گزارش شده است که دیزنی در میان بازسازی شرکت، بخش متاورس را کنار می‌زند – اخبار بیت‌کوین متاورس

[ad_1] بخش متاورس دیزنی ظاهرا قربانی آخرین دور اخراج های اعلام شده توسط این شرکت شده است. طبق گزارش‌های وال استریت ژورنال به نقل از افراد «آشنا به وضعیت»، کل واحد داستان سرایی و تجربه مصرف‌کننده نسل بعدی، متشکل از 50 نفر، از بین رفته است – این بخشی از 7000 اخراج است که این

کد خبر : 341042
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
گزارش شده است که دیزنی در میان بازسازی شرکت، بخش متاورس را کنار می‌زند – اخبار بیت‌کوین متاورس

[ad_1]

بخش متاورس دیزنی ظاهرا قربانی آخرین دور اخراج های اعلام شده توسط این شرکت شده است. طبق گزارش‌های وال استریت ژورنال به نقل از افراد «آشنا به وضعیت»، کل واحد داستان سرایی و تجربه مصرف‌کننده نسل بعدی، متشکل از 50 نفر، از بین رفته است – این بخشی از 7000 اخراج است که این شرکت به عنوان یک برنامه اجرا می‌کند. اقدام کاهش هزینه

بر اساس گزارش ها، بخش متاورس دیزنی دیگر وجود ندارد

به نظر می رسد دیزنی، غول سرگرمی معروف، علاقه خود را به متاورس از دست داده است. بر اساس گزارش‌های دریافتی از وال استریت ژورنال (WSJ)، واحد متاورس این شرکت در آخرین دور اخراج‌هایی که مدیرعامل باب ایگر در 27 مارس اعلام کرد، به طور کامل متلاشی شد.

این اقدام که در سه موج تکمیل خواهد شد، تعداد کارمندان دیزنی را تا 7000 نفر کاهش می دهد و هدف آن کاهش 5.5 میلیارد دلاری هزینه ها است. ایگر در یادداشتی که برای کارمندان ارسال کرد، این حرکت را توجیه کرد و اظهار داشت که این اقدام «بخشی از یک همسویی مجدد استراتژیک شرکت است، از جمله اقدامات مهم صرفه جویی در هزینه لازم برای ایجاد یک رویکرد مؤثرتر، هماهنگ‌تر و کارآمدتر برای کسب و کار ما».

مایک وایت، که در سال 2022 توسط باب چاپک، مدیرعامل سابق دیزنی، به عنوان رهبری واحد منحل شده انتخاب شد، تنها کسی بود که از تبر فرار کرد و همه 50 کارمند واحد متاورس اخراج شدند. آینده وایت در این سازمان در حال حاضر نامشخص است.

خوش بینی در حال محو شدن

دیزنی قصد داشت در سال 2022 وارد دنیای متاورزی شود و به دنبال بازارهای جدیدی بود که در آن ویژگی های فکری خود را معرفی کند. در آن زمان، چاپک متاورس را به عنوان ستونی برای ایجاد ابتکارات مختلف از جمله اجرای تجربیات دیجیتال معرفی کرد. چاپک در یادداشتی در فوریه 2022 اعلام کرد:

تیم‌های سراسر شرکت در حال بررسی این بوم جدید هستند و من از آنچه دیده‌ام شگفت‌زده شده‌ام. امروز، ما فرصتی داریم تا آن جهان ها را به هم متصل کنیم و یک الگوی کاملاً جدید برای نحوه تجربه و تعامل مخاطبان با داستان های ما ایجاد کنیم.

با این حال، به نظر می‌رسد صنعت متاورس در سال 2023 دچار رکود می‌شود. Axios نشان می‌دهد که شرکت‌های درگیر در توسعه متاورس ممکن است با مشکلاتی در تامین بودجه مواجه باشند، و اشاره می‌کند که حدود 2 میلیارد دلار جمع‌آوری شده تا مارس 2022 در مقایسه با کمی بیش از 500 میلیون دلار تا کنون. سال

متا، یکی از اولین شرکت‌های بزرگی که روی متاورس متمرکز شد و این مفهوم را در نقشه اصلی قرار داد، همچنین پیشنهاد کرده است که پس از اعلام 10000 اخراج، به دنبال منافع دیگری است. در 16 مارس، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، اظهار داشت که در حالی که متاورس بخش کلیدی تجارت باقی مانده است، بزرگترین سرمایه گذاری روی پیشرفت هوش مصنوعی و ساخت آن در هر یک از محصولات متا متمرکز شده است.

نظر شما در مورد اخراج واحدهای متاورس دیزنی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، chrisdorney / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.