گرانی جزء فنی و خدمات هتلینگ پزشکی / تعیین تکلیف تعرفه‌های ۱۴۰۰ در انتظار تامین منابع

دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت با بیان اینکه تلاش می کنیم تا قبل از پایان سال تعرفه های پزشکی سال ۱۴۰۰ را اعلام کنیم، در عین حال از رایزنی‌ها برای تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری خبر داد. دکتر سید سجاد رضوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تعرفه‌های پزشکی سال ۱۴۰۰، گفت:

کد خبر : 9006
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۵:۳۶
گرانی جزء فنی و خدمات هتلینگ پزشکی / تعیین تکلیف تعرفه‌های ۱۴۰۰ در انتظار تامین منابع



دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت با بیان اینکه تلاش می کنیم تا قبل از پایان سال تعرفه های پزشکی سال ۱۴۰۰ را اعلام کنیم، در عین حال از رایزنی‌ها برای تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری خبر داد.

دکتر سید سجاد رضوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تعرفه‌های پزشکی سال ۱۴۰۰، گفت: تعرفه‌های پزشکی سال ۱۴۰۰ فعلا در کارشناسی است و در حال حاضر واحدهای مختلف اعم از بیمه‌ها، سازمان نظام پزشکی، سازمان برنامه و بودجه و … در حال اعلام نظر و ارائه پیشنهادات‌شان در این زمینه هستند.

گرانی جزء فنی و خدمات هتلینگ پزشکی

تعرفه های پزشکی ۱۴۰۰ در انتظار تعیین تکلیف منابع

وی افزود: برای تعیین تعرفه‌های پزشکی سال ۱۴۰۰ باید ببینم که چه میزان منابع به این حوزه اختصاص داده می‌شود و سپس با توجه به پیشنهادات حوزه درمان وزارت بهداشت و همچین با توجه به گرانی که در خدمات هتلینگ و جزء فنی رخ داده، تصمیم‌گیری شود. بر این اساس فعلا واحدهای مختلف در حال اعلام نظر هستند و باید ببینیم که چقدر منابع در اختیار خواهیم داشت تا سپس جمع‌بندی‌ها در شورای عالی بیمه مطرح شود.

وضعیت بازنگری در تعرفه های ۹۹

رضوی با بیان اینکه بنابراین فعلا پیشنهاد مشخصی در زمینه افزایش تعرفه‌های پزشکی سال آینده وجود ندارد تا بررسی‌ها نهایی شود، اظهار کرد: البته سازمان نظام پزشکی بحثی را مطرح کردند مبنی بر اینکه با توجه به گرانی و تورم ایجاد شده، تعرفه‌های پزشکی سال ۱۳۹۹ نیز مورد بازنگری قرار گیرند که این موضوع در آذر ماه مصوبه شورای عالی بیمه بود تا همین امسال تعرفه‌ها در قسمت هتلینگ و جزء فنی مورد بازبینی قرار گیرد. بر این اساس قرار شد این مصوبه در سازمان برنامه و بودجه مطرح و اقدامات مربوط به آن انجام شود که این اتفاق در حال انجام است و باید دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

تلاش برای اعلام تعرفه های ۱۴۰۰ تا قبل از پایان سال

وی ادامه داد: البته میزان عددی این افزایش مشخص نیست، اما قرار شد سازمان برنامه و بودجه با توجه به میزان افزایش تورم و افزایش هزینه‌ها، در این زمینه پیشنهادی را به دولت ارائه کند که انشاالله قبل از پایان سال ارائه شود. همچنین تلاش می‌کنیم که تعرفه‌های پزشکی سال آینده را هم قبل از پایان سال ۱۳۹۹ اعلام کنیم.

رایزنی برای تعرفه گذاری خدمات پرستاری

رضوی در ادامه صحبت‌هایش از رایزنی‌ها برای تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری خبر داد و گفت: در حال انجام اقدامات لازم برای تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری هستیم منتظریم که پیشنهادات از معاونت پرستاری و خانه پرستاری اعلام شود و بعد از آن جمع‌بندی کردیم و در شورای عالی بیمه مطرح کنیم.

وی گفت: سازمان برنامه و بودجه هم قصد دارد در این زمینه کمک کند تا امسال تعرفه خدمات پرستاری را ارائه کنیم و باید این اقدام را انجام دهیم. تلاش می‌کنیم که امسال حتما مصوبه تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری را اعلام کنیم.

انتهای پیام



لینک منبع :
هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.