گزارش رسانه‌ای – بیت‌کوین نیوز، چین «پلتفرم تجارت دارایی دیجیتال» را راه‌اندازی می‌کند

[ad_1] رسانه های محلی فاش کردند که به زودی بازاری برای دارایی های دیجیتال در چین تحت یک مشارکت عمومی و خصوصی افتتاح می شود. بر اساس این گزارش، هدف ایجاد یک پلت فرم معاملاتی تنظیم‌شده برای کلکسیون‌های دیجیتال به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت برای مهار سفته‌بازی بازار با چنین دارایی‌هایی است. بازار ملی

کد خبر : 299616
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
گزارش رسانه‌ای – بیت‌کوین نیوز، چین «پلتفرم تجارت دارایی دیجیتال» را راه‌اندازی می‌کند

[ad_1]

رسانه های محلی فاش کردند که به زودی بازاری برای دارایی های دیجیتال در چین تحت یک مشارکت عمومی و خصوصی افتتاح می شود. بر اساس این گزارش، هدف ایجاد یک پلت فرم معاملاتی تنظیم‌شده برای کلکسیون‌های دیجیتال به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت برای مهار سفته‌بازی بازار با چنین دارایی‌هایی است.

بازار ملی برای حمایت از تجارت مجموعه های دیجیتال و حق چاپ در چین

رسانه‌های محلی اعلام کردند مقامات چینی در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی یک پلتفرم تحت کنترل دولتی هستند که امکان تجارت توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و سایر دارایی‌های دیجیتال را فراهم می‌کند. این ابتکار یک پروژه مشترک بین سازمان های دولتی و یک شرکت خصوصی است.

در گزارش سینا فاینانس به تفصیل، پلتفرم تجارت دارایی دیجیتال چین، که با مشارکت بورس فناوری چین، مرکز تبادل آثار فرهنگی چین، و مرکز خدمات حق چاپ دیجیتال Huaban. چهار شنبه.

این بازار تحت مجوز صرافی دیجیتال چین که توسط وزارت علوم و فناوری، اداره دولتی مالکیت معنوی، آکادمی علوم چین و دولت شهرداری پکن راه اندازی شده است، فعالیت خواهد کرد.

این مبادله خرید و فروش حقوق مالکیت معنوی، علمی و فناوری را در جمهوری خلق تسهیل می کند. این زیرساخت زیرساختی را برای پلت فرم معاملاتی جدید فراهم می کند و مسئولیت پردازش تراکنش ها و اجرای مکانیسم های تسویه را بر عهده می گیرد.

یین تائو، رئیس هوآبان، توضیح داد که بازار جدید با مقررات قابل اجرا مطابقت خواهد داشت و خدمات بازرگانی برای مجموعه های دیجیتال و حق چاپ دیجیتال ارائه می دهد. از آنجایی که چین فعالیت‌های مرتبط با رمزنگاری را سرکوب می‌کند، اصطلاح «کلکسیون‌های دیجیتال» اغلب توسط رسانه‌ها و شرکت‌ها بر «NFT» ترجیح داده می‌شود تا از ارتباط با ارزهای دیجیتال اجتناب شود.

یو جیانینگ، رئیس مشترک کمیته بلاک چین انجمن صنعت ارتباطات چین اظهار داشت: از نظر نظارت و انطباق، این بازار با برخی عدم قطعیت ها و خطرات انطباق بیشتری مواجه است، اما قوانین و سیاست های نظارتی به تدریج بهبود خواهند یافت.

بنا بر گزارش ها، ممنوعیت فروش مجدد وسایل کلکسیونی دیجیتال توسط رگولاتورهای چینی برای محدود کردن حدس و گمان بازار با این دارایی ها، دلیل تصمیم Tencent برای بستن پلت فرم NFT خود، Huanhe بود. خبر این انتقال در ماه ژوئیه و تنها یک سال پس از راه اندازی آن منتشر شد.

در ماه ژوئن، اپلیکیشن محبوب رسانه‌های اجتماعی Wechat، که توسط غول فناوری چینی نیز اداره می‌شود، اعلام کرد که قصد دارد حساب‌های عمومی را که تجارت ثانویه توکن‌های غیرقابل تعویض را تسهیل می‌کنند، ممنوع کند. بلافاصله پس از آن، برنامه Tencent News فروش NFT ها را متوقف کرد.

برچسب ها در این داستان

چین، چینی، رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، دارایی دیجیتال، دارایی های دیجیتال، مجموعه های دیجیتال، حق چاپ دیجیتال، راه اندازی، بازار، nft، NFT ها، توکن های غیر قابل تعویض، مقررات، توکن ها، پلت فرم معاملاتی

آیا فکر می‌کنید چین در نهایت فرصت‌های تجارت دارایی‌های دیجیتالی تنظیم‌شده را فراتر از NFT گسترش خواهد داد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.