گروه زیرساخت Mawson به سایت جدید استخراج بیت کوین در اوهایو گسترش می یابد، قصد دارد قدرت هش را با 1 EH / ثانیه افزایش دهد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] Mawson Infrastructure Group روز دوشنبه اعلام کرد که این شرکت یک سایت معدنی جدید در کورنینگ، اوهایو را ایمن کرده است. شرکت استخراج بیت کوین در 1 می 2023 از برنامه های خود برای راه اندازی ماینرهای خود در محل جدید تا سه ماهه سوم سال جاری با هدف افزایش قدرت هش عملیات به

کد خبر : 353771
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۵:۰۰
گروه زیرساخت Mawson به سایت جدید استخراج بیت کوین در اوهایو گسترش می یابد، قصد دارد قدرت هش را با 1 EH / ثانیه افزایش دهد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

Mawson Infrastructure Group روز دوشنبه اعلام کرد که این شرکت یک سایت معدنی جدید در کورنینگ، اوهایو را ایمن کرده است. شرکت استخراج بیت کوین در 1 می 2023 از برنامه های خود برای راه اندازی ماینرهای خود در محل جدید تا سه ماهه سوم سال جاری با هدف افزایش قدرت هش عملیات به میزان 1 اگزاهش در ثانیه (EH/s) رونمایی کرد.

ماینر بیت کوین ماوسون 24 مگاوات در اوهایو با فضایی برای توسعه به دست می آورد

در 1 می 2023، Mawson Infrastructure Group فاش کرد که قراردادی را برای یک سایت جدید در اوهایو امضا کرده است. این پیشرفت به دنبال سرمایه گذاری های قبلی این شرکت در پنسیلوانیا و تصمیم برای خروج از استرالیا صورت گرفت.

انتظار می رود که سایت جدید استخراج، واقع در اوهایو، ظرفیت اولیه 24 مگاوات را ارائه دهد. با این حال، ماوسون پیش‌بینی می‌کند که عملیات خود را برای مهار 26 مگاوات برق اضافی گسترش دهد و در واقع ظرفیت کل سایت را به 50 مگاوات برساند.

این شرکت معدنی فاش کرد که در حال حاضر 240 مگاوات ظرفیت در منطقه اطراف کار می کند. ما بسیار هیجان زده هستیم که این خرید سایت جدید را نهایی کرده ایم. جیمز منینگ، مدیر عامل ماوسون اظهار داشت: افزودن این سایت به مجموعه دارایی‌های ما در منطقه، دستاورد بزرگی از سوی تیمی است که استراتژی تجدیدنظر شده ما در تمرکز در منطقه PA/OH را تقویت می‌کند.

علیرغم اخبار گسترش، سهام ماوسون در بورس اوراق بهادار (Nasdaq: MIGI) در 24 ساعت گذشته افت 5 درصدی و طی ماه گذشته 1.97 درصد کاهش داشته است. با این وجود، آمارهای شش ماهه اخیر حاکی از روند صعودی سهام MIGI به میزان 11.26 درصد بوده و از سال تا کنون بیش از 107 درصد افزایش یافته است.

برنامه اولیه ماوسون برای تاسیسات کورنینگ، قرار دادن 12 واحد مرکز داده موبایل (MDC) و 7056 ماینر است. هر دو دستگاه میزبان و خود میزبان در محل استخراج جدید مستقر خواهند شد. درست قبل از اعلام اوهایو، در ماه آوریل، ماوسون سایت های گرین فیلد تگزاس خود را به قیمت 8.5 میلیون دلار فروخت.

برچسب ها در این داستان

دارایی ها، بیت کوین، ظرفیت، توسعه، هش پاور، ماینرهای میزبان، گروه زیرساخت ماوسون، استخراج، مرکز داده موبایل، اوهایو، پنسیلوانیا، ماشین های خود میزبان

فکر می کنید آینده برنامه های توسعه Mawson Infrastructure Group در منطقه PA/OH چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.