گرانترین خانه‌های تهران چند؟ – هوشمند نیوز

[ad_1] به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز،با توجه به افزایش قیمت خانه به صورت روزانه، قیمت خانه ها در این لیست آورده نمی شود. اکثر خانه های گران قیمت تهران در منطقه ۱ و ۲ و ۳ تهران قرار دارد، البته در سال های اخیر خانه هایی نیز در منطقه لواسان و شهرک های آن مانند

کد خبر : 466339
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
گرانترین خانه‌های تهران چند؟ – هوشمند نیوز

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز،با توجه به افزایش قیمت خانه به صورت روزانه، قیمت خانه ها در این لیست آورده نمی شود. اکثر خانه های گران قیمت تهران در منطقه ۱ و ۲ و ۳ تهران قرار دارد، البته در سال های اخیر خانه هایی نیز در منطقه لواسان و شهرک های آن مانند باستی هیلز قدرت نمایی می کنند و قیمت های فراتر از قیمت های تهران برای آن ها مطرح می شود.

برج چناران، الهیه تهران
به گزارش هوشمند نیوز،در منطقه شمال شهر تهران برجی لوکس که از گرانترین خانه های تهران است چشم بسیاری از افراد را به خود خیره کرده است این برج با آخرین متدها و تکنولوژی ها ساخته شده است. سازندگان این برج علاوه بر معماری و دکوراسیون این خانه به اطراف آن نیز توجه ویژه ای داشتند به همین خاطر برج چناران در محیطی خلوت و بسیار شیک ساخته شده است. برج چناران به دلیل دارا بودن تاپ ترین امکانات و مدرن ترین تجهیزات از گرانترین خانه های تهران به شمار می رود.

امکانات برج چناران
خدمات سرو غذا
لابی بزرگ و مجلل
مشاعات بی نظیر + جاده تندرستی و پیست دوچرخه سواری
بهترین مصالح ساختمانی نظیر شیرآلاتی که روی آن آب‌ طلا کار شده است
سیستم امنیتی پیشرفته
کیترینگ
کارواش ماشین
خشکشویی
رستوران
سالن اجتماعات
سالن بدنسازی
سالن بیلیارد
استخر
اینترنت wifi
خروجی اضطراری
زنگ خطر
سینمای خانگی

برج آلتون کورت، نیاوران تهران
برج آلتون کورت نیز جزو گرانترین خانه های تهران به شمار می رود. آلتون کورت در منطقه نیاوران تهران واقع شده است. زیربنای کلی این برج ۲۷ هزار متر مربع می باشد. این برج توسط طراح و معمار معروف تهران منصور وکیلی ساخته طراحی شده است. آقای منصور وکیلی دارای مدرک دکتری معماری از دانشگاه پاریس است.

امکانات برج آلتون کورت

برج آلتون کورت دارای ۲۴ طبقه و ۱۸ طبقه مسکونی و ۵ طبقه زیرزمین برای پارکینگ می باشد. این برج دارای ۶۰ واحد مسکونی با متراژهای متفاوت می باشد. واحدهای این برج از ۲۰۰ متر مربع تا ۶۴۰ متر مربع می باشند. بزرگترین و لوکس ترین واحدهای این برج دارای زیربنای ۵۰۰ تا ۶۴۰ متر و به صورت دوبلکس و تریبلکس طراحی و اجرا شده است. آلتون دارای لابی به متراژ ۶۰۰ متر مربع است که با توجه به پنجره های بزرگ و قدی که رو به فضای سبز برج است، زیبایی خاصی به لابی آن داده است. از مواردی که این برج را نسبت به سایر برج های مشابه خود متمایز کرده است، باغ ایستاده و سرسرای بزرگ آن است. فضای سبز مجموعه با طراحی زیبا و برخورداری از آب نماها و نورپردازی های زیبا باعث ایجاد فضای منحصر به فردی کرده است.

برج پارامیس، خیابان فرشته تهران
در خیابان فرشته تهران ساختمانی با طراحی نوین چشم بسیاری از افراد را به خود خیره کرده است این ساختمان با نام پارامیس از گرانترین خانه های تهران است. افرادی که به زندگی مرفه نشین روی آورده اند برج پارمیس انتخاب خوبی است که در بین گران ترین خانه های تهران قرار گرفته است. برج پارمیس توسط طراح و معمار صاحب نام ایران آقای مهدی خرمی روز طراحی و توسط گروه معماری پارامیس اجرا شده است. برج پارامیس در زمینی به فضای ۱۵۰۰ متر مربع ساخته شده است. پارمیس دارای ۱۳ طبقه می باشد که ۱۰ طبقه آن مسکونی، ۱ طبقه لابی و ۲ طبقه پارکینگ می باشد. برج پارمیس تک واحدی است و واحدهای آن با متراژ های بالا می باشد.

