گزارش سالانه 2021 | با هم در یک واقعیت جدید

[ad_1] برای انتشار فوری 3 مه 2022 – اتاوا – کمیسیون شکایات پلیس نظامی کانادا کمیسیون شکایات پلیس نظامی کانادا (MPCC یا کمیسیون) گزارش سالانه 2021، که امروز توسط آنیتا آناند، وزیر دفاع ملی در پارلمان ارائه شد، نشان می دهد که چگونه کمیسیون بر چالش های متعدد غلبه کرده است تا “واقعیتی جدید” را

کد خبر : 202179
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۴۰
گزارش سالانه 2021 |  با هم در یک واقعیت جدید

[ad_1]

برای انتشار فوری

3 مه 2022 – اتاوا – کمیسیون شکایات پلیس نظامی کانادا

کمیسیون شکایات پلیس نظامی کانادا (MPCC یا کمیسیون) گزارش سالانه 2021، که امروز توسط آنیتا آناند، وزیر دفاع ملی در پارلمان ارائه شد، نشان می دهد که چگونه کمیسیون بر چالش های متعدد غلبه کرده است تا “واقعیتی جدید” را برای سازمان به ارمغان بیاورد.

علیرغم افزایش 30 درصدی پرونده های خود، کمیسیون به مقابله با چالش های مهم ناشی از ویروس کرونا ادامه داده است.کووید-۱۹) پاندمی. علاوه بر این MPCC با مارشال پروست نیروهای کانادایی (CFPM) و دفتر دادستان کل و سایر ذینفعان برای ایجاد طرحی برای اجرای تغییرات در قسمت چهارم دفاع ملی Acتی (NDA) که اثربخشی و عادلانه بودن روند شکایات پلیس نظامی پیشنهاد شده توسط مرجع بررسی مستقل را بهبود می بخشد.

کمیسیون یک شرکت فعال در روند بررسی مستقل بود NDAموریس فیش، قاضی سابق دیوان عالی کشور. در گزارش آوریل 2021، جاستیس فیش بسیاری از موارد را تایید کرد MPCCپیشنهادات کلیدی برای تقویت ظرفیت خود برای ارائه نظارت مؤثر و معتبر بر پلیس نظامی.

در MPCC همچنین سال بسیار پرباری در رسیدگی به شکایات، مسئولیت اصلی خود داشت.

در سال 2021، کمیسیون گزارش های موقت را در سه مورد از چهار تحقیق در حال انجام منافع عمومی تکمیل کرد و در دو مورد از این موارد گزارش های نهایی را صادر کرد. در یکی از موارد، MPCC احساس کرد که تحقیقات پلیس نظامی آنقدر ناقص است و مسائل مطرح شده در این حادثه آنقدر جدی است که برای اولین بار در تاریخ 22 ساله خود، خود شکایت رفتاری را آغاز کرد. این شکایت متعاقباً به تحقیقات منافع عمومی تبدیل شد که در حال انجام است.

در چند سال گذشته، به ویژه در سال 2021، سیستم قضایی نظامی به دلیل رسیدگی به اتهامات سوء رفتار جنسی در نیروهای مسلح کانادا مورد بررسی و انتقاد قرار گرفته است. نگرانی های مطرح شده در مورد عملکرد پلیس نظامی در رابطه با سوءرفتار جنسی بر سوالاتی در مورد صلاحیت و استقلال پلیس نظامی متمرکز شده است: همان ویژگی هایی که MPCCمأموریت نظارتی به منظور تقویت و حمایت است. در MPCCنقش و ظرفیت آن برای انجام آن، هرگز برای پلیس نظامی کانادا حیاتی نبوده است.

گزارش سالانه 2021، با هم در یک واقعیت جدید، همچنین موارد رفتار منتخب تکمیل شده توسط را خلاصه می کند MPCC در سال 2021 و شامل به روز رسانی هایی در مورد مدیریت مالی و تحول دیجیتال در حال انجام برای حمایت بهتر از کارکنان در یک محیط مجازی است.

گزارش سالانه همچنین بر بسیاری از فعالیت‌های بهداشت روانی و سلامتی انجام شده توسط کمیسیون در سال 2021، و تعهد آن به یک محیط کاری فراگیر که در آن همه احساس حمایت و احترام می‌کنند، تاکید می‌کند. در MPCC در سال 2021 در رسانه ها به عنوان یکی از دو سازمان برتر در خدمات عمومی فدرال برای شاخص های تعامل و شادی کارکنان شناخته شد.

در سال 2021، هیلاری سی مک کورمک پس از شش سال به عنوان رئیس بازنشسته شد. بونیتا تورنتون، عضو کمیسیون، به‌طور موقت به‌عنوان رئیس انتخاب شده است. میشل سگوین نیز پس از هفت سال خدمت، که شامل یک دوره به عنوان رئیس موقت بود، به عنوان عضو کمیسیون بازنشسته شد. در MPCC از دو عضو جدید کمیسیون، لزلی-آن وود و مارک فردیناند به تیم استقبال کرده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.