گزارش ماسک استارت‌آپ هوش مصنوعی را برای رقابت با Chatgpt Maker Openai در نظر می‌گیرد – اخبار فناوری بیت کوین

[ad_1] کارآفرین ایلان ماسک در حال آماده شدن برای راه اندازی استارتاپی است که با Openai، خالق Chatgpt، رقابت خواهد کرد. به گفته منابع آگاه نقل شده، مالک توییتر و تسلا در حال حاضر تیمی از توسعه دهندگان را جمع آوری کرده و با سرمایه گذاران صحبت می کند. گزارش شده است که ایلان ماسک

کد خبر : 346285
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۳۰
گزارش ماسک استارت‌آپ هوش مصنوعی را برای رقابت با Chatgpt Maker Openai در نظر می‌گیرد – اخبار فناوری بیت کوین

[ad_1]

کارآفرین ایلان ماسک در حال آماده شدن برای راه اندازی استارتاپی است که با Openai، خالق Chatgpt، رقابت خواهد کرد. به گفته منابع آگاه نقل شده، مالک توییتر و تسلا در حال حاضر تیمی از توسعه دهندگان را جمع آوری کرده و با سرمایه گذاران صحبت می کند.

گزارش شده است که ایلان ماسک در حال کار برای ایجاد رقیب Openai، ثبت X.AI Corp

فایننشال تایمز روز جمعه به نقل از افراد آشنا با نیات میلیاردر فاش کرد، ایلان ماسک، سرمایه‌گذار فناوری، تلاش می‌کند تا استارت‌آپی را ایجاد کند که با شرکتی که پشت دستیار هوش مصنوعی Chatgpt (AI) Openai قرار دارد، رقابت کند.

رویترز به نقل از این گزارش، این نشریه ادعا می کند که ماسک اکنون در حال استخدام مهندسان هوش مصنوعی است و در عین حال با برخی از سرمایه گذاران در اسپیسکس و تسلا، دو شرکت تجاری شناخته شده خود همراه با توییتر، در مورد حمایت از این سرمایه گذاری جدید مذاکره می کند.

شرکت‌هایی مانند Openai که توسط مایکروسافت تأمین مالی می‌شود و شرکت مادر گوگل، آلفابت، علی‌رغم درخواست‌های تنظیم‌کننده‌ها برای معرفی قوانین جامع برای این فناوری قبل از اجرای گسترده، تلاش کرده‌اند تا هوش مصنوعی را در پیشنهادات خود بگنجانند.

خبر طرح جدید ماسک هفته‌ها پس از آن منتشر می‌شود که گروهی از محققان و مدیران هوش مصنوعی، از جمله وی، خواستار توقف شش ماهه توسعه سیستم‌های قدرتمندتر از آخرین مدل GPT-4 Openai شدند و در مورد خطرات احتمالی برای جامعه هشدار دادند.

در واقع، ایلان ماسک یکی از بنیانگذاران Openai بود که در سال 2015 به صورت غیرانتفاعی راه اندازی شد و در ابتدا ریاست مشترک آن را بر عهده داشت. این سرمایه گذار در سال 2018 از هیئت مدیره آن کنار رفت. در مارس 2023، او شرکتی به نام X.AI Corp را در نوادا ثبت کرد، اگرچه مشخص نیست که آیا این شرکت با تلاش های گزارش شده مرتبط است یا خیر.

فایننشال تایمز همچنین نوشت که این کارآفرین هزاران واحد پردازش گرافیکی (GPU) را از سازنده تراشه Nvidia ایمن کرده است. سخت افزار برای تقویت برنامه های کاربردی هوش مصنوعی نیاز است. ماه گذشته، مدیر ارشد فناوری انویدیا گفته بود که هوش مصنوعی مفیدتر از استخراج ارزهای دیجیتال است.

برچسب ها در این داستان

ai، برنامه های هوش مصنوعی، هوش مصنوعی، دستیار، میلیاردر، ربات چت، Chatgpt، شرکت، ایلان ماسک، مهندسان، کارآفرین، شرکت، گوگل، سرمایه گذار، مایکروسافت، ماسک، openai، طرح، گزارش، پژوهشگران، رقیب، استارت آپ، X.AI شرکت

آیا فکر می کنید ایلان ماسک در حال آماده شدن برای تاسیس یک استارت آپ متمرکز بر هوش مصنوعی است؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.