گردان‌های قسام دهانه ۲ تونل را به روی اشغالگران منفجر کردند

[ad_1] به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از انفجار دهانه ۲ تونل به روی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد. گردان‌های قسام تاکید کرد که در این عملیات در شهرک زیتون شهر غزه به انجام رسیده موفق شده نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را به هلاکت رسانده یا زخمی

کد خبر : 453012
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۳:۳۷
گردان‌های قسام دهانه ۲ تونل را به روی اشغالگران منفجر کردند

[ad_1]

به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از انفجار دهانه ۲ تونل به روی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

گردان‌های قسام تاکید کرد که در این عملیات در شهرک زیتون شهر غزه به انجام رسیده موفق شده نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را به هلاکت رسانده یا زخمی کند.

همچنین پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی نزدیک خیابان السکه در جنوب شهرک زیتون نیز از سوی مبارزان قسام هدف قرار داده شدند و به هلاکت رسیده یا زخمی شدند.

علاوه بر این قسام از درگیری مبارزان این گردان‌ها با پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی نزدیک چهارراه کویت در جنوب شهرک زیتون شهر غزه خبر داد.

همچنین یک خودرو «هامر» ارتش رژیم صهیونیستی که برای کمک به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک زیتون آمده بود از سوی مبارزان قسام با گلوله «آر پی جی» هدف گرفته شد.

علاوه بر این مبارزان قسام و مبارزان گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) در عملیات مشترک موفق شدند نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب شهرک زیتون با خمپاره سنگین هدف قرار بدهند.

علاوه بر این پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه بنی سهیلا در شرق خان‌یونس از سوی گردان‌های قسام با بمب ضدنفر هدف گرفت شد و این نظامیان نیز به هلاکت رسیده یا زخمی شدند.

نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب شهر خان‌یونس نیز از سوی گردان‌های قسام با خمپاره سنگین هدف قرار داده شدند.

همچنین گردان‌های قدس جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق اردوگاه البریج در نوار غزه با گلوله «آر پی جی» هدف قرار داد.

نظامیان و جنگ‌‎افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه معن واقع در شرق خان‌یونس نیز از سوی گردان‌های قدس با خمپاره سنگین هدف گرفته شدند.

310310

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.