گردوغبار مشهد را تعطیل کرد + جزییات

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی اله پور گفت: نظر به پیش بینی و اعلام ماندگاری و تداوم گرد و غبار از سوی اداره کل هواشناسی استان در مشهد و تأکید بر وضعیت هشدار سطح نارنجی در ناحیه جنوب شرق استان براثر پدیده گرد و غبار، و اعلام ستاد مدیریت

کد خبر : 401425
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۴:۴۵
گردوغبار مشهد را تعطیل کرد + جزییات

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی اله پور گفت: نظر به پیش بینی و اعلام ماندگاری و تداوم گرد و غبار از سوی اداره کل هواشناسی استان در مشهد و تأکید بر وضعیت هشدار سطح نارنجی در ناحیه جنوب شرق استان براثر پدیده گرد و غبار، و اعلام ستاد مدیریت بحران مبنی بر آمادگی این ستاد برای مدیریت این پدیده و بر اساس شیوه نامه اجرایی مدیریت شرایط اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار اقدامات زیر مصوب و جهت اجرا ابلاغ می شود.

این مسوول توضیح داد: پس از بررسی های کارشناسی، تعطیلی فعالیت آموزشی کلیه مراکز آموزشی و نیز فعالیت های ورزشی مجموعه های ورزشی در مشهد برای فردا چهارشنبه (صبح و عصر) مصوب شد.

دبیر کارگروه مدیریت وقوع شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان یادآور شد: با عنایت به شرایط جوی و ماندگاری پدیده گرد و غبار توصیه می شود، شهروندان علاوه بر رعایت بحث حفاظت فردی و استفاده از ماسک با محدود کردن یا حذف ترددهای غیرضروری در سطح فضای باز و حتی تردد با وسیله نقلیه شخصی در پیشگیری از درگیر شدن با پیامدهای پدیده گرد و غبار همراهی کنند.

اله پور تاکید کرد: جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر به شدت توصیه می شود و آنان باید فعالیت های بدنی، پیاده روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند.

دبیر کارگروه شرایط اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار از مسئولین هیأت های مذهبی و موکب های بین راهی درخواست نمود تا به منظور تأمین سلامت زائرین، نسبت به تأمین و توزیع ماسک در بین عزاداران و زائرین اقدام کند.

همچنین شهرهای جنوب شرق استان با محدودیت های ترافیکی اعلام شده از سوی پلیس راهور مواجه خواهند بود و تقاضا می شود رانندگان محترم نسبت به رعایت هشدارها و تدابیر ترافیکی اعلام شده اقدام کنند.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی مکلف به اطلاع رسانی صحیح به مجموعه کارکنان و زیر مجموعه های مدیریتی و نظارت بر اجرای صحیح موضوع را خواهند داشت و همچنین فرمانداران شهرستان ها در خصوص تشکیل جلسات شرایط اضطرار و اتخاذ تصمیمات لازم اقدام کنند.

وی تاکید کرد: اعلام این مصوبات به منزله ابلاغ رسمی به کلیه دستگاه ها و نهادهاست.

منبع:

باشگاه خبرنگاران جوان

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.