گزارش – اخبار ویژه بیت کوین

یک تحلیل جدید نشان می دهد که کشورهایی که بیشترین تأثیر را از سقوط صرافی ارزهای دیجیتال FTX داشته اند، کره جنوبی، سنگاپور و ژاپن هستند. علاوه بر این، روسیه، آلمان، ترکیه، تایوان، هند، مصر و برزیل نیز در فهرست 10 کشوری قرار گرفتند که بیشترین آسیب را از سقوط FTX داشتند. کشورهایی که بیشتر

کد خبر : 284123
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
گزارش – اخبار ویژه بیت کوین


یک تحلیل جدید نشان می دهد که کشورهایی که بیشترین تأثیر را از سقوط صرافی ارزهای دیجیتال FTX داشته اند، کره جنوبی، سنگاپور و ژاپن هستند. علاوه بر این، روسیه، آلمان، ترکیه، تایوان، هند، مصر و برزیل نیز در فهرست 10 کشوری قرار گرفتند که بیشترین آسیب را از سقوط FTX داشتند.

کشورهایی که بیشتر تحت تاثیر شکست FTX قرار گرفته اند

بر اساس تحلیلی که توسط Coingecko منتشر شد، کره جنوبی، سنگاپور و ژاپن در صدر کشورهایی هستند که بیشترین تأثیر را از فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال FTX داشته اند. این مطالعه بازدیدکنندگان منحصر به فرد و ترافیک ماهانه FTX.com را بر اساس داده‌های Similarweb از ژانویه تا اکتبر بررسی می‌کند. صرافی کریپتو در 11 نوامبر برای ورشکستگی فصل 11 ثبت نام کرد.

بر اساس این تجزیه و تحلیل، کره جنوبی بیشترین تأثیر را از پیامدهای FTX دارد زیرا به طور میانگین ماهانه 297229 کاربر منحصر به فرد از این کشور از FTX.com بازدید می کنند. این نشان دهنده 6.1 درصد از ترافیک وب سایت است.

کشور بعدی که بیشترین تأثیر را داشته است سنگاپور است که در آن 241675 کاربر منحصر به فرد ماهانه از وب سایت FTX بازدید می کنند که نشان دهنده 5٪ از ترافیک سایت در سراسر جهان است. زمانی که بایننس در دسامبر سال گذشته فعالیت های خود را در سنگاپور تعطیل کرد، کاربران بایننس به FTX روی آوردند.

سومین کشور پرتأثیر ژاپن است که در آن 223513 کاربر منحصر به فرد ماهانه از وب سایت FTX بازدید می کنند که 4.6 درصد از ترافیک وب سایت را تشکیل می دهد. در اوایل سال جاری، شرکت ژاپنی سافت بانک 100 میلیون دلار در FTX سرمایه گذاری کرد.

کره جنوبی، سنگاپور، ژاپن برترین کشورهایی که بیشترین تاثیر را از سقوط FTX داشته اند: گزارش
لیست 10 کشوری که بیشترین تأثیر را از سقوط FTX داشته اند. منبع: Coingecko.

علاوه بر سه کشور فوق الذکر، روسیه، آلمان، ترکیه، تایوان، هند، مصر و برزیل نیز در فهرست 10 کشوری قرار گرفتند که بیشترین تأثیر را از فروپاشی FTX داشتند. تجزیه و تحلیل نشان می دهد که تنها 92935 بازدیدکننده سایت FTX از ایالات متحده بودند، اما، ترافیک به FTX US که از یک دامنه جداگانه استفاده می کند را شامل نمی شود.

FTX در حال حاضر در کشورهای مختلف تحت بررسی است. در ایالات متحده، وزارت دادگستری (DOJ)، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) در حال بررسی مبادله برای سوء استفاده از وجوه مشتریان هستند. واحد اطلاعات مالی ترکیه تحقیقات FTX را هفته گذشته آغاز کرد. کمیسیون اوراق بهادار باهاما در تلاش است تا ارزهای رمزنگاری شده FTX را مصادره کند.

مدیر عامل جدید FTX، جان جی ری، سوم، که پس از تشکیل پرونده ورشکستگی جایگزین سام بنکمن-فرید شد، هفته گذشته گفت: «هرگز در حرفه‌ام چنین شکست کامل کنترل‌های شرکتی و چنین نبود کامل مالی قابل اعتماد ندیده بودم. اطلاعاتی که در اینجا رخ داده است.”

برچسب ها در این داستان

کشورهای متاثر از FTX، سقوط FTX، سقوط FTX، FTX آلمان، FTX هند، FTX ژاپن، بحران FTX، FTX روسیه، FTX سنگاپور، FTX کره جنوبی، FTX ترکیه

نظر شما در مورد همه کشورهایی که تحت تاثیر فروپاشی FTX قرار گرفته اند چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.