گرانی شیرخشک در انگلیس و نگرانی از سوءتغذیه نوزادان

موسسات خیریه در انگلیس هشدار داده اند که ممکن است به دلیل قیمت های بالای شیرخشک نوزادان، خانواده های کم برخوردار نتوانند به طور ایمن به نوزادان خود غذا بدهند. به گزارش هوشمند نیوز، بر اساس تجزیه و تحلیل سرویس مشاوره بارداری بریتانیا (BPAS)، هزینه شیرخشک در سال گذشته در این کشور افزایش یافته به

کد خبر : 290438
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
گرانی شیرخشک در انگلیس و نگرانی از سوءتغذیه نوزادان



موسسات خیریه در انگلیس هشدار داده اند که ممکن است به دلیل قیمت های بالای شیرخشک نوزادان، خانواده های کم برخوردار نتوانند به طور ایمن به نوزادان خود غذا بدهند.

به گزارش هوشمند نیوز، بر اساس تجزیه و تحلیل سرویس مشاوره بارداری بریتانیا (BPAS)، هزینه شیرخشک در سال گذشته در این کشور افزایش یافته به طوری که حتی قیمت ارزان ترین برند این محصول ۲۲ درصد افزایش یافته است.

موسسه خیریه Feed اعلام کرده خانواده هایی که قادر به تهیه شیر خشک کافی برای نوزادان نیستند، به آب بستن به این محصول یا دادن غذای نامناسب به نوزادان خود مانند فرنی متوسل شده اند.

در حال حاضر برخی کوپن ها در انگلیس، ولز و ایرلند شمالی به زنانی که باردار بوده یا فرزند خردسال دارند، داده می‌شود و کمک هزینه ای برای تهیه شیر، میوه، سبزیجات، حبوبات و شیرخشک است.

با این حال این کمک هزینه برای تهیه شیرخشک نوزادان در شش ماه اول زندگیشان کافی نیست و می بایست مقدار آن افزایش یابد.

دستورالعمل سرویس سلامت ملی بریتانیا توصیه می کند که کودکان در شش ماه نخست زندگی خود فقط از شیر مادر تغذیه کنند و این درحالیست که ارقام رسمی نشان می دهند اکثر نوزادان در این کشور فقط تا شش تا هشت هفتگی به طور جزئی یا کامل با شیرخشک تغذیه می شوند.

بزرگترین شبکه های بانک غذا در حال حاضر سیاست هایی دارند که از توزیع مجدد کمک های غذایی توسط بانک های مواد غذایی آنها جلوگیری می کند.

همچنین سرویس سلامت ملی بریتانیا می گوید شیر گاو نیز نباید به کودکان زیر یک سال داده شود. شیرخشک معمولا از شیر گاو تهیه می شود اما به خاطر سازگار شدن بیشتر با نوزادان و خردسالان، مناسب سازی نیز می شود.

موسسات خیریه از دولت انگلیس می‌خواهند تا ارزش کمک هزینه ای که به مادران داده می شود را از ۸.۵۰ پوند به ۱۰ پوند در هفته برای نوزادان افزایش دهد تا به طور واقع بینانه‌تری از خانواده‌هایی که نوزادان آن ها شیرخشک مصرف می کنند، حمایت کند.

یکی از مقامات سرویس مشاوره بارداری بریتانیا در این باره گفت: ما می‌دانیم خانواده‌هایی که فقر غذایی را تجربه می‌کنند به روش‌های تغذیه ای مانند طولانی کردن زمان بین وعده های غذایی نوزادان و آب بستن به شیرخشک، متوسل می‌شوند.

نوزادان در بریتانیا به دلیل بحران هزینه های زندگی و قیمت فزاینده شیر خشک در معرض خطر سوء تغذیه و بیماری جدی قرار دارند.

یکی از مقامات اسکاتلند نیز در این باره گفت: ما شاهد افزایش چشمگیری در تعداد والدینی بوده‌ایم که به دلیل افزایش قیمت شیرخشک برای تغذیه کودکان خود با مشکل مواجه هستند.

به گزارش روزنامه دیلی میل، وی همچنین گفت: ما می بایست مطمئن شویم که شیرخشک برای خانواده هایی که به آن نیاز دارند، در دسترس است. علاوه بر این، دولت باید افزایش هزینه ها به ویژه برای محصولات حیاتی مانند شیرخشک را بررسی کند. ترس ما این است که بدون دسترسی به این محصول ضروری، شاهد نوزادانی در بیمارستان باشیم که دچار سوء تغذیه هستند.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.