گزارش مشاوره های پشتیبانی بازماندگان توصیه هایی را برای افزایش حمایت از بازماندگان سوء رفتار جنسی ارائه می دهد.

[ad_1] 21 دسامبر 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا امروز، وزارت دفاع ملی (DND) و نیروهای مسلح کانادا (CAF) گزارشی را در مورد حمایت از بازماندگان از کسانی که سوء رفتار جنسی را تجربه کرده اند، منتشر کردند. این گزارش نهایی کار گروه مشاوره پشتیبانی بازمانده (SSCG) را تشریح می کند،

کد خبر : 145760
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۴:۱۳
گزارش مشاوره های پشتیبانی بازماندگان توصیه هایی را برای افزایش حمایت از بازماندگان سوء رفتار جنسی ارائه می دهد.

[ad_1]

21 دسامبر 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

امروز، وزارت دفاع ملی (DND) و نیروهای مسلح کانادا (CAF) گزارشی را در مورد حمایت از بازماندگان از کسانی که سوء رفتار جنسی را تجربه کرده اند، منتشر کردند. این گزارش نهایی کار گروه مشاوره پشتیبانی بازمانده (SSCG) را تشریح می کند، که سه نماینده عضو کلاس DND-CAF اقدام کلاسی سوء رفتار جنسی و سه عضو تیم دفاعی را گرد هم آورد که با هم یک فرآیند مشارکت اختصاصی را برای بهبود بازمانده انجام دادند. در DND/CAF پشتیبانی می کند.

این گزارش نتایج کلیدی SSCG را از یک فرآیند مشاوره گسترده تشریح می کند، در حالی که در مجموع 45 توصیه را نیز بیان می کند. این گزارش در هدایت تلاش ها برای ایجاد تغییرات دگرگونی پایدار ضروری خواهد بود. DND/CAF به بررسی، بررسی، و در صورت لزوم، پذیرش و اجرای توصیه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن و به‌طور مؤثر اقدام خواهد کرد. معاون وزیر دفاع ملی در پاسخ به گزارش نهایی، جودی توماس، و رئیس ستاد دفاع، ژنرال وین ایر، یک پاسخ وزارتی ارائه کردند.

گزارش نهایی در بیان اینکه سیستم‌های حمایت از بازماندگان کنونی باید بهبود یابند تا نیازهای بازماندگان سوء رفتار جنسی را برآورده کند، صریح است. گزارش:

  • یک نمای کلی از زمینه وسیع‌تر کار، بررسی‌ها و توصیه‌هایی با هدف افزایش حمایت از بازماندگان سوء رفتار جنسی در CAF ارائه می‌کند.
  • تجزیه و تحلیلی از آنچه در مورد شکاف ها و نیازهای پشتیبانی مشاهده شد ارائه می دهد.
  • تجربیات گروه های مختلف بازماندگان، از جمله آنهایی که نیازهای متمایز دارند را در نظر می گیرد. و
  • اصول، مضامین کلیدی، اهداف و توصیه‌هایی را که به عنوان پایه‌ای برای مشارکت بیشتر در توسعه یک استراتژی جامع حمایت از بازماندگان و برنامه اجرایی ارائه می‌شوند، شناسایی می‌کند.

گزارش نهایی بسیاری از یافته‌های بررسی‌های دیگر را منعکس می‌کند و اهمیت تغییر فرهنگ را تأیید می‌کند – که تغییر فرهنگ و حمایت از بازماندگان به‌طور جدایی‌ناپذیری با هم مرتبط هستند و کار روی یکی نمی‌تواند بدون کار روی دیگری ادامه یابد. آنها مناطق تقویت کننده متقابل هستند.

گزارش نهایی نمونه واضحی از نحوه مشارکت و مشارکت بازماندگان سوء رفتار جنسی در توسعه، اجرا، و نظارت مستمر بر همه سیاست‌ها، برنامه‌ها، پروژه‌ها، قوانین و ابتکارات نه تنها به سوء رفتار جنسی، بلکه همچنین تغییر فرهنگ گسترده‌تر است. مکانیسم‌های تعامل مداوم برای ایجاد اعتماد با جامعه بازماندگان، و اطمینان از اینکه DND/CAF به طور مداوم پاسخ‌های خود را بر روی نیازها و تجربیات زنده بازماندگان متمرکز می‌کند، حیاتی خواهد بود.

DND/CAF کاملاً متعهد به ایجاد تغییرات لازم برای ادامه پیشرفت خود برای پیشبرد اقدامات معنادار به سمت یک محل کار سالم، محترمانه و فراگیر و عاری از سوء رفتار جنسی است.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.