گزارش مشاغل ADP ایالات متحده چه زمانی است و چگونه می تواند بر EUR/USD تأثیر بگذارد؟

[ad_1] بررسی اجمالی گزارش مشاغل ADP ایالات متحده گزارش اقتصادی روز چهارشنبه ایالات متحده انتشار گزارش ADP در مورد اشتغال بخش خصوصی را که در ساعت 13:15 به وقت گرینویچ برنامه ریزی شده است، برجسته می کند. برآوردهای اجماع نشان می دهد که کارفرمایان بخش خصوصی ایالات متحده در ماه فوریه 388 هزار شغل در

کد خبر : 173247
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
گزارش مشاغل ADP ایالات متحده چه زمانی است و چگونه می تواند بر EUR/USD تأثیر بگذارد؟

[ad_1]

بررسی اجمالی گزارش مشاغل ADP ایالات متحده

گزارش اقتصادی روز چهارشنبه ایالات متحده انتشار گزارش ADP در مورد اشتغال بخش خصوصی را که در ساعت 13:15 به وقت گرینویچ برنامه ریزی شده است، برجسته می کند. برآوردهای اجماع نشان می دهد که کارفرمایان بخش خصوصی ایالات متحده در ماه فوریه 388 هزار شغل در مقابل از دست دادن 301 هزار شغل در ماه قبل ایجاد کردند. این گزارش ممکن است انتظارات از گزارش رسمی حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) را تحت تأثیر قرار دهد و به پیش بینی چگونگی حرکت در روز جمعه کمک کند.

چگونه می تواند بر EUR/USD تاثیر بگذارد؟

قبل از انتشار کلید، بهبودی خوب در احساس ریسک، دلار آمریکا را مجبور کرد تا بخشی از رشد اولیه خود را به بالاترین سطح از ژوئن 2020 کاهش دهد. ارز مشترک و به جفت EUR/USD کمک کرد تا در روز چهارشنبه کشش مثبتی به دست آورد. با این حال، حرکت خوش بینانه در بازارها خطر از بین رفتن سریع آن را در میان نگرانی ها در مورد بدتر شدن وضعیت در اوکراین دارد. این باید همچنان به عنوان باد دمی برای سرمایه‌گذاران عمل کند و هر گونه صعود معنی‌دار را برای سرگرد حفظ کند، که نشان می‌دهد واکنش فوری به گزارش ADP ایالات متحده به احتمال زیاد کوتاه‌مدت خواهد بود.

در همین حال، Eren Sengezer، سردبیر FXStreet، سطوح فنی مهمی را برای معامله جفت نشان داد: “به نظر می رسد EUR/USD به حمایت موقت در 1.1080 رسیده است و اگر خریداران نتوانند از این سطح دفاع کنند، جفت ممکن است با فشار نزولی مجدد روبرو شود. در جهت نزولی، 1.1000 (سطح روانی) می تواند به عنوان حمایت بعدی در نظر گرفته شود.

در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار چهار ساعته همچنان زیر 30 است، که نشان می‌دهد این جفت می‌تواند قبل از اینکه از نظر فنی بیش از حد فروش شود، پایین‌تر از آن حرکت کند. مقاومت ها در 1.1150 (سطح استاتیک)، 1.1180 (SMA دوره 20) و 1.1220 (سطح استاتیک) قرار دارند.

نکات کلیدی

• پیش‌نمایش فوریه ADP ایالات متحده: ایجاد شغل خصوصی برمی‌گردد

• پیش‌بینی EUR/USD: با ادامه تجاوز روسیه، یورو به 1.1000 رسید.

• EUR/USD به سمت 1.10 کاهش می یابد مگر اینکه اخبار دلگرم کننده آتش بس در اوکراین – ING

درباره گزارش مشاغل ADP ایالات متحده

تغییر استخدام منتشر شده توسط Automatic Data Processing, Inc, Inc معیاری برای تغییر تعداد افراد شاغل در ایالات متحده است. به طور کلی، افزایش این شاخص پیامدهای مثبتی بر مخارج مصرف‌کننده دارد و رشد اقتصادی را تحریک می‌کند. بنابراین، قرائت بالا به طور سنتی مثبت یا صعودی برای دلار در نظر گرفته می شود، در حالی که خواندن پایین به عنوان منفی یا نزولی در نظر گرفته می شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.