گری وانگ از FTX و کارولین الیسون از آلامدا به تقلب اعتراف کردند، Duo با فدرال رزرو “همکاری” می کند – بیت کوین نیوز

در 21 دسامبر 2022، وکیل آمریکایی دامیان ویلیامز اعلام کرد که وزارت دادگستری ناحیه جنوبی نیویورک (SDNY) علیه کارولین الیسون، مدیرعامل Alameda Research و گری وانگ، یکی از بنیانگذاران FTX، اتهاماتی را مطرح کرد. ویلیامز اعلام کرد که الیسون و وانگ هر دو با مقامات اجرای قانون همکاری کرده اند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار

کد خبر : 296415
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۶:۳۴
گری وانگ از FTX و کارولین الیسون از آلامدا به تقلب اعتراف کردند، Duo با فدرال رزرو “همکاری” می کند – بیت کوین نیوز


در 21 دسامبر 2022، وکیل آمریکایی دامیان ویلیامز اعلام کرد که وزارت دادگستری ناحیه جنوبی نیویورک (SDNY) علیه کارولین الیسون، مدیرعامل Alameda Research و گری وانگ، یکی از بنیانگذاران FTX، اتهاماتی را مطرح کرد. ویلیامز اعلام کرد که الیسون و وانگ هر دو با مقامات اجرای قانون همکاری کرده اند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) نیز در همان روز وانگ و الیسون را متهم کرد و کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) نیز از این موضوع تبعیت کرد. CFTC در بیانیه ای در روز چهارشنبه گفت: “کارولین الیسون و گری وانگ مسئولیت پذیری را می پذیرند.”

وانگ و الیسون با مجریان قانون همکاری می کنند

وکیل ایالات متحده دامیان ویلیامز و وزارت دادگستری SDNY (DOJ) اعلام کرد دولت اتهامات کلاهبرداری را علیه گری وانگ یکی از بنیانگذاران FTX و کارولین الیسون مدیر عامل شرکت تحقیقاتی Alameda مطرح کرده است.

“هر دو [Ellison and Wang] به جرم خود اعتراف کرده اند [the] ویلیامز به مطبوعات گفت. و آنها هر دو با آن همکاری می کنند [SDNY]. اجازه دهید تماسی را که هفته گذشته برقرار کردم تکرار کنم. اگر در FTX یا Alameda در رفتار نادرست شرکت کردید، اکنون زمان آن است که از آن جلو بزنید.

گری وانگ از FTX و کارولین الیسون از آلامدا به تقلب اعتراف کردند، Duo با فدرال رزرو همکاری می کند
وکیل آمریکایی دامیان ویلیامز اولین کسی بود که اعلام کرد کارولین الیسون و گری وانگ هر دو با مجریان قانون همکاری می کردند.

ویلیامز در ادامه افزود که “[law enforcement] به سرعت در حال حرکت است و صبر ما ابدی نیست.» ویلیامز همچنین به مطبوعات گفت که سام بنکمن-فرید (SBF) یکی از بنیانگذاران FTX اکنون در دفتر تحقیقات فدرال ایالات متحده (FBI) در بازداشت است. ویلیامز تاکید کرد که SBF “در راه بازگشت به ایالات متحده است”.

وکیل دادگستری خاطرنشان کرد که SBF به منطقه SDNY منتقل خواهد شد و در اسرع وقت در مقابل قاضی حاضر خواهد شد. ویلیامز گفت: «بسیاری از افراد در باهاما و ایالات متحده در بازگشت سریع متهم نقش داشتند. وکیل ایالات متحده از باهاما برای کمک به تحقیقات تشکر کرد.

SEC و CFTC از SDNY پیروی می کنند

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) نیز روز چهارشنبه علیه وانگ و الیسون اتهاماتی را مطرح کردند.

بیانیه مطبوعاتی SEC فاش کرد: «الیسون، به دستور Bankman-Fried، با دستکاری قیمت FTT، یک توکن امنیتی ارز دیجیتال صادر شده توسط FTX، با خرید مقادیر زیادی در بازار آزاد برای افزایش قیمت، این طرح را پیش برد. . FTT به عنوان وثیقه برای وام های فاش نشده توسط FTX از دارایی های مشتریانش به Alameda، یک صندوق تامینی رمزنگاری متعلق به وانگ و بانکمن-فرید که توسط الیسون اداره می شود، خدمت کرد. SEC اضافه کرد:

الیسون و وانگ با تحقیقات در حال انجام SEC همکاری می کنند.

هزینه‌های CFTC نشان می‌دهد که وانگ ویژگی‌های خاصی را به کد FTX اضافه کرده است تا تحقیقات Alameda را تقویت کند. CFTC روز چهارشنبه گفت: “همانطور که در شکایت اصلاح شده ادعا شده است، وانگ ویژگی هایی را در کد زیربنای پلت فرم معاملاتی FTX ایجاد کرد که به Alameda اجازه می داد خط اعتباری اساساً نامحدودی را در FTX حفظ کند.”

CFTC افزود: “الیسون و وانگ مسئولیت خود را در مورد ادعاهای CFTC مخالفت نمی کنند.” “هر دو با ورود دستورهای رضایت به قضاوت در مورد مسئولیت خود در قبال کلاهبرداری بر خلاف بند 6(c)(1) قانون بورس کالا و مقررات CFTC 180.1 موافقت کرده اند.”

برچسب ها در این داستان

وکیل ویلیامز، بنکمن-فرید، کارولین الیسون، CFTC، اتهامات، همکاری، FBI، دادگاه فدرال، اتهامات کلاهبرداری، FTT، ftx، سقوط FTX، گری وانگ، مجری قانون، نیویورک، نیویورک، سام بنکمن-فرید، sbf، SDNY ، SEC، رمز امنیتی، امنیت ثبت نشده

نظر شما در مورد همکاری گری وانگ و کارولین الیسون با فدرال رزرو چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.