امکانات برج پارامیس فرشته تهران

پارمیس دارای ۸ واحد مسکونی با متراژ ۴۵۰ متر مربع و ۱ واخد مسکونی به عنوان پنت هاوس با متراژ ۵۴۰ متر مربع می باشد. ارتفاع بالای واحد ها که ۴ متر می باشد، باعث شده است که جلوه خاصی به واحدهای مسکونی بدهد. لابی این برج ۵۰۰ متر مربع و با طراحی خاص و زیبایی طراحی و اجرا شده است. ارتفاع لابی آن ۶.۵ متر می باشد و همین امر باعث شکوه آن شده است.

برج باغ هرمس فرشته
برج باغ هرمس در بهترین منطقه مسکونی محله فرشته تهران قرار گرفته و به بزرگراه های مدرس، چمران و خیابان ولیعصر دسترسی نزدیک دارد. لوکس ترین مراکز خرید رستوران ها و مراکز درمانی شهر در اطراف پروژه وجود دارند.

امکانات برج باغ هرمس فرشته

زمین پروژه به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع در تقاطع خیابان های نمازی و کوهیار قرار داشته و از شمال به سلسله جبال البرز و از جنوب ، شرق و غرب به شهر تهران دید دارد. این برج در ۲۷ طبقه شامل ۶ طبقه در تراز منفی ، یک طبقه در تراز همکف و ۲۰ طبقه روی همکف طراحی شده که شامل ۷۰ واحد مسکونی با مساحت های ۴۳۰ و ۵۱۰ و ۹۵۰ میباشد که خدمات و امکانات فوق العاده ای را برای ساکنین خود به ارمغان خواهد آورد.

برج رولکس فرمانیه
برج رولکس یکی دیگر از گرانترین خانه های تهران است. این برج نیز مانند سایز ساحتمان ها و برج های گران قیمت تهران در شمال تهران و منطقه فرمانیه واقع شده است. این برج دارای فضایی به اندازه ۲۶۰۰ متر مربع می باشد. با توجه به این که این برج در کنار نمایندگی ساعت رولکس قرار گرفته است به این نام نامگذاری شده است. افراد مشهوری مانند کارلوس کیروش، علی دایی، کریم باقری و بسیاری از افراد سرشناس دیگر در این برج سکونت داشته اند. این برج توسط معمار صاحب نام ایرانی محمد حیدری طراحی و توسط گروه بین المللی سام اکسون ساخته شده است.

برج رولکس دارای ۱۶ طبقه است و با نمای سفید و کلاسیک خود نسبت به سایر ساختمان های فرمانیه جلوه می کند. رولکس دارای ۱۰ طبقه مسکونی و ۵ طبقه پارکینگ زیرزمین و ۱ طبقه لابی می باشد. این برج دارای ۵۲ واحد مسکونی با متراژهای مختلف می باشد. واحدهای این مجموعه از ۱۳۰ متر مربع شروع شده و بزرگترین آن ها ۳۰۰ مترمربع است.

امکانات برج رولکس فرمانیه
پزشک مستقر
مربیان ورزشی
گروه خانه داری
استخر و سونا و جکوزی
سالن بیلیارد، بدن سازی و ایروبیک
لابی بسیار مجلل و با شکوه به همراه لابی من های ۲۴ ساعته
دو استخر ٧٠٠ متری به صورت مجزا برای آقایان و بانوان
سالن‌های بدنسازی و ایروبیک با امکانات ویژه
مربیان حرفه‌ای شنا، بدنسازی و ایروبیک
پزشک اختصاصی و تیم درمانی
مجموعه خدماتی و نظافتی
اینترنت و ماهواره مرکزی
مبلمان کلاسیک
سیستم mdart Home سامسونگ
کارواش مرکزی
سیستم استفاده از انرژی خورشیدی برای تامین آب گرم
سیستم سرمایش و گرمایش از نوع چیلر فن کوئل
سازه فلزی
آسانسور حمل خودرو
استخر روباز
جکوزی اختصاصی
آسانسور مجزا برای ساکنین
شیرآلات آب طلا

220

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.