گزارش دیجیتال گلکسی پیش بینی می کند که بازار NFT بیت کوین تا سال 2025 به 4.5 میلیارد دلار برسد – بیت کوین نیوز

[ad_1] در حالی که تعداد کتیبه های Ordinal مبتنی بر بیت کوین به مرز 300000 نزدیک می شود، تیم تحقیقاتی Galaxy Digital گزارشی درباره این موضوع منتشر کرد که می گوید اندازه بازار توکن های غیرقابل تعویض (NFT) ساخته شده بر روی بیت کوین می تواند طی دو سال آینده به 4.5 میلیارد دلار برسد.

کد خبر : 328970
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۰۰
گزارش دیجیتال گلکسی پیش بینی می کند که بازار NFT بیت کوین تا سال 2025 به 4.5 میلیارد دلار برسد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

در حالی که تعداد کتیبه های Ordinal مبتنی بر بیت کوین به مرز 300000 نزدیک می شود، تیم تحقیقاتی Galaxy Digital گزارشی درباره این موضوع منتشر کرد که می گوید اندازه بازار توکن های غیرقابل تعویض (NFT) ساخته شده بر روی بیت کوین می تواند طی دو سال آینده به 4.5 میلیارد دلار برسد. محققان گلکسی فکر می‌کنند که موارد استفاده جدید ناشی از روند کتیبه‌ها باعث افزایش علاقه و پذیرش بیت‌کوین می‌شود.

محققان کهکشان موارد استفاده بالقوه کتیبه های معمولی مبتنی بر بیت کوین و NFT ها را بررسی می کنند

در زمان نگارش این مقاله، بیش از 288000 کتیبه Ordinal روی بلاک چین بیت کوین میزبانی شده است، زیرا این روند از آغاز فوریه 2023 به شدت افزایش یافته است. Labs، خالق مجموعه Ethereum NFT Bored Ape Yacht Club (BAYC)، فاش کرد که مجموعه ای از 300 کتیبه را برای حراج آثار هنری بریده است. شش محقق و مدیر شرکت Galaxy Digital گزارشی در مورد این موضوع منتشر کردند و ارزیابی کردند که ممکن است NFT های بیت کوین بر روی کتیبه ها ساخته شده باشند. [and] Ordinals» می تواند تا سال 2025 به 4.5 میلیارد دلار برسد.

گزارش گلکسی می‌گوید: «کتیبه‌ها فضای طراحی بیت کوین را به طور قابل توجهی گسترش می‌دهند. «افزودن ذخیره‌سازی قابل‌توجه داده با تضمین‌های در دسترس بودن قوی، موارد استفاده مختلفی را باز می‌کند، که بسیاری از آنها تازه در حال بررسی هستند، از جمله مواردی مانند انواع جدید نرم‌افزارهای غیرمتمرکز یا تکنیک‌های مقیاس بیت کوین. با این حال، حتی استفاده از NFT به تنهایی، این پتانسیل را دارد که به طور چشمگیری دامنه تأثیر فرهنگی بیت کوین را گسترش دهد.

گزارش دیجیتال گلکسی پیش بینی می کند که بازار NFT بیت کوین تا سال 2025 به 4.5 میلیارد دلار برسد.

محققان کهکشان تاکید می کنند که اکوسیستم هنوز بسیار جوان است، اما خاطرنشان می کنند که “زیرساخت ها به سرعت در حال ظهور هستند.” با توجه به مقاله Galaxy در مورد موضوع کتیبه، یکی از بلوک های اصلی سازنده این فناوری کیف پول ها خواهد بود. علاوه بر این، این مطالعه به مجموعه‌های مختلفی که در زمان‌های اخیر ساخته شده‌اند، مانند Taproot Wizards، Bitcoin Punks و Ord Rocks می‌پردازد. این مقاله به بازار Openordex اشاره می‌کند که از تراکنش‌های بیت‌کوین با امضای جزئی (PSBTs) استفاده می‌کند تا فهرست‌بندی و خرید کتیبه‌های غیرقابل اعتماد را امکان‌پذیر کند. علاوه بر این، محققان کهکشان همچنین در مورد مناقشه مربوط به کتیبه های Ordinal بحث می کنند.

محققان خاطرنشان می‌کنند که معتقدند از بحث‌های فنی در حال حاضر بیشتر اجتناب می‌شود و یک جنبش اجتماعی برای متوقف کردن کتیبه‌های ترتیبی احتمالاً اتفاق نخواهد افتاد. محققان کهکشان نوشتند: «در نهایت، چون داده‌های شاهد را می‌توان برش داد و با فعال کردن assumevalid=1 می‌توان از داده‌های قدیمی در دانلود بلوک اولیه (IBD) جلوگیری کرد، ما استدلال‌های فنی علیه کتیبه‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهیم. از جنبه روایی، تراکنش‌های Ordinal inscription برای همه گره‌های شبکه بیت‌کوین امروزی معتبر هستند. یک جنبش اجتماعی برای ایجاد تغییراتی در بیت‌کوین به‌گونه‌ای که کتیبه‌های معمولی دیگر امکان‌پذیر نباشد، باید برای تغییر آن ظاهر شود، نتیجه‌ای که ما آن را بعید می‌دانیم.»

مطالعه Galaxy همچنین خاطرنشان می کند که برخلاف اتریوم، به دلیل فقدان فناوری قراردادهای هوشمند در بیت کوین، حق امتیاز NFT نیز بعید است. محققان فکر می‌کنند معیارهای کتیبه‌های Ordinal با تراشه آبی «پویا» خواهند بود و بازار «می‌تواند حجم ثانویه قابل توجهی را ببیند». در حالی که در این مطالعه تعدادی ابزار ذکر شده است، Galaxy معتقد است زیرساخت‌های بازار کتیبه Ordinal تا سه ماهه دوم سال جاری توسعه خواهد یافت. در نتیجه همه این روندها، لایه دو (L2) یا انواع دیگری از راه حل های مقیاس بیت کوین به خط مقدم توسعه هدایت می شوند.

مطالعه Galaxy نتیجه‌گیری می‌کند: «ظهور کتیبه‌ها و احتمال کم حذف شدن این قابلیت از پروژه، این پتانسیل را دارد که بیت کوین دوباره تکامل یابد و موارد استفاده جدید، علاقه و پذیرش را ایجاد کند.»

برچسب ها در این داستان

پذیرش، آثار هنری، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، کتیبه های بیت کوین، بیت کوین Ordinals، بیت کوین پانک، بلاک چین، کتیبه های بلوچی، بیت کوین، کتیبه های بیت کوین، دستورات بیت کوین، جنجال، ارز دیجیتال، تاثیر فرهنگی، اکوسیستم، اتریوم، گلکسی دیجیتال، کتیبه ها ، راه حل های لایه دو، اندازه بازار، بازار، NFT ها، Openordex، Ord Rocks، کتیبه های معمولی، تراکنش های بیت کوین با امضای جزئی، گزارش، پژوهشگران، حق امتیاز، حجم ثانویه، جنبش اجتماعی، جادوگران ریشه اصلی، استدلال های فنی، موارد استفاده، کیف پول، یوگا آزمایشگاه ها

نظر شما در مورد تأثیر بالقوه Ordinal inscriptions بر آینده بیت کوین و پذیرش گسترده NFT ها چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Sergey Nivens، Galaxy Digital Report،

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.