گزارش تخلفات و همکاری با ما مزایایی دارد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) فاش کرده است که شرکت‌های ارزهای دیجیتال مزایایی دارند که تخلفات خود را از قوانین اوراق بهادار به رگولاتور گزارش دهند. مدیر اجرای SEC در حالی که اشاره کرد که عفو وجود نخواهد داشت، گفت: “در صورت ورود آنها به رفتار آنها بهتر نگاه خواهیم کرد

کد خبر : 172817
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
گزارش تخلفات و همکاری با ما مزایایی دارد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) فاش کرده است که شرکت‌های ارزهای دیجیتال مزایایی دارند که تخلفات خود را از قوانین اوراق بهادار به رگولاتور گزارش دهند. مدیر اجرای SEC در حالی که اشاره کرد که عفو وجود نخواهد داشت، گفت: “در صورت ورود آنها به رفتار آنها بهتر نگاه خواهیم کرد – مانند اینکه راه حل ها چگونه خواهد بود.”

عفو برای شرکت های رمزنگاری وجود ندارد

گوربیر گروال، مدیر اجرایی آژانس، روز دوشنبه به رویترز گفت: شرکت‌های ارزهای دیجیتالی که خود نقض قوانین امنیتی را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) گزارش می‌دهند، نمی‌توانند انتظار عفو داشته باشند، اما مزایایی دارند.

این کارگردان توضیح داد:

پیام ما به آنها این نیست که “محصول خود را ثبت کنید و ما فقط میلیاردها دلاری را که تحت مدیریت در این محصول وام دهنده رمزنگاری دارید و نقض قوانین اوراق بهادار نادیده می گیریم.”

گری جنسلر، رئیس SEC، بارها از شرکت‌های موجود در حوزه کریپتو خواسته است که وارد شوند و درباره محصولات خود با SEC بحث کنند تا آنها را تحت قوانین اوراق بهادار قرار دهند.

با این حال، برخی از شرکت‌های رمزارز نگرانی‌های خود را مبنی بر نامشخص بودن قوانین ابراز کرده‌اند.

به عنوان مثال، صرافی رمزارز Coinbase که در فهرست Nasdaq قرار دارد، محصول وام دهی خود را سال گذشته به SEC آورد. با این حال، SEC تهدید کرد که در صورت ادامه راه اندازی، از صرافی شکایت خواهد کرد. Coinbase متعاقباً محصول خود را در قفسه بندی قرار داد. صرافی در آن زمان گفت: “ما نمی دانیم چرا … ما هیچ توضیحی از SEC دریافت نکردیم.”

در اوایل این ماه، SEC «Blockfi Lending LLC را به دلیل عدم ثبت پیشنهادات و فروش محصولات وام‌دهی کریپتو خرده‌فروشی خود، Blockfi Interest Accounts (BIAs) متهم کرد. آژانس این اقدام را اولین اقدام در نوع خود خواند. Blockfi موافقت کرد که 100 میلیون دلار برای تسویه اتهامات با SEC و تنظیم کننده های ایالتی بپردازد.

مدیر اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار افزود:

پیام ما این است که در صورت ورود آنها به رفتار آنها با دید مطلوب تری نگاه خواهیم کرد – مانند اینکه راه حل ها چگونه خواهد بود، از جمله مجازات ها، و یافتن راهی برای پیروی از قوانین اوراق بهادار. این مزیتی است که نهادها از گزارش تخلفات خود و همکاری با ما می‌برند.

رئیس Gensler مقررات ارزهای دیجیتال را اولویت SEC قرار داده است. او اغلب بر لزوم ایجاد “حمایت از سرمایه گذاران اساسی” تاکید می کرد. او معتقد است که بسیاری از صرافی های ارزهای دیجیتال اوراق بهادار ثبت نشده ارائه می دهند.

آیا فکر می‌کنید SEC باید برای شرکت‌های رمزنگاری که جلو می‌آیند و تخلفات خود را گزارش می‌کنند، عفو ارائه کند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.