گزارش شده است که شرکت چای دانیل شین، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه های Terraform توسط دادستان های سئول مورد حمله قرار گرفته است – بیت کوین نیوز

[ad_1] پس از فروپاشی FTX، مقامات مجری قانون همچنان با شکست بلاک چین Terra درگیر هستند. یک گزارش جدید مدعی است که شرکت Chai Corporation دانیل شین، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه Terraform (TFL) توسط محققان کره جنوبی مورد حمله قرار گرفته است. گزارش شده است که شرکت Chai از بنیانگذاران Terraform Labs توسط مجری قانون

کد خبر : 281754
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲:۰۰
گزارش شده است که شرکت چای دانیل شین، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه های Terraform توسط دادستان های سئول مورد حمله قرار گرفته است – بیت کوین نیوز

[ad_1]

پس از فروپاشی FTX، مقامات مجری قانون همچنان با شکست بلاک چین Terra درگیر هستند. یک گزارش جدید مدعی است که شرکت Chai Corporation دانیل شین، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه Terraform (TFL) توسط محققان کره جنوبی مورد حمله قرار گرفته است.

گزارش شده است که شرکت Chai از بنیانگذاران Terraform Labs توسط مجری قانون کره جنوبی مورد حمله قرار گرفته است.

بلاک چین Terra که در ماه می گذشته از بین رفت، یک پروژه رمزنگاری بود که توسط دو فرد – دو کوون و دانیل شین (شین هیون سونگ) تأسیس شد. مشابه با شکست FTX، شین بیشتر یک شریک ساکت مانند گری وانگ، بنیانگذار FTX بود.

در گزارشی از فورکست آمده است که دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول به شرکت شین Chai Corporation حمله کرده است. شرکت Chai یک شرکت پرداخت است که توسط یکی از بنیانگذاران TFL Shin ایجاد شد و گفته شده است که Chai ارتباط نزدیکی با عملیات TFL داشته است.

بنا بر گزارش ها دادستان سئول به شرکت چایی دانیل شین، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه های Terraform حمله کرده است.
بنیانگذار Chai Corporation دانیل شین (شین هیون سونگ) آزمایشگاه Terraform را با Do Kwon تأسیس کرد.

به عنوان مثال، در 28 می 2022، افشاگر فاتمان یک تاپیک منتشر کرد درباره شرکت کوون در یک پروژه اصلی که ظاهراً هماهنگ با شین چای کار می کرد. فاتمن توضیح داد که TFL توکنی به نام SDT را معرفی کرده است و ظاهراً از طریق Chai با استفاده از توکن وون کره ای (KRW) از بلاک چین Terra، از آن استفاده شده است.

دیگر گزارش ها پس از نظارت بر رابطه توکن KRW (همچنین به عنوان KRT) با چای، در مورد شراکت Chai و TFL کنجکاو شدند. جزئیات فورکاست که گزارش‌های محلی می‌گویند عملکرد توکن KRW Chai (KRT) در مارس 2022 متوقف شد.

فورکاست خاطرنشان کرد که دادستان های کره جنوبی روز دوشنبه گفتند شین به عنوان مظنونی احضار شده است که مربوط به “نقض وظایف و نقض قانون بازار سرمایه به دلیل اقدامات تجاری ناعادلانه” است.

علاوه بر این، گزارش شده است که مجری قانون کره جنوبی در جولای گذشته به خانه شین یورش بردند. شین این اتهامات را رد کرده و گفته است که Chai Corporation از سه ماهه اول سال 2020 از TFL جدا شده است.

حمله ادعایی Chai Corporation به دنبال گزارش های محلی KBS است مبنی بر اینکه نوت کوون توسط بازرسان کره جنوبی به دستکاری قیمت LUNA متهم شده است. گزارش های خبری KBS بیشتر توضیح دادند که کوون “اکنون یک مهاجر غیرقانونی است” و احتمالاً در اروپا پنهان شده است.

برچسب ها در این داستان

شراکت Chai و TFL، Chai Corporation، Daniel Shin، do kwon، Fatman، Fatman Accusations، Forkast، Forkast Report، KBS News، کره وون توکن، KRT، SDT، دفتر دادستانی سئول، شین هیون سونگ، بازرسان کره جنوبی، مجری قانون کره، آزمایشگاه های terraform، TFL

نظر شما در مورد گزارشی که می گوید شرکت چای دانیل شین توسط مقامات کره جنوبی مورد حمله قرار گرفته است، چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.