گزارش – ماینینگ بیت کوین نیوز، چین بیت مین را به دلیل تخلفات مالیاتی 3.6 میلیون دلار جریمه کرد

[ad_1] رسانه‌های محلی گزارش دادند که مقامات چینی سازنده سخت‌افزار استخراج ارز دیجیتال Bitmain را به دلیل تخلفات مالیاتی جریمه کرده‌اند. طبق اطلاعات جامعه کریپتو، این جریمه در بحبوحه افزایش بررسی‌های مالیاتی در بخش دارایی‌های دیجیتال اعمال می‌شود. Bitmain به دلیل عدم پرداخت مالیات بر درآمد از طرف کارمندان جریمه شد یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان

کد خبر : 345111
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
گزارش – ماینینگ بیت کوین نیوز، چین بیت مین را به دلیل تخلفات مالیاتی 3.6 میلیون دلار جریمه کرد

[ad_1]

رسانه‌های محلی گزارش دادند که مقامات چینی سازنده سخت‌افزار استخراج ارز دیجیتال Bitmain را به دلیل تخلفات مالیاتی جریمه کرده‌اند. طبق اطلاعات جامعه کریپتو، این جریمه در بحبوحه افزایش بررسی‌های مالیاتی در بخش دارایی‌های دیجیتال اعمال می‌شود.

Bitmain به دلیل عدم پرداخت مالیات بر درآمد از طرف کارمندان جریمه شد

یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دستگاه‌های طراحی شده برای استخراج ارزهای دیجیتال، Bitmain، به دلیل پرداخت مالیات جریمه شده است. این خبر توسط کالین وو، روزنامه‌نگار رمزنگاری چینی، که با مدیریت توییتر خود “Wu Blockchain” نیز شناخته می‌شود، در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد.

وو به گزارش سینا فاینانس در روز سه‌شنبه اشاره کرد که بر اساس آن، Beijing Bitmain Technology با جریمه سنگینی نزدیک به 25 میلیون یوان (بیش از 3.6 میلیون دلار در زمان نگارش مقاله) توسط اداره مالیات شهرداری در پایتخت چین مواجه است.

گفته می شود که این شرکت در کسر و پرداخت مالیات بر درآمد فردی در مورد مزایای ارائه شده به کارکنان خود مانند یارانه سفر کوتاهی کرده است. مبلغی که طبق قانون جمع آوری و اداره مالیات جمهوری خلق تعلق می گیرد، بیش از 16.6 میلیون یوان (بیش از 2.4 میلیون دلار) است.

این نشریه همچنین خاطرنشان کرد که بیت مین در آگوست 2022 توسط مقامات مالیاتی پکن در مورد تعهدات خود مطلع شد. فاینانس سینا نوشت: با این حال، این شرکت هنوز مالیات بر درآمد شخصی فوق را کسر و پرداخت نکرده است.

در یک بعد توییتوو بلاک چین اشاره کرد که دولت چین از سال گذشته بازرسی های مالیاتی صنعت ارزهای دیجیتال را تشدید کرده است. به گفته این وبلاگ نویس کریپتو، استخراج کنندگان بیت کوین و معامله گران بزرگ ارزهای دیجیتال به طور خاص هدف قرار گرفته اند.

پس از سرکوب فعالیت‌های مرتبط با رمزنگاری مانند ماینینگ در اوایل سال ۲۰۲۱ توسط چین، بیت‌مین در اکتبر همان سال اعلام کرد که تحویل تجهیزات ماینینگ به مشتریان در سرزمین اصلی را متوقف می‌کند. بر اساس گزارش های رسانه ها، این شرکت مستقر در پکن که سکوهای استخراج مدار مجتمع (ASIC) ویژه برنامه را تولید می کند، همچنین در حال بررسی انتقال بیشتر تولید خود به نقاط دیگر منطقه بود.

برچسب ها در این داستان

بیت مین، چین، چینی، رمزنگاری، استخراج رمزنگاری، ارزهای رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال، مالیات بر درآمد، استخراج، دستگاه‌های استخراج، تجهیزات استخراج، سخت‌افزار استخراج، ماشین‌های استخراج، دکل‌های استخراج، مالیات، سازمان مالیاتی، تخلفات مالیاتی، مالیات، مالیات

آیا فکر می کنید مقامات مالیاتی چین فشار را بر شرکت های رمزنگاری که هنوز در این کشور فعال هستند افزایش می دهد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Burdun Iliya / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.