گاو نر GBP/USD که اوج چرخه گاو نر تازه را چاپ می کند

[ad_1] اشتراک گذاری: گاوهای پوند/دلار آمریکا در حالی که دلار آمریکا به منطقه حمایت روزانه کلیدی می رسد، سلطنت می کنند. بازارها پیش بینی می کنند که فدرال رزرو به پایان چرخه افزایش نرخ خود نزدیک است. GBP/USD در روز پنج‌شنبه با کاهش شدیدتر دلار آمریکا به سمت منطقه‌ای که ممکن است به‌عنوان

کد خبر : 345326
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
گاو نر GBP/USD که اوج چرخه گاو نر تازه را چاپ می کند

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • گاوهای پوند/دلار آمریکا در حالی که دلار آمریکا به منطقه حمایت روزانه کلیدی می رسد، سلطنت می کنند.
  • بازارها پیش بینی می کنند که فدرال رزرو به پایان چرخه افزایش نرخ خود نزدیک است.

GBP/USD در روز پنج‌شنبه با کاهش شدیدتر دلار آمریکا به سمت منطقه‌ای که ممکن است به‌عنوان یک منطقه حمایتی حیاتی در نمودار روزانه DXY در نظر گرفته شود، در روز پنج‌شنبه افزایش یافته است. قیمت تا کنون بین 1.2477 و 1.2537 در روز حرکت کرده است و در زمان نگارش این مقاله، قیمت در نزدیکی بالاترین قیمت روز در 1.2530 قرار دارد که 0.37٪ افزایش یافته است.

پوند انگلیس به بالاترین سطح خود از ژوئن 2022 رسیده است، زیرا معامله گران به چشم انداز در سراسر حوضچه دسترسی دارند و داده های ایالات متحده و انگلیس سیگنال هایی را به بازارها ارسال می کنند که احتمالاً دو بانک مرکزی چگونه پاسخ خواهند داد.

برای ایالات متحده، مجموعه ای از داده ها وجود دارد که حاکی از چرخش فدرال رزرو و یک رکود خفیف در اواخر سال جاری است. نشانه‌هایی از کاهش فشارهای تورمی و کاهش رشد در بازار کار این کشور وجود دارد که هر دوی این موارد احتمال افزایش نهایی نرخ بهره فدرال رزرو را در ماه مه قبل از توقف چرخه انقباض خود تقویت می‌کنند. این باعث شده است که شاخص DXY به 100.84 کاهش یابد و 200 واحد کمتر از اوج های هفته باشد.

این کاهش پس از آن رخ می دهد که داده های تورم شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) در روز چهارشنبه به 5 درصد سالانه در ماه مارس رسید که از 6 درصد در فوریه کاهش یافت. گرین‌بک علی‌رغم تورم هسته‌ای داغ‌تر ارائه شده است که قیمت‌های نوسان مواد غذایی و انرژی را کاهش می‌دهد. Core از 5.5 درصد در ماه قبل به 5.6% افزایش یافت. با این وجود، داده های روز پنجشنبه کاهش فشارهای تورمی را با کاهش 0.5 درصدی تقاضای نهایی شاخص قیمت تولیدکننده (PPI) در ماه گذشته تایید کرد. در 12 ماه منتهی به مارس، PPI 2.7 درصد افزایش یافت که کمترین رشد سال به سال از ژانویه 2021 بود و پس از افزایش 4.9 درصدی در فوریه.

علاوه بر این، داده‌های دیگر در روز پنجشنبه نشان داد که تعداد آمریکایی‌هایی که درخواست‌های جدید برای دریافت مزایای بیکاری را ارائه کرده‌اند بیش از حد انتظار در هفته گذشته افزایش یافته است، نشانه دیگری از کاهش آن چیزی که در غیر این صورت بازار کار فشرده تلقی می‌شود، به‌عنوان هزینه‌های استقراض بالاتر، که برای آن فدرال ذخایر تا به امروز در مسیر سیاست پولی خود فعال شده و تقاضا را در اقتصاد کاهش داده است.

به این ترتیب، داده ها انتظارات را افزایش می دهد که فدرال رزرو به پایان چرخه افزایش نرخ خود نزدیک شده است. معامله‌گران آتی صندوق‌های فدرال در حال حاضر برای نرخ‌های معیار فدرال رزرو به اوج 5.002% در ژوئن، از 4.830% در حال حاضر، قبل از کاهش به 4.278% در دسامبر، قیمت گذاری می‌کنند.

واگرایی BoE/Fed در راه است؟

از سوی دیگر، گزارش ONS نشان داد که تولید ناخالص داخلی بریتانیا در ماه فوریه به دلیل اعتصاب‌های کارکنان دولتی راکد بود، اما رشد ژانویه بالاتر از آن بازنگری شد، که نشان می‌دهد اقتصاد ممکن است از رکود در اوایل سال 2023 جلوگیری کند. در جبهه سیاست، واگرایی بین فدرال رزرو و بانک انگلستان که GBP/USD را سرپوش گذاشته بودند، در حال ورود هستند. انتظار می رود BoE به افزایش بیشتر نرخ های بهره برای مبارزه با تورم ادامه دهد. به عنوان مثال، اقتصاددان ارشد هاو پیل هفته گذشته گفت که بانک مرکزی هنوز نمی تواند مطمئن باشد که نرخ های بهره را به اندازه کافی برای مهار تورم افزایش داده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.