گزارش جدید PMPRB نشان می‌دهد که یکپارچگی قابل‌توجهی در پوشش طرح دارویی عمومی در سراسر کانادا برای داروهایی که تحت فرآیند «بررسی رایج دارو» هستند.

[ad_1] 22 فوریه 2022 – اتاوا، در تاریخ – هیئت بررسی قیمت های دارو ثبت شده هیئت بازبینی قیمت های داروی ثبت شده (PMPRB) امروز سومین و آخرین بخش را منتشر کرد همسویی در میان فرمول های عمومی در کانادا مجموعه‌ای که به بررسی شکاف‌ها و همپوشانی‌های فعلی در فرمول‌های طرح‌های دارویی عمومی کانادا می‌پردازد.

کد خبر : 170097
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۳۵
گزارش جدید PMPRB نشان می‌دهد که یکپارچگی قابل‌توجهی در پوشش طرح دارویی عمومی در سراسر کانادا برای داروهایی که تحت فرآیند «بررسی رایج دارو» هستند.

[ad_1]

22 فوریه 2022 – اتاوا، در تاریخ – هیئت بررسی قیمت های دارو ثبت شده

هیئت بازبینی قیمت های داروی ثبت شده (PMPRB) امروز سومین و آخرین بخش را منتشر کرد همسویی در میان فرمول های عمومی در کانادا مجموعه‌ای که به بررسی شکاف‌ها و همپوشانی‌های فعلی در فرمول‌های طرح‌های دارویی عمومی کانادا می‌پردازد.

این گزارش پوشش فرمول‌بندی را در سراسر برنامه‌های دارویی عمومی کانادا برای 307 داروی بررسی شده توسط فرآیند بررسی عمومی داروها (CDR) آژانس داروها و فناوری‌های کانادا (CADTH) بین 16 دسامبر 2003 تا 30 ژوئن 2019 مقایسه می‌کند. همچنین به نرخ‌های فهرست‌بندی و توافق در بخش‌های خاص بازار، از جمله داروهای بیولوژیک و مولکول‌های کوچک، داروهای تک منبعی و چند منبعی، و داروهای گران قیمت برای بیماری‌های نادر نگاه می‌کند.

یافته‌های این گزارش نشان می‌دهد که بازپرداخت داروهای بررسی‌شده با CDR در اکثر برنامه‌های دارویی عمومی کانادا نسبتاً ثابت است. به طور جداگانه، استان ها به طور متوسط ​​65 درصد از داروهای انتخابی و 88 درصد را در هنگام محاسبه فروش متناظر فهرست کرده اند که نشان می دهد داروهایی که مشمول این طرح ها نیستند، تنها سهم کمی از فروش ملی را به خود اختصاص داده اند. این نرخ‌های فهرست‌بندی فقط اندکی در بخش‌های بازار تحلیل‌شده متفاوت بود. مهمتر از همه، به استثنای چند برنامه دارویی عمومی کوچکتر، نرخ فهرست بندی داروهای گران قیمت برای بیماری های نادر بیشتر از سایر داروهای CDR بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.