گزارش – اخبار بیت کوین آفریقا

[ad_1] طبق گزارش اخیر Chainalysis، اگرچه اعتقاد بر این است که کشورهای جنوب صحرای آفریقا تنها ۲ درصد از فعالیت‌های معاملاتی جهانی را تشکیل می‌دهند، این منطقه «شامل برخی از توسعه‌یافته‌ترین بازارهای ارزهای دیجیتال در هر منطقه است». علاوه بر این، “بازار خرده فروشی و استفاده زیاد از پلتفرم های P2P در جنوب صحرای آفریقا،

کد خبر : 261473
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
گزارش – اخبار بیت کوین آفریقا

[ad_1]

طبق گزارش اخیر Chainalysis، اگرچه اعتقاد بر این است که کشورهای جنوب صحرای آفریقا تنها ۲ درصد از فعالیت‌های معاملاتی جهانی را تشکیل می‌دهند، این منطقه «شامل برخی از توسعه‌یافته‌ترین بازارهای ارزهای دیجیتال در هر منطقه است». علاوه بر این، “بازار خرده فروشی و استفاده زیاد از پلتفرم های P2P در جنوب صحرای آفریقا، آن را در مقایسه با سایر مناطق منحصر به فرد کرده است.”

استفاده بیش از حد از پلتفرم های P2P در جنوب صحرای آفریقا

بر اساس گزارش جدید شرکت اطلاعاتی بلاک چین Chainalysis، مجموع حجم تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در جنوب صحرای آفریقا 100.6 میلیارد دلاری که بین ژوئیه 2021 تا ژوئن 2022 مشاهده شده، کمترین میزان در بین مناطق مورد بررسی است. در حالی که حجم های زنجیره ای در این دوره 16 درصد بیشتر از دوره قبل است، با این وجود گزارش بیان می کند که کشورهای جنوب صحرای آفریقا تنها 2 درصد از فعالیت جهانی ارزهای دیجیتال را تشکیل می دهند.

گزارش: علیرغم داشتن 2 درصد از فعالیت های جهانی، کشورهای جنوب صحرای آفریقا دارای برخی از توسعه یافته ترین بازارهای ارزهای دیجیتال در هر منطقه هستند.

با این حال، طبق یافته‌های شرکت تحلیل بلاک چین، کشورهای جنوب صحرای آفریقا احتمالاً دارای برخی از توسعه‌یافته‌ترین بازارهای ارزهای دیجیتال در سطح جهان هستند. گزارش Chainalysis گفت:

[A] تجزیه و تحلیل عمیق تر نشان می دهد که آفریقا دارای برخی از توسعه یافته ترین بازارهای ارزهای دیجیتال در هر منطقه است، با نفوذ عمیق و ادغام ارز دیجیتال در فعالیت های مالی روزمره برای بسیاری از کاربران.

برای کمک به تقویت این ادعاها در مورد این منطقه، این گزارش به ساختار بازار ارزهای رمزنگاری منطقه و اینکه چگونه آفریقای جنوب صحرا را از سایر مناطق متمایز می کند، اشاره می کند. همانطور که در این گزارش توضیح داده شد، بازار خرده‌فروشی و همچنین «استفاده بیش از حد از پلتفرم‌های P2P» چیزی است که این منطقه را از بقیه بازار جهانی کریپتو جدا می‌کند.

نقل و انتقالات خرده‌فروشی زیر 10000 دلار، 6.4 درصد از حجم تراکنش‌های آن را تشکیل می‌دهد، بیش از هر منطقه دیگری. نقش خرده فروشی زمانی آشکارتر می شود که به تعداد نقل و انتقالات فردی نگاه کنیم. نقل و انتقالات خرده فروشی 95 درصد از کل نقل و انتقالات را تشکیل می دهد، و اگر به نقل و انتقالات خرده فروشی کمتر از 1000 دلار بپردازیم، سهم 80 درصد بیشتر از هر منطقه دیگری می شود.

گزارش: علیرغم داشتن 2 درصد از فعالیت های جهانی، کشورهای جنوب صحرای آفریقا دارای برخی از توسعه یافته ترین بازارهای ارزهای دیجیتال در هر منطقه هستند.

چالش‌های اقتصادی مداوم در استفاده از کریپتو

در همین حال، این منطقه شاهد افزایش تعداد کاربرانی است که ترجیح می دهند از مبادلات همتا به همتا (P2P) استفاده کنند. همانطور که در این گزارش بیان شد، تصور می‌شود که حجم P2P منطقه به تنهایی «6 درصد از کل حجم تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در آفریقا را تشکیل می‌دهد».

در رابطه با استفاده پیش‌بینی‌شده در آینده کشورهای جنوب صحرای آفریقا از کریپتو، این گزارش می‌گوید:

به طور کلی، ما انتظار داریم که تا زمانی که ساکنان با مشکلاتی مواجه شوند که کریپتو ثابت کرده است می تواند آنها را حل کند، استفاده از ارزهای دیجیتال در کشورهای جنوب صحرای آفریقا به رشد خود ادامه دهد، مانند حفظ پس انداز از طریق نوسانات اقتصادی و فعال کردن تراکنش های فرامرزی در مکان هایی با کنترل سرمایه دقیق. ”

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، makasana photo / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.