گزارش ماینینگ نشان می دهد که مصرف برق بیت کوین در سه ماهه اول 2022 25 درصد کاهش یافته است – اخبار استخراج بیت کوین

در پایان ماه می سال گذشته، ایلان ماسک تسلا، رهبران صنعت بیت کوین را متقاعد کرد تا شورای استخراج بیت کوین (BMC) را تشکیل دهند و در اواسط جولای، BMC خدمات عمومی و وب سایت خود را راه اندازی کرد. در 25 آوریل 2022، این سازمان گزارشی را منتشر کرد که در آن به بهبود

کد خبر : 198917
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
گزارش ماینینگ نشان می دهد که مصرف برق بیت کوین در سه ماهه اول 2022 25 درصد کاهش یافته است – اخبار استخراج بیت کوین


در پایان ماه می سال گذشته، ایلان ماسک تسلا، رهبران صنعت بیت کوین را متقاعد کرد تا شورای استخراج بیت کوین (BMC) را تشکیل دهند و در اواسط جولای، BMC خدمات عمومی و وب سایت خود را راه اندازی کرد. در 25 آوریل 2022، این سازمان گزارشی را منتشر کرد که در آن به بهبود صنعت استخراج بیت کوین در استفاده از انرژی پایدار در سه ماهه اول سال 2022 می پردازد. یافته های گزارش BMC نشان می دهد که مصرف برق بیت کوین در سه ماهه اول 2022 نسبت به سال قبل 25 درصد کاهش یافته است.

شورای ماینینگ بیت کوین سه ماهه اول 2022 را منتشر می کند که ترکیب قدرت پایدار و کارایی فناوری صنعت معدن را پوشش می دهد.

بر اساس آخرین گزارش شورای استخراج بیت کوین (BMC)، صنعت استخراج بیت کوین به بهبود استفاده از انرژی پایدار و بهره وری فناوری خود ادامه می دهد. نظرسنجی سه ماهه اول سال 2022 که توسط BMC انجام شد، سه معیار را نشان می دهد که عبارتند از: «مصرف برق، بهره وری فناوری، و ترکیب قدرت پایدار». محققان BMC موفق شدند تقریباً 50 درصد از قدرت هش شبکه را بررسی کنند که در 31 مارس 2022 معادل 100.9 اگزاهش در ثانیه (EH/s) بود.

نظرسنجی بخش داوطلبانه نشان داد که از کل شرکت کنندگان 64.6 درصد از اهرم برق با ترکیب قدرت پایدار استفاده می کنند. بر اساس این داده‌ها، تخمین زده می‌شود که ترکیب برق پایدار صنعت استخراج بیت‌کوین در حال حاضر 58.4 درصد است یا تقریباً 59 درصد سال به سال افزایش یافته است، از سه ماهه اول 2021 تا سه ماهه اول 2022، که آن را به یکی از پایدارترین صنایع در سطح جهان تبدیل می‌کند. گزارش BMC برجسته می کند.

بنیانگذار اصلی علمی: “جهان باید حقایق واقعی درباره میزان انرژی مصرف شده و کربن آزاد شده توسط شبکه بیت کوین را دریافت کند”

مایکل سیلور، مدیرعامل Microstrategy نیز در چهارمین گزارش فصلی BMC بیانیه‌ای ارائه کرد. مدیر اجرایی Microstrategy و عضو BMC گفت: “در سه ماهه اول سال 2022، هش و امنیت مربوط به شبکه بیت کوین 23 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل بهبود یافت، در حالی که مصرف انرژی 25٪ کاهش یافت.” سیلور افزود: ما شاهد افزایش 63 درصدی بهره وری در مقایسه با سال گذشته به دلیل پیشرفت در فناوری نیمه هادی ها، گسترش سریع ماینینگ آمریکای شمالی، خروج از چین، و پذیرش انرژی پایدار و تکنیک های مدرن استخراج بیت کوین در سراسر جهان بودیم.

علاوه بر تفسیر سایلر، این گزارش به نقل از یکی از بنیانگذاران Core Scientific، دارین فاینشتاین، اشاره کرد. مدیر اجرایی Core Scientific توضیح داد که چگونه عضویت BMC در 12 ماه گذشته افزایش یافته است. فاینستاین گفت: «هش ریت عضویت در BMC از 29 EH در آغاز به 101 EH در سه ماهه اول 2022 افزایش یافت. تنها در مدت یک سال، BMC اکنون 50 درصد از شبکه جهانی استخراج بیت کوین را با اعضایی که در 5 قاره پراکنده شده اند، نمایندگی می کند. فاینشتاین نتیجه گرفت:

از آنجایی که نور خورشید بهترین ضد عفونی کننده است، دریافت حقایق واقعی در مورد میزان انرژی مصرف شده و کربن منتشر شده توسط شبکه بیت کوین برای جهان مهم است. ما امیدواریم که کسانی که دارای یکپارچگی روزنامه نگاری هستند تعهد خود را برای ارائه رسانه ها و اخبار واقعی با استفاده از این داده های پیشگامانه که برای همه قابل دسترسی است، رعایت کنند.

شورای استخراج بیت کوین همچنین ویدیویی را در مورد آخرین یافته های گزارش BMC به اشتراک گذاشته است که در اینجا قابل مشاهده است. این ارائه ویدیویی شامل دارین فاینشتاین و تاراس کولیک از Core Scientific، نیک کارتر از Castle Island و مایکل سیلر، مدیر عامل Microstrategy است.

برچسب ها در این داستان

25 درصد کاهش، استخراج بیت کوین، شورای استخراج بیت کوین، شبکه استخراج بیت کوین، BMC، عضو BMC، عضویت BMC، استخراج بیت کوین، Core Scientific، ارز دیجیتال، دارین فاینشتاین، مصرف برق، بیت کوین برق، ایلان ماسک، هش پاور، هاشرات، مایکل سایلور، مدیر عامل میکرواستراتژی، اهداف، ترکیب قدرت پایدار، کارایی فناوری

نظر شما در مورد چهارمین گزارش BMC که در مورد مصرف برق صنعت استخراج بیت کوین، کارایی تکنولوژیکی و ترکیب قدرت پایدار بحث می کند، چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.