گاوهای USD/JPY در یک مقاومت ساعتی حساس حرکت می کنند

گاوهای USD/JPY در یک منطقه کلیدی مقاومت حرکت می کنند. شکست مقاومت ساعتی چشم انداز یک دوره صعودی طولانی تر را باز می کند. امروز همه نگاه ها به بانک مرکزی اروپا معطوف است که می تواند شاهد نوسانات در بازارهای پول باشد. USD/JPY در تلاش است تا به سمت 138.50 و یک حوزه فنی

کد خبر : 231593
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
گاوهای USD/JPY در یک مقاومت ساعتی حساس حرکت می کنند


  • گاوهای USD/JPY در یک منطقه کلیدی مقاومت حرکت می کنند.
  • شکست مقاومت ساعتی چشم انداز یک دوره صعودی طولانی تر را باز می کند.
  • امروز همه نگاه ها به بانک مرکزی اروپا معطوف است که می تواند شاهد نوسانات در بازارهای پول باشد.

USD/JPY در تلاش است تا به سمت 138.50 و یک حوزه فنی کلیدی در بازه زمانی ساعتی حرکت کند. دلار آمریکا در آسیا ثابت باقی می ماند، به دنبال برتری یک شبه به دلیل تضعیف یورو در نشست بانک مرکزی اروپا در روز پنجشنبه.

آن روز تحت تسلط درام های سیاسی اروپایی و نگرانی ها در مورد دسترسی اروپا به گاز از خط لوله نورد استریم 1 بود. طبق گزارش‌ها، سفارش‌های گاز نشان می‌دهد که نورد استریم به 40 درصد ظرفیت بازمی‌گردد، اما اخطار این است که مسکو هشدار داده است که اگر اختلاف بر سر بخش‌های تحریمی حل نشود، جریان‌ها به شدت مهار خواهد شد. بنابراین، این امر باعث می‌شود که یورو و ریسک در بازارهای مالی EZ در وضعیتی قرار بگیرند، زیرا سرمایه‌گذاران منتظر هستند تا ببینند جریان گاز در روز پنج‌شنبه زمانی که تعمیرات خط لوله نورد استریم پایان می‌یابد، از سر گرفته می‌شود یا خیر.

در اخبار دیگر، چشم انداز سیاست ایتالیا در ماه ها آشفتگی حول استعفای نخست وزیر، ماریو دراگی، فرو می رود. در اینجا بیشتر بخوانید: دراگی نخست وزیر ایتالیا فردا در مجلس استعفای خود را اعلام خواهد کرد

همه اینها بر سر جلسه ECB است. انتظار می رود بانک مرکزی اروپا 25bps افزایش یابد و یک ابزار ضد تکه تکه شدن را اعلام کند. با این حال، همانطور که تحلیلگران TD Securities استدلال کردند، خطر افزایش 50 واحدی در ثانیه از نظر مادی افزایش یافته است و تقریباً یک سکه است. “این نتیجه معقول جلسه است، اما برخلاف ارتباطات اخیر است.”

در مورد دلار آمریکا، در یک جلسه متلاطم افزایش یافت، اما سودهای آن محدود شد زیرا معامله گران در پیش بردن جریانات بسیار بیشتر از بانک مرکزی اروپا تردید داشتند. شاخص دلار (DXY) در حالی که بازدهی خزانه داری ایالات متحده مختلط بود، 0.459 درصد افزایش یافت، زیرا سرمایه گذاران اوراق قرضه مواضع خود را قبل از نشست هفته آینده فدرال رزرو متعادل کردند.

حراج نسبتاً قوی اوراق قرضه 20 ساله ایالات متحده به سودهای بلندمدت کمک کرد در حالی که بازده اسکناس دو ساله ایالات متحده حدود 21.8 واحد پایه از بدهی معیار 10 ساله فراتر رفت. این وارونگی روز دوشنبه به عمق 34.4 bps بود که بزرگترین وارونگی از سال 2000 بود که نشان دهنده نگرانی ها از افزایش تهاجمی فدرال رزرو می تواند بزرگترین اقتصاد جهان را وارد رکود کند.

برای روز پیش رو، در داخل کشور، بانک مرکزی ژاپن قرار است پیش بینی تورم خود را در روز پنجشنبه افزایش دهد، اما نرخ های بهره فوق العاده پایین را حفظ کند و در مورد خطرات اقتصاد شکننده هشدار دهد و موقعیت خود را به عنوان یک نقطه دورتر در موج افزایش جهانی به وام تقویت کند. هزینه ها



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.