گزارش دولت کانادا کاهش قابل توجهی در انتشار گازهای گلخانه ای برای سال 2020 را تایید می کند

[ad_1] 14 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو استیون گیلبولت، وزیر محیط‌زیست و تغییرات آب و هوایی، امروز بیانیه‌ای را پس از ارائه گزارش فهرست فهرست ملی سال 2022 کانادا در مورد انتشار گازهای گلخانه‌ای به سازمان ملل صادر کرد. وقتی نوبت به مبارزه با تغییرات آب و هوایی می رسد، پیشرفت گام به گام اتفاق

کد خبر : 193515
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۱۴
گزارش دولت کانادا کاهش قابل توجهی در انتشار گازهای گلخانه ای برای سال 2020 را تایید می کند

[ad_1]

14 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو

استیون گیلبولت، وزیر محیط‌زیست و تغییرات آب و هوایی، امروز بیانیه‌ای را پس از ارائه گزارش فهرست فهرست ملی سال 2022 کانادا در مورد انتشار گازهای گلخانه‌ای به سازمان ملل صادر کرد.

وقتی نوبت به مبارزه با تغییرات آب و هوایی می رسد، پیشرفت گام به گام اتفاق می افتد. و با گزارش امسال به سازمان ملل می‌توان دید که کانادا در مسیر درستی حرکت می‌کند.

گزارش امسال به سازمان ملل متحد نشان می‌دهد که انتشار گازهای گلخانه‌ای کانادا در سال 2020 به میزان 66 مگاتن کاهش یافته است که تقریباً 9 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه‌ای کانادا و معادل خروج 20 میلیون خودرو از جاده‌ها است. این نشان دهنده پتانسیل کاهش آلودگی در سراسر این کشور و مبارزه با بدترین اثرات تغییرات آب و هوایی است.

این اولین گزارشی است که تأثیرات همه‌گیری را بر انتشار گازهای گلخانه‌ای در کانادا ردیابی می‌کند. به عنوان مثال، کاهش 27 مگاتنی در انتشار گازهای گلخانه ای حمل و نقل تا حد زیادی به این دلیل است که بسیاری از مردم رانندگی و پرواز را در طول قرنطینه های استانی متوقف کردند. بنابراین ما باید به خاطر داشته باشیم که انتشار کلی گازهای گلخانه ای احتمالاً تا حدی باز می گردد زیرا اقتصاد کانادا به حیات خود باز می گردد.

با این وجود، نشانه های واقعی پیشرفت در داده ها نیز وجود دارد.

«اول، ما شاهد کاهش قابل توجه 7 مگاتنی در تولید برق بودیم. این کاهش عمدتاً به دلیل حذف تدریجی برق زغال سنگ است، به ویژه در آلبرتا. حذف تدریجی زغال‌سنگ یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های دولت ما برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای است، زیرا هنوز هم پتانسیل زیادی برای مقابله بیشتر با آلودگی در تولید برق، با انتقال مداوم به برق بدون انتشار وجود دارد.

ثانیاً، گزارش امسال نشان می‌دهد که کار دولت ما برای کاهش انتشار گاز متان در حال حاضر نتیجه داده است و ما در مسیر رسیدن به هدف خود برای کاهش 40 تا 45 درصدی متان از بخش نفت و گاز تا سال 2025، کمتر از سطح 2012 هستیم. متان یک گاز گلخانه ای مضر است که 86 برابر قوی تر از دی اکسید کربن است. بهبود در اندازه‌گیری‌ها و روش‌ها همچنین منجر به بازنگری در انتشار قبلی شد و به این نتیجه رسید که کانادا در سال گذشته در واقع 2 مگاتن کاهش یافته است. این بدان معناست که سال 2020 دومین سال متوالی است که شاهد کاهش مطلق انتشار گازهای گلخانه ای در کانادا هستیم.

ثالثاً، این گزارش جدایی مداوم بین اقتصاد کانادا و عملکرد انتشار آن را تأیید می کند. به عبارت دیگر، کانادا به دنیا نشان می دهد که چگونه می توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم در حالی که آلودگی کمتری داشته باشیم. با رشد اقتصاد کانادا، شدت انتشار کل اقتصاد از سال 1990 تا 39 درصد کاهش یافته است و به همین مسیر ادامه می‌دهد. در برنامه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای که اخیراً راه اندازی شده است، مجموعه بلندپروازانه ای از اقدامات و سرمایه گذاری های جدید را تنظیم کرده ایم که به تسریع کاهش انتشار در هر بخش کمک می کند. گزارش امسال نشان می دهد که رویکرد ما هم جاه طلبانه و هم قابل دستیابی است. کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در سال 2020 پتانسیل کاهش احتراق سوخت‌های فسیلی را نشان می‌دهد و اینکه چگونه تسریع روی آوردن به وسایل نقلیه الکتریکی، بهسازی ساختمان‌های سبز و سایر فناوری‌های پاک به کانادا کمک می‌کند تا به اهداف خالص صفر خود دست یابد – و ما برنامه‌ای برای انجام آن داریم. همه اینها

گزارش فهرست موجودی ملی آخرین داده‌ها را در مبارزه با تغییرات آب و هوایی نشان می‌دهد. و شواهد بیشتری نشان می دهد که برنامه ما برای ارائه هوای پاک، مشاغل خوب و اقتصاد قوی، کانادا را در مسیر درست نگه می دارد.

لینک های مربوطه

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.