گزارش مشاغل ایالات متحده در تمرکز به عنوان معامله گران FOMC

[ad_1] طلا، XAU/USD، FOMC، دلالان، گزارش مشاغل، چشم انداز فنی – نکات گفتگو با نزدیک شدن به گزارش مشاغل آمریکا، قیمت طلا در معاملات APAC اندکی بالاتر رفت سفته بازان پیش از تصمیم FOMC، شرط های طلایی صعودی خود را کاهش دادند XAU/USD شانس برگشت روند احتمالی را در الگوی دو پایینی می بیند قیمت

کد خبر : 275850
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
گزارش مشاغل ایالات متحده در تمرکز به عنوان معامله گران FOMC

[ad_1]

طلا، XAU/USD، FOMC، دلالان، گزارش مشاغل، چشم انداز فنی – نکات گفتگو

  • با نزدیک شدن به گزارش مشاغل آمریکا، قیمت طلا در معاملات APAC اندکی بالاتر رفت
  • سفته بازان پیش از تصمیم FOMC، شرط های طلایی صعودی خود را کاهش دادند
  • XAU/USD شانس برگشت روند احتمالی را در الگوی دو پایینی می بیند

قیمت طلا پس از کاهش نزدیک به 1 درصدی در روز چهارشنبه در واکنش به تصمیم FOMC در حال تعدیل است. بانک مرکزی ایالات متحده در اقدامی که به طور گسترده مورد انتظار بود، نرخ پایه خود را 75 واحد افزایش داد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، این روایت را که فدرال رزرو افزایش نرخ بهره را متوقف خواهد کرد، عقب نشینی کرد و گفت: «از نظر من، فکر کردن در مورد توقف افزایش نرخ بهره یا صحبت در مورد آن بسیار زود است.» آقای پاول ادامه داد که به احتمال زیاد نرخ ها باید بالاتر از پیش بینی های قبلی باشد. قراردادهای آتی صندوق های فدرال رزرو در نشست ماه می 2023 به نرخ پایانی 5 درصدی رسید.

قیمت طلا با این اظهارنظرها کاهش یافت. بازدهی خزانه داری و دلار آمریکا افزایش یافت و جذابیت سرمایه گذاری فلز زرد را کاهش داد. شاخص DXY دلار آمریکا و نرخ‌های میان‌مدت تا بلندمدت خزانه‌داری علیرغم افزایش ملایم شرط‌های افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، پایین‌تر از بالاترین سطح اخیر خود باقی می‌مانند. با فرض اینکه دلار آمریکا و نرخ‌ها در بسیاری از منحنی‌ها از بالاترین حد خود باقی بمانند، قیمت شمش باید بالاتر از پایین‌ترین حد اخیر در حدود 1615 تا 1617 باقی بماند.

با این حال، ریسک‌های نزولی همچنان وجود دارند و از آنجایی که چشم‌انداز فدرال رزرو به داده‌های اقتصادی متکی است، قیمت طلا تا حد زیادی به این بستگی دارد که چگونه بازار فکر می‌کند فدرال رزرو این داده‌ها را تفسیر و عمل خواهد کرد. بازار کار انعطاف پذیر ایالات متحده، تلاش های بانک مرکزی برای کاهش تورم را پیچیده کرده است. در حالی که نرخ بهره برای تأثیرگذاری بر بازار کار بیشتر طول می کشد، داده هایی مانند فرصت های شغلی و ادعاهای اولیه بیکاری هنوز نشان دهنده چرخش نیست. بر اساس نظرسنجی فرصت‌های شغلی و گردش کار (JOLTS) در ماه سپتامبر، فرصت‌های شغلی به 10.72 میلیون نفر افزایش یافت که از تخمین +10 میلیون بالاتر بود و از 10.28 میلیون در آگوست بازبینی شده بود.

با این حال، گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP) در روز جمعه، نشانه جهت دار بعدی طلا را ارائه می دهد. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ، تحلیلگران انتظار دارند که ایالات متحده 200 هزار شغل برای ماه اکتبر اضافه کند. این ضعیف‌ترین رشد از دسامبر 2020 خواهد بود، احتمالاً شرط‌های افزایش نرخ فدرال رزرو را کاهش می‌دهد و دلار را پایین می‌آورد و بازدهی را پایین می‌آورد، که نتیجه مثبتی برای طلا است. ریسک نزولی عددی قوی تر از حد انتظار خواهد بود.

طلا – تعیین موقعیت سفته باز

بر اساس آخرین گزارش تعهد معامله گران (COT) از CFTC، سفته بازان طلا شرط های صعودی خود را بر روی فلز کاهش دادند. برای هفته منتهی به 25 اکتبر، شورت غیرتجاری 9990 افزایش یافت، در حالی که لانگ تقریباً بدون تغییر باقی ماند. این معاملات، پوزیشن خرید خالص طلا را به 59342 رساند که پایین‌ترین میزان از سپتامبر بود که ضعیف‌ترین موقعیت خرید از آوریل 2019 بود.

طلا در مقابل پوزیشن های بلند/کوتاه غیرتجاری

نمودار تخت طلایی

نمودار ایجاد شده با TradingView

چشم انداز فنی XAU/USD

طلا در معاملات آسیا-اقیانوسیه حدود 0.3 درصد بالاتر معامله می شود که ضرر هفتگی را به حدود 0.25 درصد کاهش می دهد. یک معکوس بالقوه دو طرفه در جریان است، که ممکن است نقطه معکوس یک روند نزولی بلندمدت را نشان دهد. قبل از احتمال شکست، قیمت‌ها باید بالاتر از مقاومت بشکنند – اوج بین ماههای سپتامبر و اکتبر در 1729.46.

ابتدا، قیمت ها باید خط روند نزولی و میانگین متحرک 50 روزه (SMA) را پاک کنند. حرکت اندازه‌گیری شده (فاصله بین فرورفتگی و قله) هدف شکست را در 1840.75 قرار می‌دهد. اگر قیمت ها به زیر سطح پایین بیایند، این الگو را باطل می کند. واگرایی مثبت در شاخص قدرت نسبی (RSI) از چشم انداز صعودی حمایت می کند.

نمودار روزانه XAU/USD

نمودار، نمودار خط توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته شده توسط توماس Westwater، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.