گروه حمل و نقل باری ایالات متحده از کنگره می خواهد از تعطیلی راه آهن جلوگیری کند

[ad_1] توسط لیزا بارتلین و دیوید شپردسون لس آنجلس (رویترز) – بزرگترین گروه صنعت حمل و نقل ایالات متحده روز جمعه از کنگره خواست تا در صورتی که خطوط راه آهن اصلی ایالات متحده و اتحادیه های کارگری آنها تا 16 سپتامبر قراردادهای کاری منعقد نکنند، برای جلوگیری از تعطیلی راه آهن آماده باشد. کریس

کد خبر : 253147
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۳:۵۳
گروه حمل و نقل باری ایالات متحده از کنگره می خواهد از تعطیلی راه آهن جلوگیری کند

[ad_1]

توسط لیزا بارتلین و دیوید شپردسون

لس آنجلس (رویترز) – بزرگترین گروه صنعت حمل و نقل ایالات متحده روز جمعه از کنگره خواست تا در صورتی که خطوط راه آهن اصلی ایالات متحده و اتحادیه های کارگری آنها تا 16 سپتامبر قراردادهای کاری منعقد نکنند، برای جلوگیری از تعطیلی راه آهن آماده باشد.

کریس اسپیر، مدیر اجرایی انجمن حمل و نقل آمریکا (ATA) روز جمعه در نامه ای به رهبری کنگره نوشت: «کنگره باید اقدام سریع … برای جلوگیری از اختلال ناتوان کننده و غیرضروری کار که می تواند روزانه میلیاردها هزینه برای کشور داشته باشد، اتخاذ کند».

مذاکرات قرارداد بین راه‌آهن‌ها از جمله اتحادیه پاسیفیک، برکشایر هاتاوی BNSF و CSX و اتحادیه‌هایی که 115000 کارگر را نمایندگی می‌کنند، تابستان امسال به بن‌بست رسید. پرزیدنت جو بایدن وارد عمل شد و یک هیئت اضطراری را منصوب کرد که توصیه هایی را برای جلوگیری از اختلال در عرضه مواد غذایی و سوخت و تشدید تورم ارائه کرد.

راه آهن و اتحادیه ها تا نیمه شب 16 سپتامبر فرصت دارند تا بر اساس توصیه های هیئت مدیره به توافق برسند. ناکامی در انجام این کار، راه را برای اعتصابات اتحادیه ها، تعطیلی کارفرمایان و مداخله کنگره باز می کند.

در اوایل دهه 1990، کنگره دو طرف را ملزم به شرکت در داوری نهایی و الزام آور برای جلوگیری از اختلال در فعالیت های کشتیرانی کرد.

اتحادیه‌ها و راه‌آهن‌های باری تاکنون به توافق‌های آزمایشی دست یافته‌اند که شامل ۲۱۰۰۰ کارگر به نمایندگی از پنج اتحادیه از ۱۲ اتحادیه درگیر در مذاکرات می‌شود.

سخنگوی انجمن راه آهن آمریکا روز جمعه گفت که مذاکرات “فعال و در جریان است”. اتحادیه‌های درگیر در این مذاکرات فوراً برای اظهار نظر در دسترس نبودند.

AAR گفت، توقف کار راه آهن برای اقتصاد ایالات متحده 2 میلیارد دلار در روز هزینه دربر خواهد داشت و روزانه به 467,000 کامیون مسافت طولانی برای رسیدگی به محموله های منحرف شده از راه آهن نیاز دارد که بیش از عرضه است.

اسپیر گفت: «ناامنی اضافی در زنجیره تأمین هنوز شکننده ایالات متحده – در حالی که ما از COVID و سایر عوامل استرس زای زنجیره تأمین بهبود می‌یابیم و به سمت فصل تعطیلات پیش می‌رویم – به اقتصاد در کل و افراد آمریکایی آسیب می‌رساند».

(گزارش توسط لیزا بارتلین در لس آنجلس؛ ویرایش توسط سینتیا اوسترمن)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.