گزارش اقتصادی دولت بایدن، دارایی های رمزنگاری شده را «وسایل نقلیه سرمایه گذاری عمدتاً سوداگرانه» می داند – بیت کوین نیوز

[ad_1] روز دوشنبه، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، گزارش اقتصادی دولت را منتشر کرد و به موضوع ارزهای دیجیتال پرداخت. بخش با عنوان «تطبیق دریافتی دارایی‌های رمزنگاری»، ارزها را به‌عنوان «وسایل نقلیه سرمایه‌گذاری عمدتاً سفته‌بازانه» توصیف می‌کند که «بدون پشتوانه» و «بدون لنگرهای اساسی معامله می‌شوند». کاخ سفید اصرار دارد که دارایی‌های کریپتو به

کد خبر : 336673
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
گزارش اقتصادی دولت بایدن، دارایی های رمزنگاری شده را «وسایل نقلیه سرمایه گذاری عمدتاً سوداگرانه» می داند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

روز دوشنبه، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، گزارش اقتصادی دولت را منتشر کرد و به موضوع ارزهای دیجیتال پرداخت. بخش با عنوان «تطبیق دریافتی دارایی‌های رمزنگاری»، ارزها را به‌عنوان «وسایل نقلیه سرمایه‌گذاری عمدتاً سفته‌بازانه» توصیف می‌کند که «بدون پشتوانه» و «بدون لنگرهای اساسی معامله می‌شوند». کاخ سفید اصرار دارد که دارایی‌های کریپتو به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند و «همه عملکردهای پول را به اندازه پول مستقل، مانند دلار آمریکا، انجام نمی‌دهند».

دارایی‌های رمزنگاری‌شده و دفی در گزارش اقتصادی دولت بایدن برجسته شده‌اند

«گزارش اقتصادی رئیس جمهور» که اخیراً منتشر شده است موضوعات مختلفی از جمله جنگ در اوکراین، کووید-19، زیرساخت ها و آمار اشتغال ایالات متحده را پوشش می دهد. در صفحه 239، این گزارش به بررسی بیت کوین و سایر دارایی های رمزنگاری می پردازد و ادعاهای مطرح شده توسط طرفداران را بررسی می کند و سعی می کند آنها را رد کند. دولت بایدن دارایی‌های رمزنگاری شده را در مقایسه با دارایی‌های سنتی بیش از حد نوسان می‌داند. طبق گفته کاخ سفید، دارایی‌های رمزنگاری «عمدتا ابزارهای سرمایه‌گذاری سوداگرانه» هستند و نمی‌توانند به عنوان واحدهای حسابداری مؤثر عمل کنند.

این گزارش استدلال می‌کند که ارزهای رمزپایه به دلیل پذیرش محدود و نوسان‌پذیری زیاد، به‌عنوان یک وسیله مبادله خوب عمل نمی‌کنند، که مانع از آن می‌شود که ذخیره‌های ارزش قابل اعتمادی باشند. کاخ سفید همچنین بر این باور است که وقتی دارایی های رمزنگاری شده هم به عنوان نوعی پول و هم به عنوان یک وسیله سرمایه گذاری در نظر گرفته شوند، تضاد منافع وجود دارد. نویسندگان گزارش ادعا می‌کنند: «به طور خلاصه، علاوه بر دارایی‌های سفته‌بازی، ارزهای دیجیتال در حال حاضر جایگزین‌های بی‌اثری برای پول‌های مستقل مانند دلار آمریکا هستند.

کاخ سفید اشاره می‌کند که دارایی‌های ارزهای دیجیتال به وعده‌های پولی اولیه عمل نمی‌کنند و هشدار می‌دهد که استیبل کوین‌ها می‌توانند خطری ایجاد کنند. این گزارش انفجار استیبل کوین Terra را به عنوان مثال برجسته می‌کند و کاخ سفید تاکید می‌کند که استیبل کوین‌ها به طور بالقوه می‌توانند ثبات مالی را مختل کنند. بنابراین، طبق گزارش اقتصادی رئیس جمهور، “استیبل کوین ها در حال حاضر برای برآوردن این نیاز بسیار خطرناک هستند.” در حالی که کاخ سفید اذعان می کند که فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) یک دستاورد قابل توجه در علوم کامپیوتر است، همچنین خاطرنشان می کند که “مزایای اقتصادی محدودی” DLT وجود داشته است.

