گزارش شده است که بایننس در ایالات متحده به دلیل نقض تحریم های روسیه مورد بررسی قرار گرفته است – اخبار مبادلات بیت کوین

[ad_1] بر اساس یک گزارش رسانه ای، صرافی ارزهای دیجیتال بایننس با تحقیقات ایالات متحده به دلیل مشکوک به نقض تحریم ها علیه روسیه مواجه است. این تحقیق به بررسی این موضوع می پردازد که آیا روس ها از این پلت فرم تجاری برای دور زدن محدودیت های مالی اعمال شده به دلیل تهاجم مسکو

کد خبر : 356220
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
گزارش شده است که بایننس در ایالات متحده به دلیل نقض تحریم های روسیه مورد بررسی قرار گرفته است – اخبار مبادلات بیت کوین

[ad_1]

بر اساس یک گزارش رسانه ای، صرافی ارزهای دیجیتال بایننس با تحقیقات ایالات متحده به دلیل مشکوک به نقض تحریم ها علیه روسیه مواجه است. این تحقیق به بررسی این موضوع می پردازد که آیا روس ها از این پلت فرم تجاری برای دور زدن محدودیت های مالی اعمال شده به دلیل تهاجم مسکو به اوکراین استفاده کرده اند یا خیر.

منابع می گویند صرافی کریپتو بایننس با یک کاوشگر دیگر در ایالات متحده روبرو می شود

بلومبرگ به نقل از چندین منبع آگاه فاش کرد که وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) در تلاش است تا مشخص کند آیا بایننس هولدینگ، اپراتور بزرگ‌ترین صرافی رمزارز جهان، برای فرار روس‌ها از تحریم‌های غرب استفاده شده است یا خیر.

به گفته پنج نفری که تصمیم گرفتند ناشناس باقی بمانند، بخش امنیت ملی وزارتخانه در حال بررسی این موضوع است که آیا این شرکت یا مقامات آن محدودیت های اعمال شده در رابطه با تهاجم روسیه به اوکراین را به عنوان بخشی از تحقیقات محرمانه نقض کرده اند یا خیر.

یکی از افراد گفت: “تحقیق که قبلا گزارش نشده بود، در مسیری موازی با تحقیقات موجود توسط بخش جنایی در حال حرکت است.” صرافی پیشرو در صنعت

این خبر پس از آن منتشر شد که رسانه های رمزنگاری روسیه در اواخر آوریل گزارش دادند که بایننس بی سر و صدا برخی از محدودیت ها را بر روی کاربران روسی برداشته است. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط خبرگزاری های مختلف، روس ها دوباره می توانند از کارت های بانکی خود برای سپرده گذاری استفاده کنند و پلت فرم معاملات محدودیت موجودی آنها را که مطابق با تحریم های اتحادیه اروپا معرفی شده بود، لغو کرده است.

بلومبرگ به نقل از یکی دیگر از افراد آشنا با این تحولات افزود، بایننس در تلاش برای حل و فصل شکایات مربوط به ادعاهای قبلی مبنی بر استفاده از آن برای دور زدن تحریم ها علیه ایران قبل از اعمال کنترل های سختگیرانه تر، در حال مذاکره با وزارت دادگستری آمریکا بوده است. این شرکت در بیانیه‌ای تاکید کرد که تمام تحریم‌های آمریکا و بین‌المللی را رعایت می‌کند و توضیح داد:

در سال 2021، بایننس ابتکاری را برای بازنگری کامل ساختار حاکمیت شرکتی خود آغاز کرد، از جمله آوردن یک نیمکت در سطح جهانی از مدیران باتجربه برای تغییر اساسی نحوه عملکرد بایننس در سطح جهانی.

همچنین اشاره کرد که پروتکل‌های «مشتری خود را بشناسید» با پروتکل‌های سیستم بانکداری سنتی رقابت می‌کند و هر کاربر بایننس باید این مراحل را که شامل تأیید کشور محل اقامت و بررسی هویت شخصی می‌شود، طی کند.

این صرافی تاکید کرد: «سیاست ما رویکرد عدم تحمل را برای ثبت‌های مضاعف، هویت‌های ناشناس و منابع مبهم پول تحمیل می‌کند». وزارت دادگستری آمریکا تاکنون از اظهارنظر در این باره خودداری کرده است.

بایننس در کانون تحقیقات دیگر ایالات متحده بوده است، از جمله تحقیق در مورد انطباق آن با الزامات ضد پولشویی به رهبری سرویس درآمد داخلی و شکایتی که توسط کمیسیون معاملات آتی کالا تنظیم شده است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار در حال بررسی است که آیا این پلتفرم از معاملات اوراق بهادار ثبت نشده پشتیبانی می کند یا خیر.

برچسب ها در این داستان

بایننس، درگیری، صرافی رمزنگاری، صرافی ارزهای دیجیتال، وزارت دادگستری، صرافی، تحقیق، تهاجم، تحقیق، وزارت دادگستری، تحقیق، محدودیت‌ها، روسیه، روسیه، تحریم‌ها، ایالات متحده، اوکراین، ایالات متحده، ایالات متحده، جنگ

نظر شما در مورد گزارش مربوط به تحقیقات دیگری علیه Binance در ایالات متحده چیست؟ آنها را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، salarko / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.