گری جنسلر آنچه را که باید از SEC در مورد مقررات رمزنگاری ایالات متحده انتظار داشت – مقررات بیت کوین نیوز توضیح می دهد

[ad_1] رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، گری جنسلر، آنچه را که باید از سازمان نظارت بر اوراق بهادار در مورد مقررات ارزهای دیجیتال انتظار داشت، تشریح کرد. او توضیح داد: “ما مقامات قوی از کنگره داریم تا از مقامات معاف خود استفاده کنیم تا بتوانیم حمایت از سرمایه گذاران را انجام

کد خبر : 230339
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
گری جنسلر آنچه را که باید از SEC در مورد مقررات رمزنگاری ایالات متحده انتظار داشت – مقررات بیت کوین نیوز توضیح می دهد

[ad_1]

رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، گری جنسلر، آنچه را که باید از سازمان نظارت بر اوراق بهادار در مورد مقررات ارزهای دیجیتال انتظار داشت، تشریح کرد. او توضیح داد: “ما مقامات قوی از کنگره داریم تا از مقامات معاف خود استفاده کنیم تا بتوانیم حمایت از سرمایه گذاران را انجام دهیم.”

رئیس Gensler کار SEC در مورد مقررات رمزنگاری را برجسته می کند

رئیس SEC، گری گنسلر، در مصاحبه ای با Yahoo Finance Live، انتظاراتی را که از آژانس خود در مورد مقررات ارزهای دیجیتال ایالات متحده باید داشت، بیان کرد. از او پرسیده شد: «در ماه‌های آینده در بخش نظارتی ارزهای دیجیتال چه انتظاری می‌توانیم از SEC داشته باشیم؟»

جنسلر پاسخ داد: «به طور گسترده‌تر، عموم مردم در حال حاضر از حمایت سرمایه‌گذاران در اطراف این ارائه‌دهندگان خدمات مختلف … صرافی‌ها، پلتفرم‌های وام‌دهی، و دلال‌ها سود می‌برند.» رئیس SEC توضیح داد:

بنابراین، ما در SEC، در هر یک از این سه زمینه – مبادلات، وام‌دهی، و دلال‌ها – کار می‌کنیم و با شرکت‌کنندگان در صنعت در مورد چگونگی رعایت یا اصلاح برخی از این انطباق صحبت می‌کنیم.

جنسلر تاکید کرد که بارها به صرافی‌های ارز دیجیتال، پلتفرم‌های معاملاتی و پلتفرم‌های وام‌دهی گفته است: «بیا داخل، با ما صحبت کن».

وی توضیح داد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار این اختیار را از کنگره دارد تا برخی قوانین را برای محافظت بهتر از سرمایه گذاران اصلاح کند.

ما مقامات قوی از کنگره داریم تا از مقامات معاف خود استفاده کنیم تا بتوانیم حمایت از سرمایه گذاران را انجام دهیم.

او خاطرنشان کرد که سازمان دیده‌بان اوراق بهادار حتی می‌تواند اطلاعاتی را که ممکن است برای خود توکن‌ها باشد، تنظیم کند، و اضافه کرد که شاید همه افشاگری‌ها برای کسی که سهام صادر می‌کند برای صادرکنندگان ارزهای دیجیتال اعمال نشود.

رئیس SEC تاکید کرد: “منافع عمومی با دانستن افشای کامل و منصفانه و اینکه کسی به آنها دروغ نمی گوید … حفاظت اساسی.”

جنسلر در رابطه با آنچه که باید از آژانس خود در مورد مقررات رمزنگاری انتظار داشت، به اشتراک گذاشت:

ما همچنین به توکن ها، استیبل کوین ها و غیراستیبل کوین ها نگاه می کنیم. به طور جداگانه، ما با رگولاتورهای بانکی و با دوستان و همکارانمان در CFTC گفتگوهایی داریم.

او مجدداً تأکید کرد که «بیت‌کوین یک توکن غیرامنیتی است» و افزود که با توکن‌های غیرامنیتی، SEC اطلاعاتی را به کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) ارسال می‌کند و «تا جایی که می‌توانیم همکاری خواهد کرد». در ماه ژوئن، جنسلر گفت که بیت کوین یک کالا است، اما در مورد سایر توکن های رمزنگاری، از جمله اتر (ETH) اظهار نظر نمی کند.

رئیس SEC در ماه مه “یک کتاب قانون” را برای تنظیم توکن های رمزنگاری پیشنهاد کرد. او در آن زمان فاش کرد که در حال کار بر روی یک یادداشت تفاهم با همتایان خود در CFTC است و خاطرنشان کرد که این یک معامله رسمی برای اطمینان از اینکه تجارت در دارایی های دیجیتال دارای پادمان ها و شفافیت کافی است، خواهد بود.

پس از فروپاشی ارزهای دیجیتال terra (LUNA) و stablecoin terrausd (UST)، جنسلر هشدار داد که بسیاری از توکن های رمزنگاری شکست خواهند خورد. او همچنین به سرمایه‌گذاران در مورد محصولات رمزنگاری «خیلی خوب برای واقعی بودن» هشدار داد پس از اینکه وام‌دهنده کریپتو Celsius Network برداشت‌ها را متوقف کرد.

SEC در حال حاضر در حال بررسی درجه سانتیگراد در مورد تصمیم خود برای مسدود کردن حساب ها است. این شرکت ارز دیجیتال هفته گذشته درخواست حمایت از ورشکستگی را ارائه کرد. رگولاتور اوراق بهادار همچنین در حال بررسی آزمایشگاه‌های Do Kwon’s Terraform و UST است.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین غیرامنیتی، مقررات رمزنگاری، مقررات ارزهای دیجیتال، گری جنسلر، گاری جنسلر رمزنگاری، مقررات رمزنگاری گری جنسلر، توکن‌های غیرامنیتی، SEC، sec cftc، sec chair، sec chairman، sec cryptoregulation

نظر شما در مورد نظرات گری جنسلر، رئیس SEC در مورد مقررات ارزهای دیجیتال چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، lev radin

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.