گروه کاری برای توسعه استاندارد کارایی برای استخراج رمزارز در روسیه – اخبار استخراج بیت کوین

کارشناسان صنعت کریپتو یک گروه کاری را برای پیش‌نویس استانداردی برای استخراج ارزهای دیجیتال با انرژی کارآمد و سودآور در روسیه تشکیل داده‌اند. هدف از این قوانین کمک به توسعه‌دهندگان و اپراتورهای مرکز داده است تا به سرمایه‌گذاران افزایش زمان کار سخت‌افزاری را ارائه دهند. روسیه برای بهبود کارایی تاسیسات معدنی در سال 2023 آماده

کد خبر : 257377
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
گروه کاری برای توسعه استاندارد کارایی برای استخراج رمزارز در روسیه – اخبار استخراج بیت کوین


کارشناسان صنعت کریپتو یک گروه کاری را برای پیش‌نویس استانداردی برای استخراج ارزهای دیجیتال با انرژی کارآمد و سودآور در روسیه تشکیل داده‌اند. هدف از این قوانین کمک به توسعه‌دهندگان و اپراتورهای مرکز داده است تا به سرمایه‌گذاران افزایش زمان کار سخت‌افزاری را ارائه دهند.

روسیه برای بهبود کارایی تاسیسات معدنی در سال 2023 آماده می شود

گروهی از متخصصان رمزارز با یکدیگر همکاری کرده اند تا استانداردی را ایجاد کنند که باید کارایی کلی استخراج و به ویژه استفاده از انرژی برای ضرب ارزهای دیجیتال را بهبود بخشد. مجموعه قوانین و رویه‌ها برای افزایش زمان کارکرد تجهیزات پردازش داده گران قیمت تحت بار بهینه طراحی می‌شوند که باید منجر به سودآوری بیشتر شود.

این استاندارد که انتظار می‌رود در فوریه سال آینده برای تصویب منتشر شود، توسط اعضای انجمن اقتصاد رمزنگاری، هوش مصنوعی و بلاک چین (Racib)، بخش ارزهای رمزنگاری‌شده و سایر صنایع مرتبط، رسانه خبری ارزهای دیجیتال روسیه آماده خواهد شد. Bits.media این هفته گزارش داد.

تصمیم برای ایجاد این کارگروه در یک اجلاس کریپتو که در مسکو برگزار شد، طی ارائه‌ای درباره موضوعی که توسط نمایندگان Racib، اپراتور مرکز داده استخراج Vekus Mining Development و یوری کودریاشوف، مدیر موسسه تحقیقاتی روسیه برای توسعه پایدار در ساخت و ساز ارائه شد، اعلام شد. .

هدف اصلی این انجمن صحبت در مورد توسعه محیط دیجیتال و دارایی های مالی دیجیتال به طور کلی بود. شرکت کنندگان در مورد قانونی شدن ماینینگ در روسیه و سایر فعالیت های مرتبط با بلاک چین و ارزهای دیجیتال، معرفی ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و گسترش توکن سازی بحث کردند. در این نشست بر مسائل آموزشی و امنیتی نیز تاکید شد.

انتظار می رود استاندارد جدید برای کاهش زمان توقف در مزارع استخراج کریپتو

یوری کودریاشوف معتقد است که یک رویکرد علمی، با مدل‌سازی کامپیوتری دما و سرعت، باید به بهبود کیفیت راه‌حل‌های مهندسی برای ماژول‌های معدن کمک کند. این مقام رسمی تصریح کرد، همچنین باید امکان کالیبراسیون مناسب سیستم‌های تهویه را با در نظر گرفتن شاخص‌هایی مانند رطوبت، فصل، منطقه و مکان خاصی که واحد استخراج کریپتو در آن نصب شده است، فراهم کند.

به گفته ورا برتسوا، مدیر بازاریابی استراتژیک در گروه Vekus، استاندارد کارایی که گروه کاری وظیفه ایجاد آن را دارد، باعث کاهش خاموش شدن سخت افزار استخراج و از کار افتادن آن به دلیل شرایط آب و هوایی شدید و کاهش هزینه های نگهداری و در عین حال افزایش زمان عملیاتی و عمر مفید تجهیزات می شود.

استاندارد جدید در سیستم ملی توسعه پایدار “زوم سبز” در بخش ساخت و ساز روسیه گنجانده خواهد شد. همین امر قبلاً در ساخت و ساز مسکن، صنعت گردشگری و ساخت مراکز سنتی پردازش داده اعمال شده است.

استخراج ارزهای دیجیتال، یک صنعت در حال گسترش در مناطق غنی از انرژی فدراسیون روسیه، هنوز در سطح فدرال تنظیم نشده است. انتظار می رود که قانونگذاران در دومای ایالتی، مجلس سفلی پارلمان، قوانین جامع را در ماه های آینده بررسی کنند. در اوایل سال جاری، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه بر مزایای روسیه به‌عنوان مقصد معدنی تاکید کرد، اما تحریم‌های اعمال‌شده به دلیل تصمیم مسکو برای حمله به اوکراین، بعداً به این تجارت لطمه زد.

برچسب ها در این داستان

کریپتو، ماینرهای رمزنگاری، استخراج کریپتو، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، استخراج ارزهای دیجیتال، کارایی، کارشناسان، قانونی سازی، استخراج کنندگان، استخراج، امکانات استخراج، مزارع استخراج، سودآوری، مقررات، روسیه، روسی، استاندارد، گروه کاری

آیا فکر می کنید روسیه در سال آینده یک استاندارد بهره وری استخراج رمزارز را اجرا خواهد کرد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.