گاوها به بازار بازگشتند/ جهش قیمت رمزارزها رقم خورد

[ad_1] نگارعلی_ بیت کوین برای شروع هفته نزدیک به سطح ۲۵۰۰۰ دلار باقی ماند، زیرا احساسات بازار به نفع گاوها تغییر کرد و به دنبال بالاترین رقم ۲۵,۰۹۳.۰۶ دلار در روز یکشنبه رسید. در حال حاضر در زمان نوشتن این مقاله با قیمت ۲۴,۹۰۹.۰۳ دلار معامله می شود. حرکت روز دوشنبه در حالی صورت می‌گیرد

کد خبر : 322687
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
گاوها به بازار بازگشتند/ جهش قیمت رمزارزها رقم خورد

[ad_1]

نگارعلی_ بیت کوین برای شروع هفته نزدیک به سطح ۲۵۰۰۰ دلار باقی ماند، زیرا احساسات بازار به نفع گاوها تغییر کرد و به دنبال بالاترین رقم ۲۵,۰۹۳.۰۶ دلار در روز یکشنبه رسید. در حال حاضر در زمان نوشتن این مقاله با قیمت ۲۴,۹۰۹.۰۳ دلار معامله می شود. حرکت روز دوشنبه در حالی صورت می‌گیرد که قیمت‌ها از نقطه حمایت اخیر در ۲۴۲۰۰ دلار افزایش یافته و اکنون به نظر می‌رسد در مسیر سقف ۱۰۰۰ دلاری قرار دارند.

گاوها به بازار بازگشتند/ جهش قیمت رمزارزها رقم خورد

به طور کلی، به نظر می رسد کاتالیزور این افزایش، میانگین متحرک ۱۰ روزه (قرمز) باشد که در آخر هفته از همتای ۲۵ روزه (آبی) خود عبور کرد، حرکتی که به عنوان “صلیب مرگ” شناخته می شود. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) بار دیگر از نقطه مقاومتی ۶۴.۰۰ فراتر رفت.

در زمان نوشتن، این شاخص در حال حاضر روی ۶۵.۸۸ قرار دارد که اندکی زیر یک مانع در ۶۶.۰۰ است، و این می تواند دلیلی برای سقوط BTC از اوج های قبلی باشد.

اتریوم (ETH) در ۲۴ ساعت گذشته عمدتاً با افزایش قیمت معامله شده است و قیمت آن بالای ۱۷۰۰ دلار باقی مانده است. ETH/USD در اوایل روز به اوج ۱۷۱۸.۹۵ دلار رسید که پس از سقوط به ۱۶۵۹.۳۰ دلار در روز یکشنبه به اوج خود رسید. مانند بیت کوین، این افزایش زمانی اتفاق افتاد که قیمت ها از کف اخیر بالا رفتند.

یک تقاطع صعودی میانگین متحرک نیز در جلسه امروز رخ داده است که معمولاً نشانه تغییر در حرکت بازار است. اگر اینطور باشد، احتمال قوی وجود دارد که گاوهای اتریوم بتوانند ۱۸۰۰ دلار را هدف قرار دهند، که از سپتامبر تا به حال به فروش نرسیده است. به منظور حرکت بالقوه به سمت این سطح، ابتدا باید بر مانع آتی ۶۷.۰۰ در اندیکاتور RSI غلبه کرد.

منبع: بیت‌کوین نیوز

۲۲۳۲۲۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.