گزارش دیده بان به پوتین – بیت کوین نیوز، گردش مالی ارزهای دیجیتال در روسیه در حال رشد است

[ad_1] رئیس ناظر مالی این کشور به رئیس جمهور پوتین اطلاع داده است که استفاده از ارزهای دیجیتال در روسیه در حال افزایش است. این مقام رسمی فاش کرد که آژانس Rosfinmonitoring هزاران شرکت کننده در تراکنش های دارایی دیجیتال را با یک سیستم جدید تجزیه و تحلیل بلاک چین دنبال می کند. مقامات مالی

کد خبر : 332344
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
گزارش دیده بان به پوتین – بیت کوین نیوز، گردش مالی ارزهای دیجیتال در روسیه در حال رشد است

[ad_1]

رئیس ناظر مالی این کشور به رئیس جمهور پوتین اطلاع داده است که استفاده از ارزهای دیجیتال در روسیه در حال افزایش است. این مقام رسمی فاش کرد که آژانس Rosfinmonitoring هزاران شرکت کننده در تراکنش های دارایی دیجیتال را با یک سیستم جدید تجزیه و تحلیل بلاک چین دنبال می کند.

مقامات مالی می گویند حجم تراکنش های رمزنگاری در روسیه تقریباً 13 میلیارد دلار است.

به گفته یوری چیخانچین، مدیر سرویس نظارت مالی فدرال فدراسیون روسیه (Rosfinmonitoring) که به رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در مورد عملیات جاری آژانس گزارش داد، گردش دارایی های رمزنگاری در روسیه در حال رشد است.

مدیر اجرایی در جلسه ای با رئیس دولت فاش کرد که سازمان دیده بان در حال نظارت بر فعالیت های بیش از 25000 شرکت کننده در تراکنش های رمزنگاری است. این سرویس همچنین حدود 12 سازمان مالی را شناسایی کرده است که به آنها کمک می کنند.

به نقل از پورتال خبری تجاری RBC، پوتین خاطرنشان کرد که هر جا پول یا ابزارهای مالی جدید ظاهر می شود، “کلاهبرداران” نیز ظاهر می شوند. چیخانچین اعتراف کرد که در غیاب مقررات جامع، استفاده از ارز دیجیتال در روسیه در حال افزایش است.

او بدون ذکر جزئیات توضیح داد: «ما معتقدیم که گردش مالی ارزهای دیجیتال امروز بیش از 630000 بیت کوین است. با نرخ فعلی، این مقدار BTC نزدیک به 13 میلیارد دلار معادل فیات است. بر اساس برآوردی که بانک روسیه در سال 2021 نقل کرد، حجم سالانه تراکنش‌های ارز دیجیتال انجام شده توسط روس‌ها در آن زمان حدود 5 میلیارد دلار بود.

Rosfinmonitoring حدود 120 تحقیق مرتبط با رمزنگاری را انجام داده و بیش از 60 پرونده جنایی را آغاز کرده است. چیخانچین خاطرنشان کرد که این امر به لطف راه اندازی پلتفرم جدید «بلاک چین شفاف» روسیه امکان پذیر شد.

این مقام توضیح داد: «یک سال پیش، این سرویس تنها می‌توانست بیت‌کوین را ردیابی کند، اما استفاده از این سیستم به شما امکان می‌دهد تا حرکت بیش از 20 دارایی رمزنگاری مختلف را ببینید. ابزار تجزیه و تحلیل رمزارز در حال حاضر در وزارت امور داخلی، سرویس امنیت فدرال و کمیته تحقیقات در حال آزمایش است. کشورهای دیگر از کشورهای مستقل مشترک المنافع برای دریافت آن علاقه نشان داده اند.

بلاک چین شفاف در تلاش برای بستن بازار تاریک نت Hydra، به عنوان بخشی از همکاری با آژانس های مجری قانون و نمایندگان سازمان های اطلاعات مالی سایر کشورها به کار گرفته شد.

این وب سایت در اوایل آوریل 2022، زمانی که مقامات آلمانی خدمات آن را در عملیاتی که با حمایت ایالات متحده انجام شد، توقیف کردند، حذف شد. یک مدیر ادعا شده، شهروند روسیه، دیمیتری پاولوف، اواخر همان ماه دستگیر شد.

برچسب ها در این داستان

آژانس، مرجع، تجزیه و تحلیل بلاک چین، رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، پلت فرم، رئیس جمهور، پوتین، مقررات، تنظیم کننده، گزارش، نظارت Rosfin، روسیه، روسی، سیستم، ابزار، بلاک چین شفاف، گردش مالی، ناظر

آیا فکر می کنید که گردش مالی ارزهای دیجیتال در روسیه به افزایش خود ادامه خواهد داد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که در زمینه فناوری کار می‌کند و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.