گروه کنترل اسلحه می‌گوید تیراندازی‌های خشم جاده‌ای ایالات متحده در طول همه‌گیری همه‌گیر افزایش یافته است

[ad_1] گروه کنترل اسلحه Everytown for Gun Safety در گزارشی که این هفته منتشر شد، اعلام کرد که در مجموع، 131 نفر بر اثر تیراندازی کشته و 391 نفر مجروح شدند که در مجموع 522 تلفات خشم جاده ای در سال 2021 رخ داد. این نشان دهنده جهش قابل توجهی از 73 کشته و 166

کد خبر : 189328
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۵۲
گروه کنترل اسلحه می‌گوید تیراندازی‌های خشم جاده‌ای ایالات متحده در طول همه‌گیری همه‌گیر افزایش یافته است

[ad_1]

گروه کنترل اسلحه Everytown for Gun Safety در گزارشی که این هفته منتشر شد، اعلام کرد که در مجموع، 131 نفر بر اثر تیراندازی کشته و 391 نفر مجروح شدند که در مجموع 522 تلفات خشم جاده ای در سال 2021 رخ داد.

این نشان دهنده جهش قابل توجهی از 73 کشته و 166 زخمی در سال 2016 است، افزایشی که نویسندگان گزارش گمان می کنند با استرس های ناشی از همه گیری ویروس کرونا مرتبط است.

تعداد تیراندازی ها در سال 2021 به یک نفر در هر 17 ساعت در یک برخورد خشم جاده ای تیراندازی می شود که بیش از دو برابر میزان تیراندازی یک نفر در هر 37 ساعت در سال 2016 است.

Everytown که عمدتاً توسط مایکل بلومبرگ شهردار سابق نیویورک تأمین می شود، به پایگاه داده خود اشاره کرد که از 7500 منبع، عمدتاً سازمان های مجری قانون، گردآوری شده است.

گروه کنترل اسلحه گفت که تحقیقات بیشتری برای تعیین دلایل افزایش تیراندازی ها مورد نیاز است، اما افزایش تلفات ناشی از تیراندازی های ناشی از خشم جاده ای با سایر روندهای مشاهده شده در طول همه گیری، مانند افزایش فروش اسلحه و تیراندازی، مرتبط است.

گروه حقوق اسلحه Gun Owners of America (GOA) Everytown را متهم کرد که اقدامات جنایتکاران را برای نقض حقوق صاحبان سلاح مسئول برجسته می کند.

“ساده و ساده – تهدید کردن شخصی یا استفاده از نیروی مرگبار با سلاح گرم برای حل و فصل اختلافات خشم جاده ای غیرقانونی است. اریش پرت، معاون ارشد دولت GOA در بیانیه‌ای گفت: این داستان صرفاً یک حواس‌پرتی و بهانه‌ای برای غارت‌کنندگان اسلحه است تا بار دیگر ادعا کنند که اگر اسلحه را از دست افراد خوب برداریم، مجرمان از قانون‌شکنی دست خواهند کشید.

گروه های دیگر، از جمله انجمن اتومبیل آمریکا، افزایش خشم جاده ها را مستند کرده اند. انجمن روان‌شناسی آمریکا می‌گوید مردان جوان بیشترین احتمال بروز رفتار پرخاشگرانه یا عصبانی را نسبت به سایر رانندگان دارند.

«از سال 2016 تا 2019، تقریباً یک سوم از حوادث خشم جاده‌ای که با اسلحه همراه بود منجر به جراحت یا مرگ شده است. هر تاون گفت تا سال 2021، تقریباً دو سوم این کار را انجام دادند.

(گزارش توسط دانیل تروتا؛ ویرایش توسط دونا برایسون و کنت ماکسول)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.