گزارش تحلیل Onchain می گوید که ذخایر بیت کوین Terra به Binance و Gemini ارسال شده است – Bitcoin News

پس از فروپاشی ترائوس سکه (UST) که زمانی پایدار بود، تعدادی از مردم تعجب کردند که بیت کوین بنیاد Luna Guard (LFG) کجا رفته است، زیرا قرار بود این سرمایه برای دفاع از برابری 1 دلاری UST استفاده شود. روز جمعه، شرکت تحلیلی و اطلاعاتی بلاک چین، Elliptic، یک پست وبلاگی منتشر کرد که بر

کد خبر : 207423
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
گزارش تحلیل Onchain می گوید که ذخایر بیت کوین Terra به Binance و Gemini ارسال شده است – Bitcoin News


پس از فروپاشی ترائوس سکه (UST) که زمانی پایدار بود، تعدادی از مردم تعجب کردند که بیت کوین بنیاد Luna Guard (LFG) کجا رفته است، زیرا قرار بود این سرمایه برای دفاع از برابری 1 دلاری UST استفاده شود. روز جمعه، شرکت تحلیلی و اطلاعاتی بلاک چین، Elliptic، یک پست وبلاگی منتشر کرد که بر اساس ابزارهای نظارت شبکه این شرکت، به طور خلاصه محل ارسال بیت کوین را نشان می دهد.

LFG Bitcoin Stash در 2 صرافی ارز دیجیتال بر اساس نرم افزار تجزیه و تحلیل بلاک چین Elliptic سپرده شد

در حالی که به آشفتگی اخیر بازار کریپتو و انفجار استیبل کوین Terra فکر می کنیم، تعداد زیادی از مردم در انجمن ها و رسانه های اجتماعی پرسید سوال: “ذخایر بیت کوین LFG کجاست؟” به عنوان مثال، این آخر هفته در توییتر یک فرد نوشت:

گارد بنیاد لونا (LFG) یک ذخیره بیت کوین داشت که قبل از شروع بحران UST و Luna بیش از 3 میلیارد دلار ارزش داشت. اما کیف پول ذخیره LFG اکنون خالی است اما گزارش شده است که بیت کوین برای آرام کردن بحران استفاده نشده است. سپس بیت کوین ها به کجا رفتند؟ مردم به پاسخ نیاز دارند.

علاوه بر این، در 13 می، بنیانگذار Terra دو کوون به مردم گفت که تیم در حال برنامه ریزی برای به روز رسانی جامعه رمزنگاری در مورد ذخایر بیت کوین (BTC) است.

Kwon “در حال حاضر در حال کار بر روی مستندسازی استفاده از ذخایر LFG BTC در طول رویداد De-pegging هستیم.” گفت. “لطفاً با ما صبور باشید زیرا تیم های ما همزمان چندین کار را انجام می دهند.” به دنبال موضوع توییتر Kwon، شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Elliptic یک پست وبلاگی منتشر کرد که حرکت BTC LFG را با جزئیات بیشتری توضیح می دهد.

زمانی که سازمان غیرانتفاعی LFG تصمیم گرفت بیت کوین را در 9 می منتقل کند، نرم افزار تجزیه و تحلیل بلاک چین Elliptic وضعیت را زیر نظر گرفت. پس از اینکه LFG فاش کرد که 750 میلیون دلار به صورت بیت کوین به سازندگان بازار وام خواهد داد، پست وبلاگ Elliptic جزئیاتی را ارائه کرد که Kwon توضیح داد LFG از BTC استفاده خواهد کرد.تجارت” سپس نرم‌افزار Elliptic دو تراکنش به ارزش 52189 بیت‌کوین را دستگیر کرد که به آدرس جدیدی متصل به انبار LFG ارسال شد.

80394 بیت کوین از انبار LFG منتقل شد

علاوه بر 52189 بیت کوین، LFG کیف پول دیگری با 28205 بیت کوین در اختیار داشت و کل ذخیره بیت کوین LFG به 80394 بیت کوین (BTC) اضافه شد. به گفته Elliptic، در میان هرج و مرج بازار، تمام وجوه به Binance و Gemini ارسال شد.

گزارش تحلیل Onchain می گوید که ذخایر بیت کوین Terra به Binance و Gemini ارسال شده است.
چشم انداز بصری زنجیره ای از انتقال بیت کوین LFG با توجه به شرکت نظارت بر بلاک چین Elliptic.

Elliptic روز جمعه گفت: «کل این 52189 بیت کوین متعاقباً به یک حساب واحد در جمینی، صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده – در چندین تراکنش بیت کوین منتقل شد. “نمی توان بیشتر دارایی ها را ردیابی کرد یا اینکه آیا آنها برای حمایت از قیمت UST فروخته شده اند یا خیر.” پست وبلاگ اضافه می کند:

به این ترتیب 28205 بیت کوین در ذخایر Terra باقی ماند. در ساعت 1 بامداد UTC در 10 مه، این به طور کامل، در یک تراکنش، به حسابی در صرافی ارزهای دیجیتال Binance منتقل شد. باز هم نمی توان تشخیص داد که آیا این دارایی ها فروخته شده اند یا متعاقباً به کیف پول های دیگر منتقل شده اند.

Bitcoin.com News همچنین به بررسی حرکات onchain پرداخت و تأیید کرد که خلاصه Elliptic دقیق است. به عنوان مثال، کیف پول بیت کوین LFG با این آدرس بیت کوین تعامل داشت و کیف پول به عنوان کیف پول داغ Binance علامت گذاری شد. داده‌های Oxt.me دارای حاشیه‌نویسی است که توسط Ergobtc نوشته شده است که می‌گوید این «کیف پول داغ مرکزی» پلتفرم معاملاتی است. این کیف پول در 8 اکتبر 2021 ایجاد شد و 9.5 میلیون بیت کوین از این کیف پول عبور کرده است.

کیف پول بیت کوین LFG نیز با این آدرس تعامل داشت که دارای حاشیه نویسی oxt.me است که می گوید آدرس صرافی Gemini است. آدرسی که در 13 ژوئن 2017 ایجاد شد، در مجموع 1,284,918 بیت کوین از کیف پول بیت کوین عبور کرده است. در حالی که کیف پول داغ بایننس هنوز حاوی بیت کوین برای خدمات کیف پول داغ است، آدرس صرافی جمینی در 14 می 2022 موجودی صفر دارد.

برچسب ها در این داستان

ذخایر بیت کوین، تجزیه و تحلیل بلاک چین، ذخایر بیت کوین، do kwon، Elliptic، پست وبلاگ بیضوی، دنبال کردن مسیر، lfg، Luna Foundation Gaurd (LFG)، Onchain، Onchain Tools، نرم افزار، Terra، Terra (LUNA)، Terra Blockchain، Terrausd ( UST)

نظر شما در مورد خلاصه Elliptic از ذخیره و حرکات بیت کوین LFG چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Elliptic

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.