گروه هکرهای ناشناس قول داده اند اینترنت روسیه را مختل کنند – وب سایت های RT به “موضوع حملات گسترده DDoS” تبدیل می شوند – اخبار بیت کوین

[ad_1] گروه بین‌المللی هکتیویست معروف به Anonymous وعده داده است که به وب‌سایت‌های دولتی روسیه در مورد تهاجم اخیر اوکراین حمله خواهد کرد. تا کنون Anonymous می گوید که پایگاه داده وزارت دفاع روسیه و شبکه های تلویزیونی دولتی مختلف در روسیه را هک کرده است. علاوه بر این، سخنگوی Russia Today (RT) گفت که

کد خبر : 172972
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۴:۰۰
گروه هکرهای ناشناس قول داده اند اینترنت روسیه را مختل کنند – وب سایت های RT به “موضوع حملات گسترده DDoS” تبدیل می شوند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

گروه بین‌المللی هکتیویست معروف به Anonymous وعده داده است که به وب‌سایت‌های دولتی روسیه در مورد تهاجم اخیر اوکراین حمله خواهد کرد. تا کنون Anonymous می گوید که پایگاه داده وزارت دفاع روسیه و شبکه های تلویزیونی دولتی مختلف در روسیه را هک کرده است. علاوه بر این، سخنگوی Russia Today (RT) گفت که پس از بیانیه اخیر Anonymous، وب سایت های RT با حملات DDoS غرق شدند.

هدف Anonymous کشتن لیزری وب سایت های دولتی روسیه است

گروه بین‌المللی غیرمتمرکز Anonymous می‌خواهد ولادیمیر پوتین و دولت روسیه را پس از حمله این کشور به اوکراین در هفته گذشته تحت کنترل درآورد. “روسیه ممکن است از بمب برای انداختن بر روی افراد بی گناه استفاده کند، اما Anonymous از لیزر برای کشتن وب سایت های دولتی روسیه استفاده می کند.” ناشناس (@youranonnews) گفت 7.6 میلیون دنبال کننده آن در توییتر در 26 فوریه.

علاوه بر این، Anonymous به اشتراک گذاشت توییت از نت‌بلاک که یک حمله سایبری گسترده علیه دومای ایالتی کرملین و وزارت دفاع را توصیف می‌کند. در توییت منتشر شده توسط Netblocks آمده است:

تایید شده است: وب سایت های مختلف دولتی روسیه از جمله کرملین، دومای ایالتی و وزارت دفاع دوباره از کار افتاده اند، با داده های شبکه بلادرنگ که مطابق با حملات سایبری قبلی، تأثیری بر شبکه های FSO نشان می دهد. این حادثه در حالی رخ می دهد که روسیه همچنان به حمله به اوکراین ادامه می دهد.

Anonymous در سال 2003 در وب سایت imageboard 4chan ایجاد شد. به طور سنتی، اعضای Anonymous ویدیوهایی از فردی منتشر می‌کنند که ماسک گای فاکس را از فیلم «V for Vendetta» به تن دارد و این گروه در ویدیوهای منتشر شده از تغییر صدا یا تبدیل متن به گفتار استفاده می‌کند. ما [Anonymous] اتفاقاً گروهی از افراد در اینترنت هستیم که نیاز دارند – فقط به نوعی خروجی برای انجام هر کاری که می‌خواهیم، ​​که نمی‌توانیم در جامعه عادی انجام دهیم،» شعار این گروه می‌گوید.

روسیه امروز (RT) توسط حملات گسترده DDoS مورد حمله قرار گرفت

گزارش ها نشان می دهد که Anonymous موسیقی میهن پرستانه طرفدار اوکراین را همراه با تصاویر جنگی در کانال های تلویزیون دولتی روسیه منتشر کرده است. علاوه بر این، همین گزارش نشان می‌دهد که شرکت خبری Russia Today (RT) آشکارا درباره تهدید Anonymous پس از یک حمله DDoS گسترده بحث کرده است.

پس از بیانیه Anonymous، وب‌سایت‌های RT موضوع حملات گسترده DDoS از حدود 100 میلیون دستگاه، عمدتاً در [United States]یک سخنگوی RT گفت. علاوه بر این، مکس کایزر، مدافع بیت کوین است صدا زد در رسانه های اجتماعی برای حذف مقادیر انبوه توییت های مرتبط با RT.

از آنجایی که Anonymous بسیار غیررسمی است و بررسی مشروع بودن یا نبودن حملات گروه دشوار است، بسیاری معتقدند که این گروه فقط دود و آینه است. ناشناس هیچ رهبری یا سلسله مراتبی ندارد و به دلیل شیوه های ناشناس بودن، نسبت دادن هر گونه اقدامی به گروه یا شرکت کنندگان فردی دشوار است. با این حال، این امر باعث نشده که Anonymous ادعا کند در پشت حملات سایبری قابل توجهی در دهه گذشته قرار دارد.

شما می توانید با اهدای BTC، ETH و BNB به صندوق امداد اضطراری اوکراین بایننس خیریه از خانواده ها، کودکان، پناهندگان و افراد آواره اوکراینی حمایت کنید.

برچسب ها در این داستان

شیوه‌های ناشناس، ناشناس، گروهی ناشناس، جنگ سایبری، حملات سایبری، حملات DDoS، حملات DDoS، توییت‌های حذف‌شده، مکس کیزر، نت‌بلاک، موسیقی طرفدار اوکراین، پوتین، روسیه امروز (RT)، دولت روسیه، وب‌سایت‌های دولتی روسیه، حمله روسیه، روسیه تلویزیون، وب سایت های روسی، اوکراین، اوکراین – روسیه، ولادیمیر پوتین

نظر شما در مورد اینکه Anonymous قول حمله به دولت روسیه با تهدیدات سایبری را می دهد چیست؟ آیا فکر می کنید Anonymous پشت حملات DDoS علیه وب سایت های RT و پایگاه داده وزارت دفاع روسیه بوده است؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.