گزارش – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] بر اساس گزارش های محلی از کره جنوبی، وزارت خارجه این کشور به دنبال بی اعتبار کردن پاسپورت یکی از بنیانگذاران Terraform Labs Do Kwon است. این داستان یک روز پس از اینکه گزارش شد که دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول حکم بازداشت کوون را صادر کرده است، منتشر شد. گزارش محلی می گوید

کد خبر : 255893
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
گزارش – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

بر اساس گزارش های محلی از کره جنوبی، وزارت خارجه این کشور به دنبال بی اعتبار کردن پاسپورت یکی از بنیانگذاران Terraform Labs Do Kwon است. این داستان یک روز پس از اینکه گزارش شد که دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول حکم بازداشت کوون را صادر کرده است، منتشر شد.

گزارش محلی می گوید که مقامات کره جنوبی پاسپورت Do Kwon را هدف قرار داده اند

در روز چهارشنبه، ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۲، Bitcoin.com News در مورد Do Kwon، یکی از بنیانگذاران Terraform Labs و گزارش منتشر شده توسط Forkast News گزارش داد که می‌گوید مقامات کره جنوبی حکم بازداشت کوون را صادر کرده‌اند. گمان می‌رود که کوون در حال حاضر در سنگاپور زندگی می‌کند و در چند مصاحبه اخیر، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه Terraform گفت که وقتی پروژه کریپتو وی از بین رفت، “ویران” شده است.

با این حال، Kwon متهم به اعمال مشکوکی مانند برداشت 2.7 میلیارد دلار قبل از اینکه سکه زمانی ثابت UST از برابری 1 دلاری خود خارج شود، متهم شده است. Kwon، Terraform Labs و همکارانش نیز به دلیل فروش اوراق بهادار ثبت نشده با یک دعوی حقوقی دسته جمعی روبرو هستند. پس از صدور حکم بازداشت برای Kwon، روز بعد روزنامه کره جنوبی Munhwa سرمقاله ای منتشر کرد که می گوید گذرنامه کوون ممکن است مشکل داشته باشد.

بر اساس گزارش Munhwa، وزارت امور خارجه کره جنوبی ظاهرا به دنبال لغو گذرنامه دو کوون است. گزارشگر محلی در این گزارش خاطرنشان می کند که روند ابطال پاسپورت ممکن است تا 30 روز طول بکشد.

سرمقاله Munhwa همچنین اشاره می کند که مقامات مجری قانون کره جنوبی مایلند کوون برای بازجویی به کره جنوبی بازگردد. کوون طی یک مصاحبه یک ساعته با coinage.media که در اواسط آگوست منتشر شد، گفت که مقامات کره جنوبی در مورد هیچ تحقیقی با او تماس نگرفته اند.

علاوه بر کره جنوبی، گزارشی در ماه ژوئن اشاره کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در حال بررسی شرکت کریپتو Terraform Labs و سقوط استیبل کوین پروژه است. ماه بعد، گزارش دیگری مدعی شد که دادستان های کره جنوبی به خانه شریک کوون و یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه های Terraform، شین هیون سونگ یورش بردند.

سوابق رسمی بیشتر نشان می دهد که Kwon چند روز قبل از پایان پروژه Terraform Labs را منحل کرد. سه عضو تیم حقوقی داخلی Terraform Labs نیز در بحبوحه عواقب پروژه بلاک چین به طور ناگهانی استعفا دادند.

برچسب ها در این داستان

Chai Corporation، Choi Sung-kook، do kwon، نشانه LUNA 2.0، گزارش Munhwa، Nicholas Platias، گذرنامه، SEC، کره جنوبی، وزارت امور خارجه کره جنوبی، Terra، Terra LUNA و UST، آزمایشگاه های terraform، TerraUSD، تحقیقات terrausd، UST، تحقیقات ust

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.