گاوهای XAU/USD برای شانس بهبودی باید از 1900 دلار دفاع کنند – آشکارساز تلاقی

[ad_1] اشتراک گذاری: با نزدیک شدن خرس ها به تلاقی حمایت کلیدی 1903 دلاری، قیمت طلا به پایین ترین حد 14 هفته اخیر سقوط کرد. بانک‌های مرکزی مشکلات رکود اقتصادی را تقویت می‌کنند و روند صعودی دلار آمریکا را تقویت می‌کنند و بر XAU/USD تاثیر می‌گذارند. سرنخ‌های فدرال‌رزرو نیز به نفع فروشندگان طلا

کد خبر : 365141
تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۳۱
گاوهای XAU/USD برای شانس بهبودی باید از 1900 دلار دفاع کنند – آشکارساز تلاقی

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • با نزدیک شدن خرس ها به تلاقی حمایت کلیدی 1903 دلاری، قیمت طلا به پایین ترین حد 14 هفته اخیر سقوط کرد.
  • بانک‌های مرکزی مشکلات رکود اقتصادی را تقویت می‌کنند و روند صعودی دلار آمریکا را تقویت می‌کنند و بر XAU/USD تاثیر می‌گذارند.
  • سرنخ‌های فدرال‌رزرو نیز به نفع فروشندگان طلا در میان خلق و خوی ریسک، تعطیلات در چین است.
  • PMI های فلش می توانند معامله گران XAU/USD را پیش از سرنخ های تورمی هفته آینده ایالات متحده سرگرم کنند.

قیمت طلا (XAU/USD) همچنان در مسیر ثبت بزرگترین زیان هفتگی از اواخر ژانویه است زیرا دلار آمریکا روحیه خطرپذیری بازار و همچنین نگرانی های فدرال رزرو (فدرال رزرو) جنگ طلب را تشویق می کند.

چندین بانک مرکزی روز گذشته نرخ‌های «بالاتر برای طولانی‌تر» را تأیید کردند و نگرانی‌ها در مورد کندی رشد اقتصادی، به‌ویژه در بحبوحه تورم بالاتر و مشکلات ژئوپلیتیکی را برجسته کردند. ارقام مختلط داده های سطح دوم ایالات متحده و شهادت جسورانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو (فدرال رزرو) رئیس فدرال رزرو (فدرال رزرو) قدرت را به خلق و خوی ریسک می افزاید. با این حال، توماس بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند، اوایل روز جمعه به جنت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده پیوست تا نگرانی های اقتصادی را برجسته کند.

در میان این بازی‌ها، S&P500 Futures پس از بسته شدن مختلط وال استریت در روز قبل و بازده اوراق قرضه خزانه‌داری ایالات متحده، زیان ملایمی را نشان می‌دهد. با این اوصاف، بازده اوراق قرضه 10 ساله و دو ساله خزانه داری ایالات متحده بیشترین افزایش را در یک هفته پس از بازی بانک های مرکزی داشت و اخیراً به حدود 3.78 درصد و 4.79 درصد کاهش یافت. لازم به ذکر است که شاخص دلار آمریکا (DXY) پیشنهادات را برای افزایش بازگشت مجدد روز قبل از پایین‌ترین سطح شش هفته‌ای به حدود 102.55 در زمان مطبوعات افزایش می‌دهد. همین امر بر قیمت طلا فشار نزولی وارد می کند و آن را به سمت حمایت کلیدی هدایت می کند.

در ادامه، اولین قرائت اعداد فعالیت ژوئن برای بریتانیا، آلمان، منطقه یورو و ایالات متحده برای ناظران قیمت طلا برای تایید ترس از رکود بسیار مهم خواهد بود. پس از آن، سخنرانی هفته آینده جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و سرنخ‌های تورم برای مسیرهای روشن بررسی خواهد شد.

همچنین بخوانید: پیش‌بینی قیمت طلا: XAU/USD می‌تواند شاهد جهش گربه مرده به 1942 دلار در صورت کسب سود باشد.

قیمت طلا: سطوح کلیدی برای تماشا

طبق شاخص تلاقی فنی ما، قیمت طلا به سمت حمایت کلیدی 1903 دلاری که شامل Pivot Point S1 یک ماهه است، کاهش می‌یابد. پیش از آن، Pivot Point S2 یک هفته ای و Pivot Point S1 یک روزه، حداکثر نزدیک به 1,907 دلار، می توانند فروشندگان XAU/USD را تقویت کنند.

با این اوصاف، شکست نزولی از تلاقی حمایت 1903 دلاری نیاز به اعتبارسنجی از رقم دور 1900 دلاری دارد که همچنین شامل Pivot Point S2 یک روزه است، قبل از برگزاری مهمانی برای فروشندگان طلا.

در مقابل، پایین ترین سطح روزانه قبلی و 5-HMA قبل از اینکه خریداران طلا را به سمت فیبوناچی 38.2 درصد در یک روز، در حدود 1922 دلار هدایت کند، بلافاصله صعودی را در حدود 1915 دلار محدود می کند.

شایان ذکر است که پایین ترین سطح هفتگی قبلی و فیبوناچی 61.8 درصد در یک روز، نزدیک به 1,925 دلار، همچنین به عنوان مانع دیگری در ردیف دوم برای گاوهای XAU/USD عمل می کند تا قبل از رویارویی با تلاقی مقاومتی 1933 دلاری بسیار مهم از آن عبور کنند. با این حال، پایین ترین سطح ماهانه قبلی بر اساس شاخص تلاقی، مانع کلیدی ذکر شده را برجسته می کند.

در اینجا نحوه ظاهر آن بر روی ابزار است

fxsorginal

درباره آشکارساز تلاقی های فنی

TCD (تکنیکال تلاقی آشکارساز) ابزاری برای مکان یابی و اشاره به سطوح قیمتی است که در آن تراکم اندیکاتورها، میانگین های متحرک، سطوح فیبوناچی، نقاط محوری و غیره وجود دارد. اگر یک معامله گر کوتاه مدت هستید، ورود پیدا خواهید کرد. امتیاز برای استراتژی های ضد روند و شکار چند نقطه در یک زمان. اگر یک معامله گر میان مدت تا بلندمدت هستید، این ابزار به شما امکان می دهد از قبل سطوح قیمتی را بدانید که در آن یک روند میان مدت تا بلندمدت ممکن است متوقف شود و استراحت کند، کجا موقعیت ها را کاهش دهید یا کجا را افزایش دهید. اندازه موقعیت

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.