گزارش‌های فدرال رزرو و FDIC آسیب‌پذیری‌های پشت ۲ شکست بزرگ بانک ایالات متحده را آشکار می‌کنند – اخبار بیت کوین

[ad_1] روز جمعه، مایکل بار، معاون نظارت در فدرال رزرو ایالات متحده، گزارشی در مورد آسیب پذیری هایی که منجر به شکست نهایی بانک سیلیکون ولی (SVB) شد، منتشر کرد. علاوه بر این، مارشال جنتری، مدیر ارشد ریسک شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC)، گزارش مشابهی در مورد سقوط Signature Bank و اتکای بیش از حد

کد خبر : 352763
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۰۰
گزارش‌های فدرال رزرو و FDIC آسیب‌پذیری‌های پشت ۲ شکست بزرگ بانک ایالات متحده را آشکار می‌کنند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

روز جمعه، مایکل بار، معاون نظارت در فدرال رزرو ایالات متحده، گزارشی در مورد آسیب پذیری هایی که منجر به شکست نهایی بانک سیلیکون ولی (SVB) شد، منتشر کرد. علاوه بر این، مارشال جنتری، مدیر ارشد ریسک شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC)، گزارش مشابهی در مورد سقوط Signature Bank و اتکای بیش از حد آن به سپرده های بیمه نشده منتشر کرد.

فدرال رزرو مطمئن است توصیه های نظارتی “به سیستم بانکی قوی تر و انعطاف پذیرتر منجر می شود”

فدرال رزرو و FDIC روز جمعه گزارش هایی در مورد سقوط دومین و سومین ورشکستگی بانک های ایالات متحده در تاریخ منتشر کردند. اولین گزارش، که توسط معاون نظارت فدرال رزرو، مایکل بار منتشر شد، ادعا می کند که ناظران بانک مرکزی نتوانستند میزان آسیب پذیری های بانک سیلیکون ولی (SVB) را با افزایش اندازه و پیچیدگی تشخیص دهند. بار نوشت که SVB 31 یافته نظارتی باز داشت در حالی که سایر بانک ها در مقایسه با آنها بسیار کمتر بودند.

گزارش‌های فدرال رزرو و FDIC آسیب‌پذیری‌هایی را در پشت 2 شکست بزرگ بانک ایالات متحده نشان می‌دهد

این گزارش یک چشم انداز جامع ارائه می دهد و اشاره می کند که رویکرد نظارتی فدرال رزرو نتوانست به طور کامل پیامدهای افزایش نرخ بهره را در نظر بگیرد. سپس کاهش فعالیت در بخش فناوری، در نهایت راه را برای نابودی SVB هموار کرد. بار گفت: “نظارت SVB با نیروی کافی و فوریت کار نکرد و سرایت ناشی از شکست شرکت عواقب سیستماتیکی را به همراه داشت که در چارچوب خیاطی فدرال رزرو در نظر گرفته نشده بود.” گزارش بار سه بار به رمزارزها اشاره می‌کند و یک نمونه در نمودار میله‌ای قرار دارد که خطرات را توصیف می‌کند.

بار اظهار داشت: همانطور که قبلاً اعلام کرده‌ام، فدرال رزرو شروع به ایجاد یک گروه نظارتی اختصاصی بر فعالیت‌های جدید کرده است تا بر خطرات فعالیت‌های جدید (مانند فعالیت‌های فین‌تک یا ارزهای دیجیتال) به عنوان مکمل تیم‌های نظارتی موجود تمرکز کند.

گزارش FDIC در مورد ریسک‌های رمزنگاری و «تجمع مطبوعات منفی» SBNY بحث می‌کند

FDIC گزارش خود را در مورد سقوط Signature Bank (SBNY) منتشر کرد و گزارشی که توسط مارشال جنتری تهیه شده است، بیشتر در مورد دارایی های کریپتو و شکست FTX صحبت می کند. جنتری در طول این گزارش بحث می‌کند که چگونه مدیریت ریسک نقدینگی شاهد افزایش برداشت سپرده‌های بیمه‌نشده به سطوح بحرانی بوده است. در صفحه 13، گزارش FDIC به جزئیات زیادی در مورد آشفتگی صنعت کریپتو که شکست SBNY را تقویت کرد، می‌پردازد. جنتری توضیح داد: «این استراتژی SBNY را در معرض حساسیت بیشتری نسبت به نقدینگی، شهرت و ریسک نظارتی به دلیل عدم قطعیت و نوسانات فضای دارایی دیجیتال قرار داد.

گزارش‌های فدرال رزرو و FDIC آسیب‌پذیری‌هایی را در پشت 2 شکست بزرگ بانک ایالات متحده نشان می‌دهد

این گزارش چگونگی سقوط دو ارز دیجیتال (terrausd و luna) را در می 2022 توصیف می‌کند که منجر به آشفتگی بیشتر در صنعت شد و بیشتر در مورد سقوط FTX بحث می‌کند. این اشاره کرد که سهام SBNY با صنعت کریپتو مرتبط است. این گزارش خاطرنشان می کند: «به دلیل شهرتش به عنوان یک بانکدار برای بسیاری در صنعت کریپتو، قیمت سهام SBNY از نزدیک این رویدادهای پر فراز و نشیب در فضای صنعت کریپتو را دنبال کرد و در طول سال 2022 به میزان قابل توجهی کاهش یافت. هر دو گزارش توسط جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و مارتین گرونبرگ، رئیس FDIC تایید شدند.

برچسب ها در این داستان

شکست بانک ها، صنعت کریپتو، FDIC، فدرال رزرو، مدیریت ریسک نقدینگی، افزایش نرخ بهره، بانک امضا، بانک سیلیکون ولی، رویکرد نظارتی، بخش فناوری، سپرده های بیمه نشده، تنظیم کننده های بانکی ایالات متحده

نظر شما در مورد گزارش های منتشر شده توسط فدرال رزرو و FDIC در مورد سقوط بانک سیلیکون ولی و بانک امضا چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.