گروه Devere یک رشد صعودی و “جهش قابل توجه” برای بیت کوین در سه ماهه چهارم پیش بینی می کند – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

مدیر عامل گروه Devere، یک شرکت مشاوره مالی و مدیریت دارایی، رشد صعودی و جهش قابل توجهی در قیمت بیت کوین در سه ماهه چهارم سال جاری را پیش بینی کرده است. مدیر عامل Devere رشد صعودی را در سه ماهه چهارم برای بیت کوین پیش بینی می کند شرکت مشاوره مالی و مدیریت دارایی

کد خبر : 215988
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
گروه Devere یک رشد صعودی و “جهش قابل توجه” برای بیت کوین در سه ماهه چهارم پیش بینی می کند – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین


مدیر عامل گروه Devere، یک شرکت مشاوره مالی و مدیریت دارایی، رشد صعودی و جهش قابل توجهی در قیمت بیت کوین در سه ماهه چهارم سال جاری را پیش بینی کرده است.

مدیر عامل Devere رشد صعودی را در سه ماهه چهارم برای بیت کوین پیش بینی می کند

شرکت مشاوره مالی و مدیریت دارایی Devere Group پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین در سه ماهه چهارم سال جاری به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. نایجل گرین، بنیانگذار و مدیرعامل Devere، اوایل هفته گذشته گفت:

من معتقدم که به زودی شاهد روند صعودی خواهیم بود که منجر به جهش قابل توجهی در سه ماهه چهارم سال برای ارز دیجیتال پیشرو جهان خواهد شد.

رئیس Devere توضیح داد: “بیت کوین در حال حاضر با بازارهای سهام پیشرو جهانی مانند S&P500 وال استریت همبستگی بالایی دارد و من مطمئن هستم که رکود اخیر بازار نزدیک به پایین است و صعود قریب الوقوع است.”

مدیرعامل افزود:

با بازگشت سرمایه گذاران به دارایی های پرریسک تر، بیت کوین از افزایش بازار سهام سود خواهد برد.

گرین توضیح داد که یکی از عوامل کلیدی که باعث رشد بیت کوین می شود این است که سرمایه گذاران از بیت کوین به عنوان پوششی در برابر تورم بالا استفاده می کنند.

بسیاری از مردم، از جمله مدیر مشهور صندوق تامینی، پل تودور جونز و سرمایه‌دار ریسک‌پذیر تیم دریپر، معتقدند که ارز دیجیتال محافظ خوبی در برابر تورم است.

عامل دیگری که رئیس Devere به آن اشاره کرد این بود که بیت کوین به طور فزاینده ای به عنوان جایگزینی برای ارزهای فیات دیده می شود. بیل میلر، سرمایه‌گذار کهنه‌کار، قبلاً توضیح داده بود که جنگ روسیه و اوکراین و تحریم‌های متعاقب آن علیه روسیه باعث شده مردم به فکر داشتن یک ارز جایگزین برای دلار آمریکا باشند.

گرین خاطرنشان کرد: «دولت ایالات متحده به شدت شروع به اضافه کردن دلارهای دیجیتال به اقتصاد خود در طول همه‌گیری کرد، ارزش آن را کاهش داد، اما به چشم‌انداز بلندمدت بیت کوین اضافه کرد.»

سرمایه گذاران به طور فزاینده ای بیت کوین را به عنوان جایگزینی برای دلار می بینند.

گرین همچنین گفت که رشد پیش‌بینی‌شده بیت‌کوین او «با سرمایه‌گذاری رو به رشد سرمایه‌گذاران نهادی بزرگ که سرمایه، تخصص و کشش شهرت را با خود به همراه می‌آورند، حمایت می‌شود». یک نظرسنجی در آوریل نشان می‌دهد که ۸۰ درصد از سرمایه‌گذاران نهادی معتقدند که کریپتو از سرمایه‌گذاری‌های سنتی پیشی خواهد گرفت، ۷۰ درصد گفتند که کریپتو یک سرمایه‌گذاری قابل اعتماد است، و ۶۸ درصد گفتند که فعالانه این طبقه دارایی را در استراتژی‌های سرمایه‌گذاری توصیه می‌کنند.

در نهایت، مدیرعامل Devere اشاره کرد که تنظیم‌کننده‌های اصلی به دنبال ایجاد یک چارچوب نظارتی برای ارزهای دیجیتال هستند. او نظر داد:

مقررات، که به اعتقاد من اجتناب ناپذیر است، حمایت بیشتر و در نتیجه اعتماد بیشتری را به سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی می بخشد.

پیش بینی گرین درست چند روز قبل از رکود بازار آخر هفته بود. در زمان نوشتن این مقاله، BTC با قیمت 27748.30 دلار معامله می شود. در 24 ساعت گذشته 2.5 درصد، در هفت روز گذشته بیش از 7 درصد و در سال گذشته تقریبا 26 درصد کاهش یافته است.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین گاو ران، بیت کوین گاو ران Q4، بیت کوین گاوی اجرا شود، پیش بینی بیت کوین، پیش بینی قیمت بیت کوین، دیور، دیور بیت کوین، پیش بینی دیور بیت کوین، گروه دوور، پیش بینی دیور، نایجل گرین، بیت کوین نایجل سبز، پیش بینی بیت کوین نایجل سبز

نظر شما در مورد پیش‌بینی نایجل گرین، مدیرعامل Devere چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.