گزارش خرده فروشی آتی ایالات متحده بعید است که فدرال رزرو را از انقباضات تهاجمی باز دارد

[ad_1] کاهش سریع قیمت بنزین در ماه‌های اخیر در حال حاضر مصرف‌کننده آمریکایی را از فشارهای تورمی که از زوایای دیگر (مانند افزایش قیمت اجاره‌بها و رشد قیمت مواد غذایی) وارد می‌کنند، محافظت می‌کند. سایر منابع قدرت اقتصادی ایالات متحده، مانند بازار شغلی که هنوز از نظر تاریخی قوی است، نیز کمک می کند. اما

کد خبر : 255709
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
گزارش خرده فروشی آتی ایالات متحده بعید است که فدرال رزرو را از انقباضات تهاجمی باز دارد

[ad_1]

کاهش سریع قیمت بنزین در ماه‌های اخیر در حال حاضر مصرف‌کننده آمریکایی را از فشارهای تورمی که از زوایای دیگر (مانند افزایش قیمت اجاره‌بها و رشد قیمت مواد غذایی) وارد می‌کنند، محافظت می‌کند. سایر منابع قدرت اقتصادی ایالات متحده، مانند بازار شغلی که هنوز از نظر تاریخی قوی است، نیز کمک می کند.

اما بسیاری از تحلیلگران انتظار ندارند این انعطاف پذیری ادامه یابد. Credit Suisse هفته گذشته در یادداشتی گفت: “ما چشم انداز ضعیفی برای تقاضای واقعی کالاها در چند فصل آینده داریم.” بانک سوئیسی اضافه کرد که “احساسات ضعیف است و شرایط مالی در راستای هدف سیاست صریح فدرال رزرو برای کاهش رشد در حال تشدید است.” آنها استدلال می کنند که این “ممکن است ایالات متحده را در یک رکود گسترده تر ناشی از بیکاری قرار دهد و خطرات مخارج را به سمت نزول نگه دارد.”

چگونه گزارش خرده فروشی می تواند بر انتظارات فدرال رزرو تأثیر بگذارد

داده‌ها در چارچوب اینکه آیا یا چگونه ممکن است بر انتظارات در مورد چشم‌انداز انقباض پولی فدرال رزرو تأثیر بگذارد، مشاهده می‌شود. در روز سه‌شنبه، ارقام شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) ایالات متحده در ماه اوت، افزایش شگفت‌آوری بزرگ در فشارهای تورمی اصلی را نشان داد، بازارهای سهام را متلاطم کرد و معامله‌گران بازار پول را وادار کرد تا 25 واحد در ثانیه افزایش نرخ‌های فدرال رزرو را تا پایان سال افزایش دهند.

قراردادهای آتی صندوق های فدرال رزرو در حال حاضر حاکی از آن است که نرخ وجوه فدرال رزرو تا پایان سال به 4.0 درصد می رسد، در مقابل کمتر از 3.8 درصد قبل از CPI، قبل از اینکه تا پایان سه ماهه اول 2023 به 4.35 درصد افزایش یابد. قبل از داده های CPI، نرخ ها در حدود 4.0 به اوج خود رسیده بودند درصد در پایان سه ماهه اول 2023. داده‌های PPI در روز چهارشنبه نیز افزایش فشار قیمت اصلی اوت را نشان داد.

با توجه به داده‌های تورم این هفته، که احتمالاً عزم فدرال رزرو برای ادامه افزایش نرخ بهره را تقویت می‌کند، بعید به نظر می‌رسد که گزارش خرده‌فروشی در روز پنجشنبه بتواند قیمت‌های تندرو فدرال رزرو در بازار را کاهش دهد. از این گذشته، فدرال رزرو به صراحت گفته است که اگر این به معنای بازگرداندن تورم به هدف باشد، مایل است برخی از ضعف های اقتصادی را پشت سر بگذارد.

حتی اگر داده‌های خرده‌فروشی روز پنجشنبه بسیار ضعیف باشد، معامله‌گران نباید انتظار داشته باشند که ناگهان فدرال رزرو به کمک آن‌ها بیاید، در حالی که آنها بر چشم‌انداز تورمی که ظاهراً همچنان در حال بدتر شدن است متمرکز هستند. از سوی دیگر، گزارش قوی‌تر از آنچه انتظار می‌رفت می‌تواند اعتماد فدرال رزرو را تقویت کند که اقتصاد، که همچنان از یک بازار کار قوی تاریخی برخوردار است، می‌تواند با انقباضات تهاجمی مقابله کند.

تخلیه داده ها

مجموعه ای از دیگر گزارش های داده های سطح 2 ایالات متحده نیز در کنار گزارش خرده فروشی ایالات متحده در روز پنجشنبه منتشر می شود. در ساعت 1230GMT، گزارش هفتگی ادعاهای بیکاری در کنار شاخص‌های قیمت واردات و صادرات برای ماه اوت، و نظرسنجی‌های فدرال رزرو نیویورک و فیلادلفیا برای ماه سپتامبر منتشر می‌شود. این گزارش‌ها پیش از انتشار گزارش‌های شرکت US Markit و ISM Manufacturing PMI برای ماه سپتامبر در هفته‌های آتی، به‌روزرسانی به‌موقع سلامت بخش صنعتی ایالات متحده را ارائه می‌دهند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.