گروه‌های رمزنگاری در رسانه‌های اجتماعی روسیه مورد هجوم ربات‌هایی هستند که بیت‌کوین را بی‌اعتبار می‌کنند – بیت‌کوین نیوز

[ad_1] گروه‌های رسانه‌های اجتماعی که به ارزهای رمزنگاری شده در روسیه اختصاص داده شده‌اند توسط ربات‌ها مورد حمله قرار گرفته‌اند که به نظر می‌رسد یک کمپین علیه بیت‌کوین و موارد مشابه است. اعضای جامعه متوجه شده اند که نظرات آنها در بزرگترین پلتفرم رسانه اجتماعی روسیه توسط کلمات کلیدی خاصی مانند کریپتو و بلاک چین

کد خبر : 323896
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
گروه‌های رمزنگاری در رسانه‌های اجتماعی روسیه مورد هجوم ربات‌هایی هستند که بیت‌کوین را بی‌اعتبار می‌کنند – بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

گروه‌های رسانه‌های اجتماعی که به ارزهای رمزنگاری شده در روسیه اختصاص داده شده‌اند توسط ربات‌ها مورد حمله قرار گرفته‌اند که به نظر می‌رسد یک کمپین علیه بیت‌کوین و موارد مشابه است. اعضای جامعه متوجه شده اند که نظرات آنها در بزرگترین پلتفرم رسانه اجتماعی روسیه توسط کلمات کلیدی خاصی مانند کریپتو و بلاک چین انجام می شود.

ربات‌ها گروه‌های Vkontakte را با نظراتی علیه ارزهای دیجیتال سرازیر می‌کنند

رسانه‌های خبری رمزنگاری Bits.media و RBC Crypto گزارش دادند که در یک هفته گذشته یا بیشتر، گروه‌های دارای مضمون رمزنگاری در شبکه اجتماعی تحت کنترل دولتی Vkontakte (VK) روسیه شاهد تعداد فزاینده‌ای از نظرات برای بی‌اعتبار کردن ارزهای دیجیتال و فناوری‌های مرتبط بوده‌اند.

نظرات در زیر پست ها و مقالات مرتبط درباره دارایی های رمزنگاری شده ظاهر می شوند. همه آنها شبیه هم هستند، به عنوان مثال: “کاوش در رمزارز گران تر است، همیشه خطرات بزرگی دارد”، “کسی هنوز در مورد بیت کوین صحبت می کند؟” یا «افرادی که در مورد کریپتو سروصدا می کنند، حتی آن را نمی فهمند».

به گفته نیکیتا زوبورف، تحلیلگر ارشد در صرافی Bestchange.ru، این ربات ها برای اولین بار در انجمن پلتفرم و صفحه رسمی وی در Vkontakte در 13 فوریه ظاهر شدند.

ربات ها اغلب برای پخش هرزنامه ها و تبلیغات یا جذب کاربران به طرح های کلاهبرداری استفاده می شوند، اما این بار اینطور نیست. پیام‌ها فاقد پیوندهای خارجی هستند و محتوای آنها به انتقاد انتزاعی از ارزهای دیجیتال و فعالیت‌هایی مانند تجارت محدود می‌شود.

سرویس مطبوعاتی Vkontakte به RBC گفت که این شرکت “افزایش تعداد ربات ها را در پلتفرم ثبت نمی کند” و اطمینان داد که ناظران آن “به سرعت به شکایات” در مورد ربات هایی که به طور انبوه اطلاعات مشابه را ارسال می کنند پاسخ می دهند.

Zuborev همچنین اظهار داشت که هنوز مشخص کردن اینکه ربات ها دقیقاً به چه چیزی واکنش نشان می دهند دشوار است. طبق مشاهدات او، آنها پست‌های حاوی تصاویر را نادیده می‌گیرند، اما توسط پست‌هایی که حاوی کلماتی مانند “Binance”، “bitcoin” یا “blockchain” هستند فعال می‌شوند. این تحلیلگر خاطرنشان کرد که حملات در این هفته تشدید شده است.

کانال های رمزنگاری شده در تلگرام تحت تأثیر حملات ربات قرار نمی گیرند

سرگئی مندلیف، مدیر عامل پلتفرم بانکی ایندفی بانک، سرگئی مندلیف، گفت که درک معنا و اثربخشی چنین کمپین‌هایی علیه ارزهای دیجیتال دشوار است، زیرا اکثر جامعه رمزنگاری روسی زبان «به دلایل واضح» از این پلتفرم اجتماعی استفاده نمی‌کنند.

مندلیف معتقد است که شخصی دستور این حملات را داده است تا بعداً بتوانند به “حجم زیاد نظرات منفی در محبوب ترین شبکه اجتماعی” اشاره کنند. این کارشناس خاطرنشان کرد: چنین حملاتی در کانال های رمزنگاری در تلگرام مشاهده نشده است.

Vkontakte در سال 2006 توسط کارآفرین روسی پاول دوروف که بعداً پیام رسان تلگرام را راه اندازی کرد، تأسیس شد. در آوریل 2014، دوروف از سمت مدیرعاملی VK برکنار شد. او اظهار داشت که این اقدام به دلیل امتناع وی از ارائه اطلاعات شخصی کاربران به آژانس های مجری قانون روسیه، از جمله اعضای یک گروه اختصاص داده شده به اعتراضات یورومیدان در اوکراین بوده و روسیه را ترک کرده است.

در سپتامبر همان سال، گروه Mail.ru مالک انحصاری این شرکت شد. در دسامبر 2021، بانک دولتی روسیه گازپرومبانک و شرکت بیمه سوگاز 57.3 درصد از سهام VK را خریداری کردند و دارندگان سهام کنترلی آن شدند. Vkontakte اخیراً یک سرویس NFT راه اندازی کرده است.

برچسب ها در این داستان

ضد بیت کوین، حملات، بیت کوین، ربات‌ها، کمپین، کانال‌ها، رمزنگاری، کانال‌های رمزنگاری، گروه‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، گروه‌ها، پیام‌ها، پیام‌رسان، نیکیتا زوبورف، پاول دوروف، پست‌ها، روسیه، روسیه، رسانه‌های اجتماعی، پلتفرم رسانه‌های اجتماعی , شبکه اجتماعی, تلگرام, VK, Vkontakte

به نظر شما چه کسی پشت حملات به گروه های رمزنگاری در Vkontakte است؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Burdun Iliya / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.