گرگ فاس از Validus Power Corp می گوید بیت کوین در برابر شکست ارز فیات بیمه می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] در 4 ماه مه، در یک ویدیوی اخیر در یوتیوب، مدیر اجرایی Validus Power Corp، گرگ فاس، در مورد پتانسیل شکست صنعت بانکداری برای از بین بردن 10 تریلیون دلار از سهام بحث کرد. فاس حمایت خود را از “دارایی های سخت” مانند املاک، طلا و بیت کوین ابراز کرد. او معتقد است که

کد خبر : 356177
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
گرگ فاس از Validus Power Corp می گوید بیت کوین در برابر شکست ارز فیات بیمه می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

در 4 ماه مه، در یک ویدیوی اخیر در یوتیوب، مدیر اجرایی Validus Power Corp، گرگ فاس، در مورد پتانسیل شکست صنعت بانکداری برای از بین بردن 10 تریلیون دلار از سهام بحث کرد. فاس حمایت خود را از “دارایی های سخت” مانند املاک، طلا و بیت کوین ابراز کرد. او معتقد است که بیت کوین، دارایی پیشرو در رمزنگاری، یکی از بهترین دارایی های سخت موجود است. به گفته فوس، بیت کوین بیمه ای را در برابر «شکست سبدی از ارزهای فیات» ارائه می کند.

Foss از نگهداری دارایی های سخت مانند املاک، طلا و بیت کوین پشتیبانی می کند

در کمتر از دو ماه، هرج و مرج در صنعت بانکداری ایالات متحده به دنبال دومین، سومین و چهارمین ورشکستگی بزرگ بانک ها در تاریخ این کشور به وجود آمده است. طی گفتگو با مجری اصلی و سردبیر کیتکو، میشل ماکوری، گرگ فاس اظهارات اخیر جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، مبنی بر اینکه سیستم بانکی ایالات متحده “سالم و انعطاف پذیر است” را ارزیابی کرد.

فاس به ماکوری گفت: “فکر می کنم جروم پاول یک بازیکن پوکر وحشتناک است.” “کفش دیگری برای افتادن وجود دارد [in the banking industry]یا همانطور که ایلان می گوید، ممکن است سندان باشد. مدیر اجرایی Validus Power اضافه کرد که به نظر او زبان بدن پاول “بوی ناامیدی” می داد. فاس اصرار داشت که فدرال رزرو بیش از حد انقباض کرد زیرا آنها “در ابتدا خیلی منتظر ماندند تا سفت شوند.”

به گفته فوس، احتمال سقوط بیشتر بانک ها زیاد است. در حالی که بزرگ ترین بانک ها برای شکست بسیار بزرگ در نظر گرفته می شوند و احتمالاً کمک های مالی دریافت خواهند کرد، سهامداران ممکن است چندان خوش شانس نباشند. مدیر اجرایی Validus Power به مکوری تاکید کرد: اینجاست که زیان های مالی قابل توجهی ممکن است رخ دهد. فاس تخمین می‌زند که «حداقل 10 تریلیون دلار سهام بانکی در سطح جهان وجود دارد که در صورت شکست سیستم، می‌توان به معنای واقعی کلمه از بین رفت.»

در مصاحبه خود، فوس حمایت خود را از “دارایی های سخت” ابراز کرد و به طور خاص به املاک، طلا و بیت کوین اشاره کرد. در حالی که فاس معتقد است که بیت کوین (BTC) بهترین دارایی سخت است، او همچنین ارزش طلا را به عنوان یک سرمایه گذاری تشخیص می دهد. با این حال، فاس توصیه می کند از فروش طلا برای خرید بیت کوین خودداری کنید. در عوض، او فروش بخشی از سبد اوراق قرضه خود را برای سرمایه گذاری در بیت کوین پیشنهاد می کند. به گفته Foss، اگر شخصی بیت کوین نداشته باشد، «در واقع ریسک بیشتری می‌پذیرد».

فوس به مجری کیتکو گفت: «شما می توانید به بیت کوین به عنوان بیمه ای برای شکست سبدی از ارزهای فیات نگاه کنید. 200 تریلیون دلار فقط بدهی ایالات متحده است. شما 160 بگیرید [basis points] برابر 200 تریلیون دلار و شما دریافت می کنید … 3.2 تریلیون دلار ارزش بیمه ضمنی در ایالات متحده است … تجارت بیت کوین برای چیست؟ خوب، حدود نیم تریلیون دلار،» او افزود. فوس گفتگوی خود با ماکوری را با اشاره به این که “بیت کوین یک بازار آزاد و آزاد است” به پایان رساند، در حالی که “فیات پونزی توسط افرادی مانند جروم پاول دستکاری می شود.”

برچسب ها در این داستان

10 تریلیون دلار، ورشکستگی بانک ها، صنعت بانکداری، فدرال رزرو، فدرال رزرو، سقوط فیات، فیات پونزی، طلا، گرگ فاس، گرگ فاس بیت کوین، دارایی های سخت، جروم پاول، میشل ماکوری، املاک و مستغلات، مدیر اجرایی Validus Power

نظر شما در مورد حمایت گرگ فاس از دارایی های سخت مانند املاک، طلا و بیت کوین چیست؟ آیا با ارزیابی وی از شکست های احتمالی صنعت بانکداری و نیاز به سرمایه گذاری های جایگزین موافق هستید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.