گروه بندی جدید فعالیت‌های ورزشی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامرضا نوروزی در این جلسه که در محل فدراسیون پزشکی ورزشی و با شرکت اعضای ستاد برگزار شد، گفت: با توجه به دغدغه های جدی باشگاهداران در زمینه پیگیری فعالیت های ورزشی در زمان پاندمی کرونا، فدراسیون پزشکی ورزشی پس از کار کارشناسی و پیگیری های مداوم در جهت بازنگری در فهرست

کد خبر : 69735
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
گروه بندی جدید فعالیت‌های ورزشی اعلام شد



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامرضا نوروزی در این جلسه که در محل فدراسیون پزشکی ورزشی و با شرکت اعضای ستاد برگزار شد، گفت: با توجه به دغدغه های جدی باشگاهداران در زمینه پیگیری فعالیت های ورزشی در زمان پاندمی کرونا، فدراسیون پزشکی ورزشی پس از کار کارشناسی و پیگیری های مداوم در جهت بازنگری در فهرست فعالیت باشگاه های ورزشی در نهایت با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، این مهم را به تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رساند و خوشبختانه با اعمال  گروه بندی جدید تا حد زیادی مشکلات فعالیت باشگاهداران مرتفع شد.

نوروزی خاطر نشان کرد: با وجود این چنانچه نیاز به بازنگری در این فهرست باشد پیگیری های لازم را از طریق وزارت بهداشت انجام خواهیم داد.

 رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: این گروه بندی صرفا برای فعالیت باشگاه های ورزشی است و بدیهی است برگزاری هرگونه مسابقه ای همچنان منوط به اخذ مجوز های لازم و با توجه به رنگ بندی کرونایی خواهد بود.

گروه‌بندی جدید مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه‌های ورزشی به این شرح است:

گروه اول: استخر روباز، تیراندازی (اهداف پروازی، فضای باز)، تیروکمان، چوگان، دوومیدانی، سوارکاری، قایقرانی (بجز دراگون بوت)، کوهنوردی، موتورسواری و اتومبیل‌رانی و دوچرخه‌سواری.

گروه دوم: بدنسازی و پرورش اندام، اسکی، بولینگ و بیلیارد، تنیس روی میز (داخل سالن)، شمشیربازی (سالنی)، ورزش‌های سه‌گانه، تیراندازی سالنی، بدمینتون، فوتبال سالنی، ورزش‌های روستایی (سالنی)، والیبال (سالنی) و قایقرانی دراگون بوت.

گروه سوم: انجمن ورزش‌های رزمی، بوکس (سالنی)، شنا (استخرهای سرپوشیده و پارک‌های آبی)، تکواندو (سالنی) جانبازان و معلولین، ژیمناستیک (سالنی)، هاکی (سالنی)، کاراته (سالنی)، کبدی (سالنی)، کشتی (سالنی)، کونگ‌فو و هنرهای رزمی (سالنی) نابینایان، ناشنوایان، نجات غریق (سالنی) ورزش‌های رزمی، ووشو (سالنی) و ورزش‌های زورخانه‌ای (سالنی).

256 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.