گروه سواچ یک منطقه ورودی برای رالی بعدی فراهم می کند

[ad_1] گروه سواچ یک تولید کننده ساعت و جواهرات سوئیسی است. علاوه بر خط تولید سواچ، این گروه دارای برندهایی از جمله Blancpain، Breguet، ETA، Glashütte، Omega، Longines، Tissot، Hamilton، Certina، Rado و Harry Winston است. در واقع، شرکت سواچ حدود 36000 نفر را در بیش از 50 کشور استخدام می کند. در سال 1983

کد خبر : 208200
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
گروه سواچ یک منطقه ورودی برای رالی بعدی فراهم می کند

[ad_1]

گروه سواچ یک تولید کننده ساعت و جواهرات سوئیسی است. علاوه بر خط تولید سواچ، این گروه دارای برندهایی از جمله Blancpain، Breguet، ETA، Glashütte، Omega، Longines، Tissot، Hamilton، Certina، Rado و Harry Winston است. در واقع، شرکت سواچ حدود 36000 نفر را در بیش از 50 کشور استخدام می کند. در سال 1983 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در Biel/Bienne، سوئیس است، و می‌توان آن را تحت تیک‌های $UHRN و $UHR در Six Swiss Exchange معامله کرد. پس از چاپ رکوردهای تاریخ در آوریل 2014، قیمت سهام تا مارس 2020 حدود 3/4 قیمت را از دست داده است. در حال حاضر، شاهد شروع چرخه بزرگتر جدید سواچ هستیم.

در مقاله اولیه از مارس 2021، ما برای یک چرخه جدید فراخوان داده ایم. حق با ما بود اکنون، ما شاهد بازنشانی بخشی از صعود از پایین‌ترین حد مارس ۲۰۲۰ هستیم. در وبلاگ فعلی ما الگوی ادغام را تجزیه و تحلیل می کنیم و یک منطقه خرید برای سرمایه گذاران میان مدت و بلند مدت ارائه می دهیم.

Swatch ماهانه تجزیه و تحلیل موج الیوت 05.15.2022

نمودار ماهانه زیر نشان می دهد که سهام سواچ UHRN دلار در Six Swiss معامله شده است. قیمت سهام از پایین‌ترین حد تاریخ، چرخه‌ای بالاتر در موج ((I)) با درجه فوق‌سیکل بزرگ ایجاد کرده است. سواچ رکوردهای تاریخ را در آوریل 2014 در 108.00 چاپ کرده است. بدون شک، پیشرفت یک حرکت تکانشی با کیفیت کتاب درسی در 5 موج است. همچنین، تقسیمات فرعی نیز امواج انگیزشی هستند. از اوج های آوریل 2014، یک تصحیح کمتر در موج ((II)) به صورت یک الگوی سه دوتایی که ساختار 3-3-3 است آشکار شده است. به مساحت اکستنشن پاها برابر با 31.74-17.66 رسیده است. از آن منطقه، یک واکنش قوی بالاتر دیده می شود. بدین ترتیب، سواچ ممکن است در اولین مراحل یک چرخه جدید در موج سیاه ((III)) بالاتر باشد. در حالی که بالاتر از 28.56 است، Swatch باید به سمت بالاترین رکوردهای جدید با هدف قرار دادن منطقه 135.96-202.34 و حتی بالاتر گسترش یابد.

سواچ

تجزیه و تحلیل موج الیوت روزانه سواچ 2022/05/15

نمودار روزانه زیر لانه اولیه متشکل از امواج قرمز I-II موج آبی (I) را نشان می دهد. از پایین ترین سطح مارس 2020، موج قرمز I یک تکانه بالاتر ایجاد کرده است. در ژوئن 2021 در ساعت 64.30 به پایان رسیده است. از آنجا، یک عقب‌نشینی در موج II به صورت یک الگوی زیگزاگ موج الیوت آشکار می‌شود. اول، موج ((A)) در اکتبر 2021 در 46.32 به پایان رسید. سپس، یک اتصال دهنده در موج ((B)) بالاترین مقدار کمتری را در 58.95 چاپ کرده است. از آنجا، موج ((C)) در حال پیشرفت است و ممکن است یک ساختار مورب انتهایی ایجاد کند. سرمایه گذاران و معامله گران می توانند به دنبال خرید دلار UHRN از منطقه 40.95-29.82 باشند. در آنجا، یک رالی در موج III باید انجام شود یا حداقل یک جهش در 3 موج انجام شود. هدف برای موج III ارتفاع 64.30 و حتی فراتر از آن خواهد بود.

سواچ

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.