گزارش شده است که مایکروسافت گروه متمرکز صنعتی متاورس – اخبار بیت کوین متاورس را تعطیل می کند

[ad_1] غول نرم افزاری مایکروسافت یکی از مهم ترین گروه های خود را که به توسعه و ترویج متاورس صنعتی اختصاص دارد تعطیل می کند. بر اساس گزارش ها، این شرکت به عنوان بخشی از دور اخراج 10000 نفری اعلام شده در ژانویه، کل گروه Industrial Metaverse Core خود را که متشکل از 100 کارمند

کد خبر : 319400
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
گزارش شده است که مایکروسافت گروه متمرکز صنعتی متاورس – اخبار بیت کوین متاورس را تعطیل می کند

[ad_1]

غول نرم افزاری مایکروسافت یکی از مهم ترین گروه های خود را که به توسعه و ترویج متاورس صنعتی اختصاص دارد تعطیل می کند. بر اساس گزارش ها، این شرکت به عنوان بخشی از دور اخراج 10000 نفری اعلام شده در ژانویه، کل گروه Industrial Metaverse Core خود را که متشکل از 100 کارمند بود، خاتمه داد.

طبق گزارش‌ها، مایکروسافت گروه صنعتی متاورس را پایان می‌دهد

مایکروسافت، غول نرم‌افزاری مستقر در واشنگتن، به نظر می‌رسد که متاورس را به نفع سایر ابتکارات کنار می‌گذارد. بر اساس گزارش‌های The Information، این شرکت به صورت داخلی اعلام کرد که گروه Industrial Metaverse Core را منحل کرده است.

این گروه که تنها 4 ماه پیش تشکیل شد، به عنوان پلی برای اجرای رابط های متاورس برای کنترل نیروگاه های برق، رباتیک صنعتی و شبکه های حمل و نقل عمل کرد. این بخش بخشی از تلاش‌هایی بود که برای آوردن متاورس به محیط‌های صنعتی از طریق پل زدن نرم‌افزار به این ابتکار انجام شد.

100 کارمندی که بخشی از این گروه بودند اخراج شدند. با این حال، مایکروسافت گفته است که محصولات ساخته شده توسط این گروه در آینده نیز پشتیبانی خواهند شد. این شرکت اعلام کرد:

ما تمرکز خود را بر روی حوزه‌هایی از متاورس صنعتی که برای مشتریان‌مان مهم‌تر است به کار می‌گیریم و آنها هیچ تغییری در نحوه پشتیبانی خود نخواهند دید. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن اطلاعات اضافی در آینده هستیم.

مایکروسافت قبلاً یک دور 10000 اخراج را به عنوان بخشی از فرآیند بازسازی در ژانویه اعلام کرده بود.

Out With the Metaverse، در With AI

چرخش اخیر وقایع نشان می دهد که مایکروسافت بخشی از منابع خود را از ابتکارات متاورس برای قرار دادن در حوزه های دیگری مانند هوش مصنوعی (AI) استفاده می کند. گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که سایر پروژه‌های متاورس تحت تأثیر کاهش‌های مایکروسافت قرار گرفته‌اند، به‌علاوه کارکنان پلتفرم متاورس Altspacevr – که بسته شدن خود را تا ماه مارس اعلام کرد – و کیت ابزار واقعیت ترکیبی نیز اخراج شده‌اند.

مایکروسافت از ژانویه سرمایه‌های خود را برای استارت‌آپ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی اختصاص داده است. در 23 ژانویه، این شرکت یک “سرمایه گذاری چند ساله و چند میلیارد دلاری” در Openai، شرکتی که پشت توسعه GPT-3 و رابط Chatgpt آن قرار دارد، فاش کرد. همچنین، به عنوان بخشی از این همکاری، مایکروسافت اخیراً از گنجاندن Chatgpt در Bing، موتور جستجوی خود و همچنین به عنوان بخشی از Edge، مرورگر وب خود خبر داده است.

برای همراهی با این حرکت، ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، اظهار داشت:

هوش مصنوعی اساساً هر دسته نرم افزاری را تغییر می دهد، که با بزرگترین دسته از همه – جستجو شروع می شود.

نظر شما در مورد پایان دادن به گروه های متاورز متمرکز در مایکروسافت چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، The Art of Pics / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.