گزارش – مقررات بیت کوین نیوز

گزارش ها حاکی از آن است که دولت هند در حال برنامه ریزی برای نهایی کردن موضع خود در مورد قانونی بودن ارزهای دیجیتال تا سه ماهه اول سال آینده است. به منظور مطابقت با گروه ویژه اقدام مالی (FATF). یک مقام دولتی گفت: “ما پاسخ های خود را تا فوریه تا مارس 2023 نهایی

کد خبر : 257664
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
گزارش – مقررات بیت کوین نیوز


گزارش ها حاکی از آن است که دولت هند در حال برنامه ریزی برای نهایی کردن موضع خود در مورد قانونی بودن ارزهای دیجیتال تا سه ماهه اول سال آینده است. به منظور مطابقت با گروه ویژه اقدام مالی (FATF). یک مقام دولتی گفت: “ما پاسخ های خود را تا فوریه تا مارس 2023 نهایی خواهیم کرد. ما باید تا ماه می به FATF پاسخ دهیم.”

هند در حال نهایی کردن موضع رمزنگاری

به گزارش تجارت امروز دوشنبه، دولت هند در حال نهایی کردن موضع خود در مورد قانونی بودن ارزهای دیجیتال است تا پاسخ خود را به کارگروه اقدام مالی (FATF) برای “ارزیابی متقابل” کشور تا اوایل سال 2023 ارائه کند.

به نقل از یک مقام دولتی، “وزارت درآمد قبلا نظرات خود را ارسال کرده است و اکنون وزارت امور اقتصادی موظف شده است تا پاسخی دقیق در مورد موضع هند در مورد قانونی بودن ارزهای دیجیتال آماده کند.”

ارزیابی‌های متقابل FATF «گزارش‌های عمیق کشوری است که اجرای و اثربخشی اقدامات برای مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم را تحلیل می‌کند».

این مقام دولتی در ادامه به این نشریه گفت:

یکی از سوالاتی که باید به آن پاسخ دهیم، قانونی بودن ارزهای رمزپایه است، زیرا ما قبلاً شروع به مالیات بر آنها کرده ایم. ما پاسخ های خود را تا فوریه تا مارس 2023 نهایی خواهیم کرد. ما باید تا ماه می به FATF پاسخ دهیم.

علاوه بر این، گزارش هیئت ثبات مالی (FSB) در ماه اکتبر انتظار می رود. Outlook India دوشنبه به نقل از یک مقام ارشد دولتی گزارش داد که این به دولت هند کمک می کند تا تصمیم بگیرد که آیا تراکنش های ارزهای دیجیتال را ممنوع کند یا یک چارچوب قانونی برای معامله با تجارت کریپتو در هند فراهم کند.

به نقل از این مقام مسئول گفت:

ما منتظر گزارش (FSB) هستیم که از منظر قانون کریپتو مهم خواهد بود. ما همچنین امیدواریم که به نحوه برخورد با انتقال کیف پول (کریپتو) بپردازد.

“ما بسته به آنچه گزارش پیشنهاد می کند، در مورد ممنوعیت نقل و انتقال کیف پول نظر خواهیم داشت. بخش قانونگذاری هنوز در حال کار است. زمانی که ما از آن مالیات گرفتیم (در بودجه 2022)، به وضوح اعلام کرده بودیم که قانونگذاری هنوز در حال انجام است. این گزارش تا حد قابل توجهی به بررسی جنبه قانونی کمک می کند.»

هند در حال حاضر از FATF در مورد دارایی‌های رمزنگاری منطبق نیست، زیرا سازمان جهانی پولشویی و تامین مالی تروریسم از کشورها می‌خواهد که موضع شفافی در مورد قانونی بودن دارایی‌های کریپتو داشته باشند.

وزیر دارایی هند، Nirmala Sitharaman اخیراً ریاست جلسه شورای ثبات و توسعه مالی (FSDC) را بر عهده داشت که در آن مسائل مربوط به دارایی های رمزنگاری مورد بحث قرار گرفت. این شورا بر نیاز فوری به یک اجماع واضح در مورد قانونی بودن ارزهای دیجیتال تاکید کرد.

وزیر دارایی همچنین اخیراً با کریستالینا جورجیوا، مدیر عامل صندوق بین‌المللی پول (IMF) ملاقات کرد و در آنجا از صندوق بین‌المللی پول خواست تا نقش رهبری را در تنظیم دارایی‌های رمزنگاری برعهده بگیرد.

آیا فکر می کنید هند رمزارز را ممنوع خواهد کرد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.