دولت بایدن اصرار دارد که پلتفرم‌های Defi «باید مطابق با مقررات و قوانین موجود عمل کنند»

نویسندگان گزارش همچنین Web3 را مورد انتقاد قرار داده و از آن به عنوان “به اصطلاح اینترنت جدید” یاد می کنند و مزایایی را که طرفداران آن ادعا می کنند نادیده می گیرند. نویسندگان کاخ سفید نتیجه می‌گیرند که دارایی‌های کریپتو سرمایه‌گذاری با ارزش بنیادی را ارائه نمی‌کنند و نمی‌توانند به عنوان جایگزین مؤثری برای پول فیات عمل کنند. در عوض، نوآوری پشت دارایی‌های کریپتو بیشتر بر ایجاد کمبود مصنوعی برای حمایت از قیمت‌های آنها متمرکز است. به گفته کاخ سفید، بسیاری از دارایی های رمزنگاری شده ارزش اساسی ندارند. دولت بایدن نسبت به نوآوری های مالی محتاط است و خطرات ذاتی را می بیند. برای مثال، این گزارش بر تامین مالی غیرمتمرکز (defi) و طیف وسیعی از پروتکل‌های defi تاکید دارد.

نویسندگان توضیح می‌دهند: «وعده اساسی پشت دفی جایگزین کردن واسطه‌های مالی است، در عوض پیوند پس‌اندازکنندگان به‌طور مستقیم با وام‌گیرندگان (یا خریداران با فروشندگان)، و به آن‌ها اجازه می‌دهد در اسپردی که واسطه‌های سنتی برای ایجاد مطابقت با نرم‌افزار دریافت می‌کنند، صرفه‌جویی کنند. با این حال، آنها همچنین خطرات جدی برای سرمایه گذاران ایجاد می کنند و حداقل دو خطر را برای سیستم مالی گسترده تر ایجاد می کنند: استفاده از اهرم قابل توجه و انجام عملکردهای تنظیم شده بدون رعایت مقررات مناسب. پلتفرم‌های Defi که به‌عنوان بانک‌های غیرقانونی، دلال‌ها، صرافی‌ها و سایر نهادهای مشمول مقررات عمل می‌کنند باید با رعایت مقررات و قوانین موجود فعالیت کنند.»

به طور کلی، دولت بایدن به دلیل نگرانی در مورد نوسانات، پذیرش محدود و انطباق با قوانین، نسبت به ارزش و پتانسیل دارایی‌های کریپتو تردید دارد. محققان کاخ سفید پیشنهاد می‌کنند که تنظیم دارایی‌های رمزنگاری بهترین رویکرد برای این فناوری جدید است، چه دوام داشته باشد یا نه. شورای مشاوران اقتصادی بایدن از “خطرات مالی غیرقانونی” انتقاد می کند و اشاره می کند که بازیگران بد می توانند از دارایی های دیجیتال برای ایجاد اختلال در بازارهای مالی استفاده کنند. از زمان انتشار گزارش کاخ سفید، این گزارش به یک گفتگوی موضوعی برای طرفداران رمزنگاری در رسانه‌ها و انجمن‌های اجتماعی تبدیل شده است.

برچسب ها در این داستان

کمبود مصنوعی، بازیگران بد، دولت بایدن، بیت کوین، انطباق، دارایی های رمزنگاری، امور مالی غیرمتمرکز، DeFi، دارایی های دیجیتال، ارزهای دیجیتال، فناوری دفتر کل توزیع شده، گزارش اقتصادی رئیس جمهور، نوآوری مالی، واسطه های مالی، بازارهای مالی، مقررات مالی، مالی ثبات، سیستم مالی، ریسک های مالی غیرقانونی، سرمایه گذاران، جو بایدن، مقررات، انطباق با مقررات، مدیریت ریسک، نرم افزار، پول مستقل، استیبل کوین ها، فناوری، دلار آمریکا، Web3، کاخ سفید

نظر شما در مورد گزارش اقتصادی دولت بایدن و بدبینی نسبت به این فناوری های جدید چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.