گزارش شده است که اپراتور Vinnik BTC-e Crypto Exchange در ایالات متحده وثیقه را رد کرد و بی گناهی خود را حفظ کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1] الکساندر وینیک، مالک و اپراتور ادعایی صرافی بدنام ارزهای دیجیتال BTC-e، واجد شرایط آزادی با وثیقه در ایالات متحده نیست، جایی که اخیراً از یونان منتقل شده است. روس متهم به پولشویی در مقیاس بزرگ از طریق پلتفرم تجاری از بین رفته و سایر جنایات، اتهامات ایالات متحده را رد می کند. الکساندر وینیک

کد خبر : 241493
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
گزارش شده است که اپراتور Vinnik BTC-e Crypto Exchange در ایالات متحده وثیقه را رد کرد و بی گناهی خود را حفظ کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

الکساندر وینیک، مالک و اپراتور ادعایی صرافی بدنام ارزهای دیجیتال BTC-e، واجد شرایط آزادی با وثیقه در ایالات متحده نیست، جایی که اخیراً از یونان منتقل شده است. روس متهم به پولشویی در مقیاس بزرگ از طریق پلتفرم تجاری از بین رفته و سایر جنایات، اتهامات ایالات متحده را رد می کند.

الکساندر وینیک در زندان کالیفرنیا باقی می ماند، سفارت روسیه کمک می کند

رسانه های روسی به نقل از سوابق وی در وب سایت زندان سانتا ریتا در کالیفرنیا گزارش دادند که مقامات ایالات متحده عملاً آزادی با وثیقه الکساندر وینیک متخصص فناوری اطلاعات را رد کرده اند. وینیک از زمان استرداد عجولانه خود از یونان کمی بیش از یک هفته پیش در ایالات متحده بوده است که باعث عصبانیت تیم دفاع بین المللی او شد.

این کارآفرین رمزارز در تابستان 2017 در شهر یونانی تسالونیکی، جایی که برای تعطیلات خانوادگی به آنجا آمده بود، با حکم قضایی آمریکا دستگیر شد. یونان برای اولین بار او را در اواخر سال 2019 به فرانسه فرستاد و در آنجا محکومیت پنج ساله خود را به جرم پولشویی سپری کرد. در ماه ژوئیه، مقامات ایالات متحده درخواست دریافت او از فرانسه را پس گرفتند، بنابراین انتقال او از طریق یونان، که قبلاً استرداد او به ایالات متحده را تایید کرده بود، تسریع کردند.

وکلای او به تصمیم برای تحویل سریع او به مقامات آمریکایی اعتراض کردند و خاطرنشان کردند که وی پس از هشدار قبلی که در ایالات متحده وینیک به احتمال زیاد به “گروگان” درگیری ژئوپلیتیکی پیرامون درگیری نظامی جاری تبدیل می شود، برای پناهندگی در یونان درخواست کرده است. در اوکراین مورد حمایت ناتو که در ماه فوریه مورد تهاجم نیروهای روسیه قرار گرفت.

اطلاعات ارائه شده توسط مکان یاب آنلاین زندانیان زندان نشان نمی دهد که آیا تصمیم به وثیقه در جلسه روز جمعه، 5 اوت، زمانی که وینیک در دادگاه فدرال در سانفرانسیسکو حاضر شد، گرفته شده است یا اینکه قاضی هنوز به این موضوع رسیدگی نکرده است. بررسی وضعیت پیام کوتاه «نمی توان با وثیقه آزاد شد (NO BAIL)» را برمی گرداند.

روسیه در جرایمی که توسط دادستان های ایالات متحده ادعا شده است، «بی گناه» اعتراف کرد

به گزارش خبرگزاری تاس به نقل از سخنگوی دادگاه، الکساندر وینیک در اولین جلسه دادگاه بی گناهی خود را اعلام کرد و خود را بی گناه دانست. جلسه بعدی برای 15 اوت تعیین شده است.

بر اساس این کیفرخواست که توسط وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) در اعلامیه هفته گذشته استرداد وی نقل شده است، BTC-e تراکنش های طیف گسترده ای از جنایات مانند هک Mt Gox، کلاهبرداری باج افزار و تجارت مواد مخدر را پردازش می کند. روس اکنون با چندین فقره پولشویی به ارزش بیش از 4 میلیارد دلار و سایر اتهامات روبرو است.

در گزارش دیگری در این هفته، تاس فاش کرد که سفارت فدراسیون روسیه در واشنگتن همچنان به دنبال تماس تلفنی با وینیک است. نادژدا شومووا، که ریاست بخش کنسولی این مأموریت را بر عهده دارد، نقل شده است که دیپلمات های روسی قصد دارند تمام کمک های کنسولی و حقوقی مورد نیاز را به هموطن خود ارائه کنند.

هم یونان و هم فرانسه درخواست‌های استرداد روسیه را نادیده گرفته‌اند، جایی که او به اختلاس بیش از 600000 روبل (کمتر از 10000 دلار به نرخ ارز فعلی) و «کلاهبرداری در زمینه اطلاعات رایانه‌ای» به مبلغ 750 میلیون روبل (12 میلیون دلار) متهم شده است. خود وینیک در گذشته اراده خود را برای بازگشت به وطن و رویارویی با عدالت در آنجا ابراز کرده است. با این حال، بعید به نظر می رسد. اتهامی که توسط وزارت دادگستری ذکر نشده این است که او با اطلاعات روسیه همکاری می کرد.

برچسب ها در این داستان

الکساندر وینیک، وثیقه، BTC-e، اتهامات، دادگاه، کریپتو، کارآفرین ارز دیجیتال، صرافی رمزنگاری، ارزهای رمزنگاری شده، ارز دیجیتال، صرافی، استرداد، فرانسه، یونان، جلسه دادرسی، کیفرخواست، متخصص فناوری اطلاعات، پولشویی، زندان، آزادی، روسیه، روسیه , جمله, ایالات متحده, ایالات متحده, vinnik

آیا فکر می کنید الکساندر وینیک به جرم پولشویی در ایالات متحده محکوم شود؟ انتظارات خود را در مورد آزمایش در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که با فناوری آشنا است و این جمله‌ی هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، سفارت روسیه در یونان

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.