گرفتاری شبانه مردم در صف بلیت‌های «ناموجود»/ ایران ایر: پیام «نبود صندلی» به معنی تکمیل ظرفیت نیست

[ad_1] در حالی فروش بلیت پروازهای اربعین از ساعت ۱۲ شب گذشته توسط ایران ایر شروع شده بود که گزارش های دریافتی از مخاطبان بسیاری نشان می دهد، علیرغم تلاش این افراد برای خرید بلیت طی شب گذشته، ولی از همان دقایق ابتدایی با «بلیت ناموجود» مواجه می شدند. این در حالی است که مسئولان

کد خبر : 389570
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
گرفتاری شبانه مردم در صف بلیت‌های «ناموجود»/ ایران ایر: پیام «نبود صندلی» به معنی تکمیل ظرفیت نیست

[ad_1]

در حالی فروش بلیت پروازهای اربعین از ساعت ۱۲ شب گذشته توسط ایران ایر شروع شده بود که گزارش های دریافتی از مخاطبان بسیاری نشان می دهد، علیرغم تلاش این افراد برای خرید بلیت طی شب گذشته، ولی از همان دقایق ابتدایی با «بلیت ناموجود» مواجه می شدند.

این در حالی است که مسئولان ایران ایر در واکنش به خبری که تسنیم شب گذشته مبنی بر بازشدن سایت فروش بلیت دو شب قبل از بازگشایی رسمی برای عموم مردم منتشر کرد، اعلام کردند که این اقدام برای تست بوده است. بنابراین سایت فروش بلیت نباید در شب فروش دچار مشکل می شد.

البته اداره کل روابط عمومی” هما” در پاسخ به این انتقادها اعلام کرد: « با توجه به زمان تعیین شده برای عرضه بلیت پروازهای اربعین ،تعداد بلیت عرضه شده هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما “در اولین دقایق ابتدایی روز ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به دلیل حجم تقاضا در ۲۰ دقیقه اول به پایان رسیده است لذا برای مدیریت این حجم از تقاضا و جلوگیری از بروز مشکل در سرویس دهی ، عرضه بلیت در سایت ایران‌ایر به صورت پلکانی و درصدی خواهد بود تا امکان تهیه بلیت برای زائران حسینی فراهم گردد.»

یا در اطلاعیه دیگری اعلام کرد: «به منظور فراهم کردن امکان خرید بلیت پروازهای اربعین از طریق سایت ایران ایر، عرضه بلیت پروازها در سایت به صورت پلکانی خواهد بود بنابراین نمایش پیام ” نبود صندلی” در سایت مبنی بر اتمام عرضه و تکمیل ظرفیت پروازها نیست.

از سوی دیگر با توجه به عرضه بلیت از بامداد ۲۶ مردادماه، ترافیک مراجعه به سایت ایران ایر بالا بوده لذا با پیش بینی این موضوع، تمهیدات لازم اتخاذ و مقرر شد برای ایجاد سطح دسترسی بیشتر برای هموطنان، عرضه بلیت در فواصل زمانی مختلف به صورت پلکانی انجام شود .

شایان ذکر است امکان دارد هموطنان در زمان مراجعه به سایت ایران ایر با پیام تکمیل ظرفیت مواجه شوند که به منزله نبود بلیت تلقی گردد که مجددا تاکید می‌گردد این گونه نیست و عرضه بلیت در فواصل زمانی به تناوب در سیستم عرضه می‌شود.

زائران اربعین حسینی توجه داشته باشند که قیمت بلیت پروازهای رفت ایران ایر در بازه زمانی ۲۷ تا ۲۰ شهریور ۴ میلیون تومان و بلیت پروازهای بازگشت در بازه زمانی فوق الذکر ۲میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.»

۲۱۶۲۲۰

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.