گردشگری عامل توسعه لرستان/مدیران برای رونق این صنعت برنامه‌ریزی کنند

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان بر لزوم تلاش و همت مدیران استان برای رونق گردشگری استان تأکید کرد. احمدرضا دالوند هفدهم دی ماه در اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر با بیان اینکه لرستان از استان‌های گردشگرپذیر و دارای ظرفیت‌ و پتانسیل‌های بالایی در این حوزه است، اظهار کرد: امروزه صنعت گردشگری پردرآمدترین و پررونق‌ترین صنعت

کد خبر : 303716
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۹:۲۴
گردشگری عامل توسعه لرستان/مدیران برای رونق این صنعت برنامه‌ریزی کنند



ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان بر لزوم تلاش و همت مدیران استان برای رونق گردشگری استان تأکید کرد.

احمدرضا دالوند هفدهم دی ماه در اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر با بیان اینکه لرستان از استان‌های گردشگرپذیر و دارای ظرفیت‌ و پتانسیل‌های بالایی در این حوزه است، اظهار کرد: امروزه صنعت گردشگری پردرآمدترین و پررونق‌ترین صنعت جهان محسوب می‌شود و هر کشوری روی این موضوع برنامه‌ریزی مناسبی داشته، سهم بسزایی در بحث درآمدها و مبادلات اقتصادی به خود اختصاص داده‌ است.

وی در ادامه به ظرفیت‌های بالای استان در بحث گردشگری اشاره کرد و این صنعت را عامل توسعه لرستان برشمرد و افزود: اگر بتوانیم در این حوزه به‌درستی برنامه‌ریزی کنیم، علاوه‌بر رونق اقتصادی، در بحث‌های فرهنگی و دیگر موضوعات نیز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای خواهیم داشت.

دالوند بر لزوم تلاش و همت همه‌ مدیران دستگاه‌های اجرایی در این حوزه تأکید کرد و گفت: برای رونق صنعت گردشگری مدیران باید نگاه خود را تغییر دهند و همکاری لازم را با ستاد هماهنگی خدمات سفر داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه همه امکانات و تشکیلات مربوط به نظام بوده و هدف نظام خدمت‌رسانی به مردم است، افزود: نگاه جزیره‌ای به این موضوعات ضربه بزرگی به استان خواهد زد.

وی عنوان کرد: همه دستگاه‌ها وظیفه داریم با برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌های استان به استقبال مسافران برویم تا خاطرات خوبی در ذهن آن‌ها تداعی شود.

دالوند از تشکیل ۱۰ کمیته برای برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم این ستاد خبر داد و بیان کرد: با توجه به تجربه‌هایی که از سال قبل در این کمیته‌ها کسب شده، نقاط ضعف و قوت بررسی خواهد شد و طی جلسه آتی برنامه‌ها و پیشنهادات عملیاتی خود را ارائه خواهند داد تا در این ایام آمادگی کامل را داشته باشیم.

معاون استاندار لرستان افزود: به منظور راهنمایی و هدایت مسافران نرم‌افزاری تهیه شده که به محض ورود گردشگران به استان این اپلیکیشن پیشنهاد و اماکن گردشگری و مذهبی به آنان معرفی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به‌منظور بازدید از اماکن گردشگری و دیدنی استان تورهای یک روزه برای مسافرین فراهم خواهد شد.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.