گروه معترض لیبی می گوید که تجمعات باید تا رسیدن به اهداف ادامه یابد

[ad_1] جنبش جوانان Beltrees که بیشتر بر فعالیت آنلاین بر سر شرایط زندگی متمرکز است و پشت سر فراخوان ها برای اعتراض در سال 2020 بود، از طریق رسانه های اجتماعی گفت: “ما بر عزم خود برای ادامه راه تظاهرات مسالمت آمیز تا آخرین نفس برای دستیابی به اهداف خود تاکید می کنیم.” . این

کد خبر : 224117
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲:۲۱
گروه معترض لیبی می گوید که تجمعات باید تا رسیدن به اهداف ادامه یابد

[ad_1]

جنبش جوانان Beltrees که بیشتر بر فعالیت آنلاین بر سر شرایط زندگی متمرکز است و پشت سر فراخوان ها برای اعتراض در سال 2020 بود، از طریق رسانه های اجتماعی گفت: “ما بر عزم خود برای ادامه راه تظاهرات مسالمت آمیز تا آخرین نفس برای دستیابی به اهداف خود تاکید می کنیم.” .

این سازمان گفته است که تا زمانی که همه نهادهای سیاسی حاکم «استعفای خود را در ملاء عام اعلام کنند» خیابان‌ها و میادین شهر را اشغال خواهد کرد.

این واقعیت که تظاهرات در سراسر کشور در حال وقوع است، ناامیدی فزاینده لیبیایی‌ها را در دو طرف خط اصلی تقسیم سیاسی بین جناح‌های شرقی و غربی که سال‌ها درگیر جنگ بودند، نشان می‌دهد.

انتخابات ملی برنامه ریزی شده در دسامبر سقوط کرد و جناح های سیاسی رقیب را به بن بست بر سر کنترل دولت سوق داد که لیبی را به سمت درگیری عقب راند در حالی که خدمات عمومی بدتر شده است.

پس از انتخابات ناموفق، پارلمان مستقر در شرق مجلس نمایندگان اعلام کرد که دولت موقت عبدالحمید الدبیبه در طرابلس دیگر معتبر نیست و فتحی بشاغا را به عنوان نخست وزیر منصوب کرد.

با این حال، دبیبه از واگذاری قدرت خودداری کرده است و یک نهاد قانونگذاری دیگر، شورای عالی دولتی (HSC)، اقدامات پارلمان را رد کرده است. پارلمان و رهبران شورای عالی امنیت ملی این هفته در ژنو گفتگو کردند اما هیچ پیشرفتی حاصل نشد.

اعتراضات روز جمعه ابتدا به دلیل قطع برق مزمن اعلام شد.

دبیبه اواخر روز جمعه گفت که همه نهادهای سیاسی لیبی باید کنار رفته و انتخابات را برگزار کنند، چیزی که اکثر رهبران سیاسی سال‌ها بدون مصالحه مورد نیاز برای رأی‌گیری گفته‌اند.

آگیلا صالح، رئیس پارلمان، “اقدامات خرابکارانه” در حمله تظاهرکنندگان به ساختمان پارلمان در طبرق را محکوم کرد و گفت که مجازات آن توسط قانون است.

استفانی ویلیامز، رئیس مأموریت سازمان ملل متحد در لیبی، گفت که اعتراضات فراخوانی آشکار از طبقات سیاسی برای کنار گذاشتن اختلافات و برگزاری انتخابات است.

(گزارش توسط احمد الومامی، نگارش آنگوس مک داوال، ویرایش توسط تیموتی هریتیج)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.